LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NOODKREET! HELP Internet en vastbellen Telfort werkt niet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
discovery60
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 dec 2009 12:55

NOODKREET! HELP Internet en vastbellen Telfort werkt niet

Ongelezen bericht door discovery60 »

Is er alsjeblieft een webcare medemerker van Telfort die deze noodkreet leest!

Ik heb al dagen geen internet en vastbellen. Alle oplossingen zijn geprobeerd, alle kabels zijn los geweest en gecontroleerd, alles is uit en weer aangezet. Een computerdeskundige heeft ook al van alles geprobeerd maar komt niet eens in het modem. Als je het modem weer aanzet gaat wel het powerlampje aan en die van ethernet maar het dsllampje gaat of niet aan of blijft knipperen. Teneinderaad de klantenservice gebeld, althans dat wilde ik. Maar als ik 09009596 bel krijg ik te horen dat dat niet kan en ik 1200 moet bellen, als ik dat doe krijg ik te horen dat ik de klantenservice 09009596 moet bellen. Zo krijg ik natuurlijk nooit contact. Ik moet wel mobiel bellen omdat mijn vaste toestel het niet doet en dat maakt het extra duur.
Het rare bij mijn vaste telefoon is ook dat als ik naar mijn huisnummer bel ik de ene keer een informatietoon hoor, de andere keer is het in gesprek of ik krijg te horen dat deze mobiele telefoon niet bereikbaar is, wat me stug lijkt omdat het een vaste verbinding betreft.
Ik zit nu bij iemand anders om een contactformulier naar de klantenservice te sturen maar heb daar geen bevestiging van gehad. Uit eerdere ervaringen weet ik dat je bij het verzenden een code moet overtikken. Als je die code hebt ingevuld krijg je altijd een bevestigingsemail dat je vraag ontvangen is. Als je, zoals ook deze keer, geen code krijgt ontvang je ook geen bevestigingsmail. Dan weet ik dus ook niet of het ontvangen is.
HELP! hoe krijg ik contact?

Als er een webcare medewerker is die me wil helpen, mijn klantcode is TV9G7ELR48.
Ik weet niet of jullie achter mijn (mobiele) nummer ook bij Telfort kunnen komen want lijkt me niet handig dit hier te plaatsen. Via mail is dus lastig vanwege geen internet. Klantnummer mobiel is 840610.

Vriendelijke groet,
Discovery

Moose
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mei 2004 21:02

Re: NOODKREET! HELP Internet en vastbellen Telfort werkt niet

Ongelezen bericht door Moose »

Webcare van Telfort is te vinden op http://www.telfort.nl en dan klik je links onderin op "Forum" (Telfort heeft voor dit soort problemen een eigen forum)
Mijn ervaring is dat je meteen geholpen wordt meestal op dezelfde werkdag.

Directe link: http://forum.telfort.nl/

discovery60
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 dec 2009 12:55

Re: NOODKREET! HELP Internet en vastbellen Telfort werkt niet

Ongelezen bericht door discovery60 »

Dankjewel Moose, ik heb me op het Telfortforum geregistreerd. Daarna nog even uitzoeken hoe het werkte maar inmiddels daar de vraag ook geplaatst. Nu maar hopen op snelle reactie.

Groet Discovery

Gesloten