LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Green Tea Patch van Puresential

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
thegamefamily

Green Tea Patch van Puresential

Ongelezen bericht door thegamefamily »

Proefpakket aan gevraagd er werd eerst een bedrag van mijn rekeningnummer gehaald. Dit was bij mij bekend.
Toen ik deze proefpleisters ontving en de bijgevoege brief las, dacht ik al waar ben ik aan begonnen. Dus dezelfde dag een e-mail verstuurd dat ik geen verder zendingen wens te ontvangen. Na 2 dagen kreeg ik een antwoord, dat mijn zendingen waren gestopt. Echter gisteren kreeg ik wel een zending toegestuurd, direct een boze mail gestuurd over het hoe en waarom, antwoord excuses voor hun fout en er zou geen betaling worden geincasseerd. Wat scherts dan ook mijn verbazing dat er vandaag wel degelijk een bedrag van mij rekening is afgeschreven. Mail gestuurd dat dit binnen 24 uur terug gestort moet zijn daar ik anders aangifte van diefstal zal doen. Ben benieuwd, want de betaling kan niet terug geboekt worden door de bank.

manondoris

Re: Green Tea Patch van Puresential

Ongelezen bericht door manondoris »

hier is al een topic over en ook andere met de zelfde verkoop techniek ff zoeken!

Gesloten