LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
kes1
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2011 11:02

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door kes1 »

leverancier is ook medeverantwoordelijk omdat hij het partner bedrijf Multiko heeft aangenomen om zijn producten te verkopen :roll:

moeke2011
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 mei 2011 19:43

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door moeke2011 »

kes1 schreef:leverancier is ook medeverantwoordelijk omdat hij het partner bedrijf Multiko heeft aangenomen om zijn producten te verkopen :roll:

En ook dit bedrijf begint ondertussen gewoon weer met een andere B.V
Mensen ga na of ze bij het waarborgfonds zijn aangesloten. laat je niet misleiden door bijv, we hebben al 30 jaar ervaring. Koop een dakkapel bij erkende bedrijven. Het is zo makkelijk om een aanbetaling te vragen. Blijf voet bij stuk houden en betaal pas bij oplevering een goed bedrijf doet daar niet moeilijk over.
Heb er onder tussen zoveel van geleerd, ben helaas ook zelf er toen ook ingetrapt en daarom kijk uit bij wie je een handtekening zet!!!!!! voor je het weet zit je er aan vast. ga eens bij alkuplus kijken die maken alles zelf, de klant is koning daar ook dakkapellen een zeer goede service! goede nazorg.
Ik waarschuw jullie vooral voor [niet-onderbouwde bewering verwijderd door de Moderator]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, Het leed wat deze bedrijven aanrichte is te groot.

Ben het zat dat zit zo al jaren en jaren doorgaat en niemand die er een stokje voor steekt.

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

weet je onder welke naam hij de bv. aan het opzetten is?

ik zit m op de hielen....

moeke2011
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 mei 2011 19:43

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door moeke2011 »

chrisis schreef:weet je onder welke naam hij de bv. aan het opzetten is?

ik zit m op de hielen....
Ga ik ook uitzoeken voor jou.

wat!
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:27

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door wat! »

Ook weer opnieuw begonnen dakkapellendesign voorheen uizondesign geeft ook weer aan hoe ze de boel besodemietere.
En mijn strijd is om deze praktijke voorgoed uit te roeien.

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

dat uitroeien is ook mijn streven... laten we de krachten bundelen!

maar dan eerst natuurlijk meer duidelijkheid over waar in naar moet zoeken... hoe het nieuwe 'bedrijf' heet is mij nog steeds niet duidelijk...

wat!
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:27

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door wat! »

chrisis schreef:dat uitroeien is ook mijn streven... laten we de krachten bundelen!

maar dan eerst natuurlijk meer duidelijkheid over waar in naar moet zoeken... hoe het nieuwe 'bedrijf' heet is mij nog steeds niet duidelijk...
Heel graag, als ik dat hier op zet sluite ze weer alles.

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

kan er geen 'prive bericht' oid gestuurd worden dan?

wat!
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:27

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door wat! »

chrisis schreef:kan er geen 'prive bericht' oid gestuurd worden dan?
Wie zit jij op de hiele als ik vragen mag?

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

XXXX van het failliet verklaarde MULTIKO uit Roosendaal (zijn huisadres heb ik ook, maar dat mag vast ook niet geplaatst worden)

wat!
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:27

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door wat! »

chrisis schreef:XXXX van het failliet verklaarde MULTIKO uit Roosendaal (zijn huisadres heb ik ook, maar dat mag vast ook niet geplaatst worden)
heb je al aangifte gedaan bij de politie, als ik jouw was had ik er al lang aan de deur gestaan.
Maar zorgen voor een aangifte.

wat!
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:27

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door wat! »

Is even gekeken, De grote man hierachter D.G. staat ook niet op papier....maar is ook van hem!

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb aangifte gedaan, een rechtzaak gewonnen, hij is dus veroordeeld, de gerechtsdeurwaarders zijn meerder malen langsgegaan (LAVG eveneens uit Roosendaal) maar door zijn vertragingstactiek (en laks handelen van het LAVG hebben ze het zo lang kunnen rekken dat de kl**tzak zich failliet heeft laten verklaren zodat we nu naast iedere pot pissen...)
Echter als blijkt dat er nog allerlei andere dubieuze zaken op zijn naam blijken te staan, dan wel hij nieuwe zaken aan het opstarten is, dan kan de curator wellicht nog wat meer veren plukken dan aanvankelijk van deze sch*ft te plukken leek te zijn... hij doet zich immers voor als 'kale kip'!

nochtans zijn er een hoopgedupeerden die allemaal tenminste hun voorschot terugwillen! (waar is al dat geld? er is immers nooit een dienst geleverd!)

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gesloten