LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEX plus effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
olaflena
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2004 12:04

AEX plus effect

Ongelezen bericht door olaflena »

:(

Hallo ,

Ik heb een AEX plus effect certificaat. Ik heb de inleg voor 5jaar vooruitbetaald en zou per april 2005 weer maandelijks inleg moeten betalen. Aangezien ik dit niet kan ben ik benieuwd of ik ook kan rekenen op een soepele afkoop. Op de DEXIA site kan je uitrekenen hoeveel je nog zou moeten betalen als je er nu mee stopt. Voor mij komt dat neer op 5.800 Euro bijbetalen! :(

Wie heeft ook een dergelijke constructie??\

groet, Olaf.

mali
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 feb 2004 10:29

Re: AEX plus effect

Ongelezen bericht door mali »

Ik heb zoiets. Allround Sparen AEX met vooruitbetaling.
Je moet kijken hoeveel je nog zal moeten betalen als die 5 jaar zijn afgelopen want tot die tijd moet je ook rente betalen. Pas na afloop van die 5 jaar kun je zonder kosten stoppen, althans zonder rente kosten. Je moet dan alleen nog het verschil tussen aankoop en verkoop waarde betalen. dat is dus misschien kleiner dan het bedrag dat je nu ziet verschijnen. En tot die tijd kan de AEX nog een beetje stijgen zodat het verschil nog kleiner wordt.
Hoeveel heb je eigenlijk ingelegd? (als ik zo onbescheiden mag zijn)

olaflena
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2004 12:04

Re: AEX plus effect

Ongelezen bericht door olaflena »

Hoi,

Ik heb toendertijd voor 19.600 guldens vooruitbetaald FL 400 gulden per maand.

Olaf

mali
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 feb 2004 10:29

Re: AEX plus effect

Ongelezen bericht door mali »

Eeuwig zonde. Ik zou nog even afwachten op wat er tot april gebeurt. Als er meer uitspraken tegen Dexia komen, kun je overwegen te procderen met een advocat. Die kost weliswaar 7000 euro, maar als je daarmee 10.000 terug kan krijgen plus de restschuld kan afwenden, misschien wel de moeite waard. Als je wint, krijg je 1750 euro vergoeding voor je advocaat, dus dan heeft hij 5250 gekost.
Ben je erin geluisd of wist je dat je met geleend geld aan het beleggen was?

tc
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 feb 2004 23:40

Re: AEX plus effect

Ongelezen bericht door tc »

hallo

wij hebben ook aex plus allround effect en restschuld van rond de 4000
euro als we nu stoppen.we weten god niet wat we moeten doen.kan iemand ons helpen?

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: AEX plus effect

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Met de AEX Plus certificaten let alles heel nauwkeurig.
Diegenen die een Certificaat AEX Plus Effect hebben kunnen zich het beste aansluiten bij de Stg.Leaseleed.(zeker diegenen die dit product hebben afgesloten via Intermediair SpaarSelect).
Ik heb dat namelijk ook gedaan.Zij starten nu binnenkort de Class
Action op,waarvoor ik ook heb ingetekend cq.betaald.Het kost een paar centen maar wie niet waagt die niet wint.
Voor meer info kun je me altijd emailen cq.bellen,als je dat liever wil.
Met vriendelijke groet,
Rob Adank / Breda
06-53832709

Gesloten