Maar op welke manier dan?
Dit was dus de eerste keer in mijn hele leven dat ik mee te maken kreeg -en dan wel op een zeer onbeschofte manier.
Er lag gister een brief op mijn deurmat van Intrum Justitia. Opvallend genoeg, belden ze dezelfde dag nog op. Mevrouw aan telefoon ratelde als een slang en kon zich amper aan mij voorstellen. Vanaf het moment dat ik de telefoon opnam was ze al boos -en begon ze zelfs te intimideren om voor mij (omdat ze mijn naam en achternaam al kende) woorden te gaan spellen, op een heel schofterige manier, alsof ze met een idioot te maken had. Binnen een paar tellen, ging ze al op, en ze was even boos als toen ik de telefoon opnam.
Ze belde eveneens van een onderdrukt nummer.
[Belediging verwijderd door de moderator] En nog in een land als Nederland? Dit laat ik uiteraard niet zomaar gaan, want ik ben nu echt pissed off! Nou, dan krijgen ze voor hun achterlijkheid van mij dan ook via deze forum te horen. En ga ik het nog verder op het internet verspreiden! Want dit sh*t pik ik natuurlijk niet!
Een reactie die ik ze vanmiddag dus mailde:
Voor alle duidelijkheid, de rekening (incl. incassokosten) is inmiddels betaald. Ik betaal mijn rekeningen en dit keer is het ook geen uitzondering.Uw achterlijke amateurs brief en telefoontjes
Aan [email protected], [email protected]
Aan: Intrum
Geachte,
De mevrouw van uw bedrijf die mij gisteren belde heeft zich gedragen als een achterlijke koe.
Was onnodig buiten adem -en na paar zinnen met mij uitgewisseld te hebben heeft zij hijgend en kwaad de hoorn opgehangen.
En dit terwijl ik alleen vroeg waarom ze gelijk zo boos deed en of ze mij op een rustige manier kon uitleggen wat er gaande was.
Eveneens probeerde ze mij discriminerend het woord -W-A-T-E-R- te spellen, terwijl ik in feite perfect Nederlands spreek en ook een Nederlandse nationaliteit heb.
Dit Cc'tje naar NVIO want uw aanpak is onder elk niveau en uw personeel is achterlijk en racistisch!
Mvg,
Mijn naam/adres
P.S. Onderdrukte telefoontjes worden niet meer opgenomen!
[Lasterlijke tekst verwijderd door de moderator]
Een fijne dag nog verder toegewenst.