LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neem geen wraak op Dexia
Neem geen wraak op Dexia
Romeinen 12:
17 Vergeldt niemand kwaad voor kwaad, maar weest vriendelijk jegens alle mensen.
18 Houdt, indien het mogelijk is, zover het in uw macht staat, vrede met alle mensen.
19 Wreekt u niet, geliefden maar laat dat over aan den Toorn; want er staat geschreven: Mij komt de wraak toe; Ik zal het vergelden, spreekt de Heer.
20 Integendeel: indien uw vijand hongert, geeft hem te eten; heeft hij dorst, geef hem te drinken want zo hoopt gij kolen vuurs op zijn hoofd.
21 Laat u door het kwade niet overwinnen, maar overwint het kwade door het goede.
17 Vergeldt niemand kwaad voor kwaad, maar weest vriendelijk jegens alle mensen.
18 Houdt, indien het mogelijk is, zover het in uw macht staat, vrede met alle mensen.
19 Wreekt u niet, geliefden maar laat dat over aan den Toorn; want er staat geschreven: Mij komt de wraak toe; Ik zal het vergelden, spreekt de Heer.
20 Integendeel: indien uw vijand hongert, geeft hem te eten; heeft hij dorst, geef hem te drinken want zo hoopt gij kolen vuurs op zijn hoofd.
21 Laat u door het kwade niet overwinnen, maar overwint het kwade door het goede.
-
Re: Neem geen wraak op Dexia
waren er in die tijd al foute leasecontracten?
Daar vraag je wat. Er waren wel judaspenningen. Hoe dan ook, ik denk dat als mensen geweld gaan gebruiken (ik las ergens datiemand ramen wilde ingooien van een dexia medewerker) dan gaat de sympathie naar dexia. En daar schieten we niets mee op.
Hallo Mali,
En als er mensen, door wanhoop gedreven door hun financieel onhoudbare situatie en schaamte, nu zelfmoord plegen!!
Ga ergens anders je verhaaltjes vertellen.
Ik kan hun bloed wel drinken.
Groeten,
Piet
En als er mensen, door wanhoop gedreven door hun financieel onhoudbare situatie en schaamte, nu zelfmoord plegen!!
Ga ergens anders je verhaaltjes vertellen.
Ik kan hun bloed wel drinken.
Groeten,
Piet
-
Als er ongelukken gebeuren wordt het in elk geval eindelijk bekend hoe schijnheilig Dexia opereert.
In de media vertellen dat ze hun maatschappelijke verantwoordelijkheid
hebben genomen dmv het "wurgaanbod" en ondertussen de mensen thuis opbellen dat ze moeten betalen en dat ze geen schijn van kans hebben bij de rechter en dat ze het aanbod moeten tekenen en dat ze anders een incassoburo op hun dak krijgen en dat laatste nog uitvoeren ook, de gluiperds. !!!!!!!!!!!!
In de media vertellen dat ze hun maatschappelijke verantwoordelijkheid
hebben genomen dmv het "wurgaanbod" en ondertussen de mensen thuis opbellen dat ze moeten betalen en dat ze geen schijn van kans hebben bij de rechter en dat ze het aanbod moeten tekenen en dat ze anders een incassoburo op hun dak krijgen en dat laatste nog uitvoeren ook, de gluiperds. !!!!!!!!!!!!
Ja, wat dacht je van mij? Ik ga ook voor drie jaarsalarissen de boot in,, dat is inleg en restschuld. Gewoon een tweede hypotheeklast erbij omdat ik dacht te sparen. "Allround Sparen"stond er op het contract!!
Ik kan me alleen niet voorstellen dat eenrechter zegt: Betalen, had je maar beter moeten lezen.
Als er wordt terugbetaald, kan ik daarvan mijn advocaat betalen. En dan overwint het goede, het kwade. Al kost het natuurlijk altijd handen vol geld en hadden we onze spaarcentjes beter op de girorekening kunnen laten staan.
Hoop alleen dat als iemand de trekker overhaalt, er wel de goede getroffen wordt, degene die hieraan debet is en aandelenleaseproducten op argeloze burgers heeft losgelaten met onvolledige en misleidende informatie. Een gewone bankemployé kan daar ook niet zo veel aan doen en gaat ook maar gewoon naar zijn werk omdat hij misschien geen andere baan kan vinden.
Trouwens: wat als we allemaal put opties op dexia aandelen kopen (ik weet opeens dat die bestaan dank zij DSI). Die zijn straks goud waard en worden we toch nog rijk van dexia .
Ik kan me alleen niet voorstellen dat eenrechter zegt: Betalen, had je maar beter moeten lezen.
Als er wordt terugbetaald, kan ik daarvan mijn advocaat betalen. En dan overwint het goede, het kwade. Al kost het natuurlijk altijd handen vol geld en hadden we onze spaarcentjes beter op de girorekening kunnen laten staan.
Hoop alleen dat als iemand de trekker overhaalt, er wel de goede getroffen wordt, degene die hieraan debet is en aandelenleaseproducten op argeloze burgers heeft losgelaten met onvolledige en misleidende informatie. Een gewone bankemployé kan daar ook niet zo veel aan doen en gaat ook maar gewoon naar zijn werk omdat hij misschien geen andere baan kan vinden.
Trouwens: wat als we allemaal put opties op dexia aandelen kopen (ik weet opeens dat die bestaan dank zij DSI). Die zijn straks goud waard en worden we toch nog rijk van dexia .
Ik heb hier serieus naar zitten kijken maar de koers van Dexia ging zelfs bij de DSI uitspraken niet naar beneden. E.e.a. betekent inderdaad dat de markt de uitspraken als gunstig ziet voor Dexia.wat als we allemaal put opties op dexia aandelen kopen (ik weet opeens dat die bestaan dank zij DSI). Die zijn straks goud waard en worden we toch nog rijk van dexia
Wacht anders nog even tot de uitspraak in de eegalease zaak na de zomer, als die goed voor ons uitpakt moet je met je put opties wel wat kunnen verdienen.
Mmmm, dat is wel interessant. Vreemd eigenlijk. Aan de andere kant: toen de NMa voor 100 miljoen euro boetes oplegde aan diverse bouwbedrijven wegens verboden prijsafspraken, gingen de aandelen omhoog!! Kennelijk hadden beleggers erger verwacht. Dus of beleggers denken dat het zo'n vaart niet zal lopen met verdere claims, of ze denken dat het bedrijf het wel kan hebben. Of het zijn allemaal domme beleggers zoals wij dat destijds waren, toen we dachten te beleggen maar slechts een lening aangingen.
Mali,
Als je zoveel uit de bijbel kan citeren dan had je ook moeten weten dat daarin gezegd wordt dat "liefde voor geld de wortel van alle kwaad is"
(1 Tim. 6:10)
maar ja het vlees was blijkbaar sterker dan de geest.
Als je zoveel uit de bijbel kan citeren dan had je ook moeten weten dat daarin gezegd wordt dat "liefde voor geld de wortel van alle kwaad is"
(1 Tim. 6:10)
maar ja het vlees was blijkbaar sterker dan de geest.
Helemaal waar. Maar ik ging ook niet af op de grote winsten. Vond het prima om te beleggen. Als labouchere met obligaties was gekomen, had ik het ook gedaan. Het nare is, dat de "eenmalige inleg" geleend kon worden. Ik heb toen uitdrukkelijk gezegd dat ik best wilde beleggen, maar niet met geleend geld. En dan smeren ze je een lening aan onder de mom van aanelenlease! Weet ik veel dat dit iets anders is dan fondsen, bonds, equiities en waar je nog meer allemaal in kan beleggen. Stond werkelijk nergens: u gaat geld lenen om te beleggen. Dan had ik het niet gedaan.
Maar de Labouchere jingens hebben zich laten leiden door het kwaad. Konden daar geen weerstand tegen bieden.
Dat kwaad moeten we niet met kwaad vergelden.
Maar de Labouchere jingens hebben zich laten leiden door het kwaad. Konden daar geen weerstand tegen bieden.
Dat kwaad moeten we niet met kwaad vergelden.
Waarom niet?
mensen worden nu toch ook kapot gemaakt, leg dat eens uit dan??
groet
mensen worden nu toch ook kapot gemaakt, leg dat eens uit dan??
groet
Ik zeg niet dat mensen kapotmaken goed is, ik zeg alleen dat je het kwade niet met het kwade moet bestrijden, dan worden we allemaal kwaden. Als wij moreel de voventoon houden, zal het recht zegevieren. Dexia zal langs de reguliere weg boeten voor hetgeen ze mensen aangedaan heeft ..... op haar beurt zal Aegon dat ook doen.
En dan zullen de verantwoordelijken bloeden voor hun daden.
En dan zullen de verantwoordelijken bloeden voor hun daden.
Nou, dan doe je dat toch lekker? Wie houdt je tegen?Trouwens: wat als we allemaal put opties op dexia aandelen kopen (ik weet opeens dat die bestaan dank zij DSI). Die zijn straks goud waard en worden we toch nog rijk van dexia
Ik vind beleggen eng!!!!!
Mali,
Zo te zien heb je veel geluk, je ben niet goed geraakt door Dexia. Jij zit niet zonder....en je geniet volop van deze wereld...vandaar jouw engelen gefluisterd.....maar ik zeg "Met de beuk erin" totdat ze plat liggen. Systematisch, stap voor stap, iedere dag de mens als wilde beesten opjagen om tenslotte ze voor de rechter te gooien tot hun laatste centen, iedere gods dag!!!! En waarom??Zij hadden geknoeid in de boekhoudingen en de koersen vervalsd, zodat de beursen over de kop zijn gegaan niet de beleggers. Wij wilden alleen een graantje voor onze kinderen! Zij hebben genoten en royaal gedronken op de sucessen van hét poldermodel door jaren lang gesjoemeld met de boekhoudingen, vervalsde bedrijfresultaten, winsten en premies, Nu weten ze van niks meer: Ach met een wisseltruc van miljarden is de zaak weer op wieltjes....Toch niet deze keer, Zalm niet deze keer Dexia...Wij zijn vernederd en belaagd gekneveld en wij willen wraak of onze centen terug...Ja Mali, de aller hoogste boom en de sterkste strop....lafaards. zegt jouw bijbel ook iets over lafaards? Die van mij zegt: ze moeten bengelen totdat de raven ervan vol en genoeg van hebben, tenminste als de raven dat soort lusten.
Zo te zien heb je veel geluk, je ben niet goed geraakt door Dexia. Jij zit niet zonder....en je geniet volop van deze wereld...vandaar jouw engelen gefluisterd.....maar ik zeg "Met de beuk erin" totdat ze plat liggen. Systematisch, stap voor stap, iedere dag de mens als wilde beesten opjagen om tenslotte ze voor de rechter te gooien tot hun laatste centen, iedere gods dag!!!! En waarom??Zij hadden geknoeid in de boekhoudingen en de koersen vervalsd, zodat de beursen over de kop zijn gegaan niet de beleggers. Wij wilden alleen een graantje voor onze kinderen! Zij hebben genoten en royaal gedronken op de sucessen van hét poldermodel door jaren lang gesjoemeld met de boekhoudingen, vervalsde bedrijfresultaten, winsten en premies, Nu weten ze van niks meer: Ach met een wisseltruc van miljarden is de zaak weer op wieltjes....Toch niet deze keer, Zalm niet deze keer Dexia...Wij zijn vernederd en belaagd gekneveld en wij willen wraak of onze centen terug...Ja Mali, de aller hoogste boom en de sterkste strop....lafaards. zegt jouw bijbel ook iets over lafaards? Die van mij zegt: ze moeten bengelen totdat de raven ervan vol en genoeg van hebben, tenminste als de raven dat soort lusten.
Laatst gewijzigd door Willems op 11 feb 2004 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Willems,
Kom nou eens met die bewijzen, al die onzin van jou. Leuk om te lezen, maar verre van realistisch.
Kom nou eens met die bewijzen, al die onzin van jou. Leuk om te lezen, maar verre van realistisch.
Wat zou je denken van je eigen onzin die je hier loopt te verkondigen op dit forum, Dubio??
Het gaat erop lijken dat "de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet"!!!!!!!!!!!!!
Het gaat erop lijken dat "de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet"!!!!!!!!!!!!!
Ik beantwoord jouw domme vragen altijd met tegenzin. Ok, jochie,over wat wil je precies het bewijs hebben of ben je niet in staat je naar behoren uit te drukken. Vertel het eens over welke onderwerp wil je precies, het bewijs hebben om je te voorzien in je dagelijkse o zo nodige therapie met je zieke geest, of moet ik
heel dit forum volschrijven met bewijzen voor een lafaard? Wat is onzin, beschijf dat! Dan zal ik jou het bewijs leveren.
Ventje, laat mij jou dit duidelijk maken, ik heb geen enkel medelijden met jou en het is goed dat ik jou niet ken anders kom ik voor je staan en je alle bewijzen geven, die maar wil, zo ga ik met lafaards om. Mensen die zich niet kunnen verdedigen, achtervolgen, knevelen, belagen, verzieken,en (zelfs vermoorden: bewijs Peter van Doorn en Janien Verdonk beiden uit A'dan wil je de doodsbrieven?) en dan voor de rechter gooien, Schande man, hoe durf je hier op het forum bewijzen komen vragen. Dutroux is ook onschuldig en vraag ook naar bewijzen, terwijl zijn handen rood zijn van kinderbloed!
heel dit forum volschrijven met bewijzen voor een lafaard? Wat is onzin, beschijf dat! Dan zal ik jou het bewijs leveren.
Ventje, laat mij jou dit duidelijk maken, ik heb geen enkel medelijden met jou en het is goed dat ik jou niet ken anders kom ik voor je staan en je alle bewijzen geven, die maar wil, zo ga ik met lafaards om. Mensen die zich niet kunnen verdedigen, achtervolgen, knevelen, belagen, verzieken,en (zelfs vermoorden: bewijs Peter van Doorn en Janien Verdonk beiden uit A'dan wil je de doodsbrieven?) en dan voor de rechter gooien, Schande man, hoe durf je hier op het forum bewijzen komen vragen. Dutroux is ook onschuldig en vraag ook naar bewijzen, terwijl zijn handen rood zijn van kinderbloed!
kom op jongens laat die Dubio en ga gewoon door met waar we mee bezig moeten zijn oplossingen zoeken voor elkaar en door elkaar en laten wij alle negatieve klanken ombuigen naar positieve opmerkingen.
niet meer op hem reageren is volgens mij het beste.
niet meer op hem reageren is volgens mij het beste.