online_marketeer schreef:Wat een vijandigheid, vind je het soms vervelend dat deze website onder de loep genomen wordt hier?
Je stoort je blijkbaar aan het feit dat ik vanuit mijn vakgebied reageer op dit forum. Ik vind het belangrijk dat consumenten beschermd worden tegen oplichters praktijken. Als jij die mening niet deelt, wat doe je dan op dit forum?
Wat ik en vele voor mij kunnen concluderen is dat de beweringen die op internetgeheimen.com opgeblazen en niet realistisch zijn. Of €67 weggegooid geld is en er dus sprake is van oplichting kunnen we alleen beoordelen met kennis van de inhoud van het lespakket. Vandaar mijn interesse.
En als er inderdaad zaken zijn die niet door de beugel kunnen dan ben ik zeker bereid hier iets tegen te ondernemen, of dat nou tegen jouw agenda in gaat second_out of niet.
Jij stoort je blijkbaar dat ik reageer als een consument op een consumentenforum die helemaal niks van je praatjes gelooft en dat je dus uit je nek kletst.
We gaan dit even uitvoerig bespreken..
Punt 1
Of ik het vervelend vind dat de website onder de loep wordt genomen?
Antwoord> nee, waarom zou ik? Eerder het tegenovergestelde, iedereen kan dat ook lezen, behalve jij dus!
Onzin dus.
Punt 2
Je stoort je blijkbaar aan het feit dat ik vanuit mijn vakgebied reageer enz..
Antwoord>

dit doe jij op persoonlijke titel, betwijfel zelfs wel of jij een vakgebied hebt.
Er is geen vakgebied in de wereld die jou verplicht heeft om hier te reageren.
Sterker nog..elk "vakgebied" zou niet zo blij zijn met jouw rare eenmans actie.
Ongelooflijke goedkope smoes dus.
Ook doe je net alsof jij dus WEL tegen oplichting bent en ik NIET..wat een kleutergedrag dat is hoef ik toch niet uit te leggen.!?
ONzin dus.
Punt 3.
Je zit aantoonbaar te liegen over beweringen dat jij en zogenaamd vele anderen beamen dat de cursus opgeblazen en niet realistisch zouden zijn...
Hoe weet jij dat dan? Heb jij al een cursist gesproken of heb je alleen hier die paar recensies gelezen (waaronder die van mij) die schreven zijn website niet te vertrouwen?
Ook onzin dus.
Btw
Al je berichten zijn gemeld als spam.