LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] helaas ook wij zijn erin gestonken

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dominic
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 feb 2004 23:44

helaas ook wij zijn erin gestonken

Ongelezen bericht door dominic »

Geachte allemaal,

Ook wij denken in de maling te zijn genomen.

Toen wij zo'n 3 jaar geleden een waterbed kochten bij een deur aan deur verkoper hebben wij dat gedaan doormiddel van een lening bij AMEV gekoppeld aan een effecten lease contract bij de DEFAM.
Nu zijn wij bijna 3 jaar verder en zien niets gebueren met ons bedrag allen krijgen wij iedere keer wel bericht dat weer aandelen verkocht zijn voor ons en die worden dan ook uitbetaald aan ons, wat de bedoeling hiervan is is ons ook niet helemaal duidelijk, maar nu zitten wij dus zwaar in de problemen we zijn begonnen met schuldsanering omdat de schulden hoog zijn op gelopen.

En nu al zeggen de DEFAM en de AMEV dat hun zowieso niet accoord gaan met een schuldsanerings buro.
Dat wordt dus nog even afwachten.
Maar naar aanleiding van het programma en op aanraden van een goede vriending die ons op de hoogte stelde van de ontwikkelingen die zij had gehoord bij RTLz nieuws vrijdag en nu zag ik gisteren dat er mogelijkheden zijn om hier is tegen in te gaan.

Het contract dat bij AMEV loopt is een rentekrediet en van de DEFAM is een effectelease contract.
Die ons als alles goed zou gaan met de economie in 2005 uit de schulden zou helpen.
Nu betalen we alleen nog maar de rente van het geleende bedrag maar als het goed is zou volgend jaar de effectenlease het restbedrag inlossen, maar ja we weten allemaal hoe het daamee staat.
Nu willen wij ook graag weten of wij ook in aanmerking komen voor die kwijtschelding van de schuld of dat we er echt aan vast zitten?

Het zou geweldig zijn natuurlijk als we kwijtschelding kunnen krijgen, zeker gezien de schuldsanering die gaat lopen per 23-03-2004 het zou onze last een stuk dragelijker maken.
Maar ik weet dat het misschien wel ijdele hoop is dat er op korte termijn iets is dat ons zou kunnen verlossen, maar we hopen dat ook wij tot de groep van mensen behoren die toch zeker wel misleid zijn, door de verkoper van de het waterbed.

Moet ik er ook nog is bij vertellen dat het bedrijf van wie het waterbed afkomstig was ook nog is falliet is verklaard dus ook nog is onze garantie van 10 jaar bij hun verlopen is.
Dus zijn we eigenlijk dubbel belazerd.
Dit is ook ter sprake geweest in het programma kassa wij hebben daar toen ook aan mee gewerkt, en ik ben toen ook in dit programma geweest.
Maar ook toen bleek na een tijdje dat hier niets meer te halen viel.

Dus nu is eigenlijk onze hoop op de commissie Oosting gericht zodat wetoch nog een beetje genoegdoening kunnen krijgen.
Wi voelen ons dus op 2 vlakken belazerd.

Wie kan ons meer vertellen. :x :evil:

Gesloten