Bol.com hanteert relatief hoge prijzen, maar soms hebben ze een interessante aanbieding of kun je met een coupon nog goede zaken doen. Let wel heel goed op; ZE HOEVEN NIET TE LEVEREN!
Bij mij schuiven ze de aanbieding bestelling lekker voor zich uit en deze vervalt met 3 maanden dus automatisch. Uiteraard heb ik geklaagd, ik krijg beleefd antwoord dat ik zelf mijn order tussentijds kan annuleren.
Ondertussen ben ik ze -tevreden met de prijs van de aanbieding- zo stom geweest dat ik ze een paar te dure aanbiedingen heb gegund.
Dit neigt naar oplichting; het zal juridisch wel verdedigbaar zijn; maar ik vind het een schandelijke gang van zaken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op met BOL.com
Re: Pas op met BOL.com
Dan annuleer je de order toch gewoon, zoals ze aangeven. Helaas geen aanbieding, maar ook geen geld kwijt.
Ik koop regelmatig bij bol, nooit geen problemen. Vind het een van de beste internetwinkels die er zijn. Ik heb zelf een keer door eigen schuld iets verkeerd besteld, dvd die ik al had. Kon gewoon retour. En met annuleren doen ze totaal niet moeilijk.
Dus als een coupon niet werkt of iets is duurder dan verwacht, gewoon annuleren of retour. Natuurlijk maakt elke bedrijf wel eens een fout, maar bij bol heb ik het in 10 jaar nog niet eentje zelf kunnen ontdekken. En ik bestel vaak iets.
Dus als een coupon niet werkt of iets is duurder dan verwacht, gewoon annuleren of retour. Natuurlijk maakt elke bedrijf wel eens een fout, maar bij bol heb ik het in 10 jaar nog niet eentje zelf kunnen ontdekken. En ik bestel vaak iets.
Ik bestel ook al zeker 10 jaar bij BOL ongeveer 1x per kwartaal en alleen maar goede ervaringen.
Soms is elders weleens goedkoper (zoek zoek zoek google) maar bij BOL de garantie dat het goed gaat.
1x wat mis gegaan maar dat is keurig opgelost.
Soms is elders weleens goedkoper (zoek zoek zoek google) maar bij BOL de garantie dat het goed gaat.
1x wat mis gegaan maar dat is keurig opgelost.
Hier ook iemand die al jaren regelmatig besteld, nog geen slechte ervaring gehad.
Maar waarom leveren ze het product niet dan?
Het kan ook overmacht zijn, zij zijn ook afhankelijk van de leverancier.
Maar waarom leveren ze het product niet dan?
Het kan ook overmacht zijn, zij zijn ook afhankelijk van de leverancier.