LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Interhome
Interhome
Vorig jaar een apartement besteld voor een week in Tjechie via interhome,
Eenmaal aangekomen in Tjechie moesten we van Interhome contact opnemen met diegene dit huis verhuurde via Interhome, voor de sleutel. Telefoonnummer gehad van interhome, aangekomen in Tjechie hebben we dat nummer gebeld, Nam niemand op, achja kan gebeuren, nog 5 keer gebeld, nog steeds geen gehoor, bij de 6e keer nam er eindelijk iemand op. We kregen een vrouw aan de telefoon, en we vertelde in het engels dat wij graag een afspraak wilde maken om de sleutel van het huisje op te komen halen. Het kwam over dat de vrouw totaal niet wist waar wij het over hadden, en sprak geen woord Engels. Toen zijn we overgegaan met uitleggen via Duits te praten, Dat leek ze een beetje te verstaan, Ze kon alleen een paar steekwoordjes. Uiteindelijk ''gesprek'' afgerond en zijn we richting het huisje vertrokken in de hoop dat ze had begrepen dat wij onderweg naar het huisje waren en dat zij langs zou komen om de sleutel te brengen. Na 20 min bij het huisje gewacht te hebben, kwam de vrouw gelukkig aan, Ze gebaarde ons te volgen naar de lift.
Aangekomen op de verdieping van het apartement, zag dit er verlept uit, in de gang diverse brandplekken tegen de muur, maargoed dit was de gang dachten wij, als het huisje maar in orde is.
Eenmaal binnen, was dit heel (!!) anders dan de mooie fotos die wij hadden gezien op interhome.nl,
Het ''bed'' wat een slaapbank bleek te zijn zakte half in, de dekens en kussens die erop lagen waren geel van de zweetplekken, de''gordijnen'' bij het bed, waren doorzichtig, dus de mensen die er tegenover woonde konden meegenieten hoe jij lag te slapen, het zeil van de vloer was op diverse plekken helemaal bol en kraakte aan alle kanten, er waren geen kookpannen aanwezig, en op de tv konden we alleen een mooi sneeuwbeeld zien. Ten slotte leek de voordeur meerdere malen opengebroken te zijn, aan de rand van de deur waren stukken hout eruit, alsof er iemand met een breekijzer de deur open heeft geprobeert te maken, de originele sloten waren eruit, en zat nu een heel slecht slot in, alsof deze er door een prutser snel was ingemonteerd, de voordeur sloot ook niet helemaal correct in de opening, waardoor er flinke speling op de deur was.
Ten slotte, toen de vrouw weer vertrok en de gang uitliep, kwam ze even later snel terug, en gebaarde ons direct de deur op slot te doen.
Wij zijn direct naar een hotel vertrokken, omdat dit gewoon te smerig en onveilig voor woorden was. Wij kregen ons geld niet terug van interhome, omdat wij direct vertrokken waren uit dit smerige krot hadden wij geen recht op geldteruggave.
Ik vind dit pure oplichting, Een huis aanprijzen wat een bij elkaargeraapt zooitje blijkt te zijn. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als interhome zijn aangeboden apartementen eens een keer controleerd.
Ik boek nooit meer bij interhome, maar dat zal wel logisch zijn na deze oplichting.
Eenmaal aangekomen in Tjechie moesten we van Interhome contact opnemen met diegene dit huis verhuurde via Interhome, voor de sleutel. Telefoonnummer gehad van interhome, aangekomen in Tjechie hebben we dat nummer gebeld, Nam niemand op, achja kan gebeuren, nog 5 keer gebeld, nog steeds geen gehoor, bij de 6e keer nam er eindelijk iemand op. We kregen een vrouw aan de telefoon, en we vertelde in het engels dat wij graag een afspraak wilde maken om de sleutel van het huisje op te komen halen. Het kwam over dat de vrouw totaal niet wist waar wij het over hadden, en sprak geen woord Engels. Toen zijn we overgegaan met uitleggen via Duits te praten, Dat leek ze een beetje te verstaan, Ze kon alleen een paar steekwoordjes. Uiteindelijk ''gesprek'' afgerond en zijn we richting het huisje vertrokken in de hoop dat ze had begrepen dat wij onderweg naar het huisje waren en dat zij langs zou komen om de sleutel te brengen. Na 20 min bij het huisje gewacht te hebben, kwam de vrouw gelukkig aan, Ze gebaarde ons te volgen naar de lift.
Aangekomen op de verdieping van het apartement, zag dit er verlept uit, in de gang diverse brandplekken tegen de muur, maargoed dit was de gang dachten wij, als het huisje maar in orde is.
Eenmaal binnen, was dit heel (!!) anders dan de mooie fotos die wij hadden gezien op interhome.nl,
Het ''bed'' wat een slaapbank bleek te zijn zakte half in, de dekens en kussens die erop lagen waren geel van de zweetplekken, de''gordijnen'' bij het bed, waren doorzichtig, dus de mensen die er tegenover woonde konden meegenieten hoe jij lag te slapen, het zeil van de vloer was op diverse plekken helemaal bol en kraakte aan alle kanten, er waren geen kookpannen aanwezig, en op de tv konden we alleen een mooi sneeuwbeeld zien. Ten slotte leek de voordeur meerdere malen opengebroken te zijn, aan de rand van de deur waren stukken hout eruit, alsof er iemand met een breekijzer de deur open heeft geprobeert te maken, de originele sloten waren eruit, en zat nu een heel slecht slot in, alsof deze er door een prutser snel was ingemonteerd, de voordeur sloot ook niet helemaal correct in de opening, waardoor er flinke speling op de deur was.
Ten slotte, toen de vrouw weer vertrok en de gang uitliep, kwam ze even later snel terug, en gebaarde ons direct de deur op slot te doen.
Wij zijn direct naar een hotel vertrokken, omdat dit gewoon te smerig en onveilig voor woorden was. Wij kregen ons geld niet terug van interhome, omdat wij direct vertrokken waren uit dit smerige krot hadden wij geen recht op geldteruggave.
Ik vind dit pure oplichting, Een huis aanprijzen wat een bij elkaargeraapt zooitje blijkt te zijn. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als interhome zijn aangeboden apartementen eens een keer controleerd.
Ik boek nooit meer bij interhome, maar dat zal wel logisch zijn na deze oplichting.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Interhome
Nee, als u direct vertrekt en een hotel boekt, krijgt u geen geld terug.
U had eerst contact moeten opnemen met Interhome, om te kijken of zij een andere oplossing hadden.
U heeft uw eigen glazen een beetje ingegooid op die manier.
U had eerst contact moeten opnemen met Interhome, om te kijken of zij een andere oplossing hadden.
U heeft uw eigen glazen een beetje ingegooid op die manier.
Re: Interhome
Heel makkelijk gezegd, we kwamen laat aan in een ongure buurt + een onveilig en onhygiënisch apartement waar je vooraf netjes voor betaald heb. In mijn ogen is dit niet mijn fout, dat ik verkeerd ben ingelicht over de staat van dit apartement.
Interhome moet regelmatig zijn aangeboden apartementen controleren op hygiëne en veiligheid. Dat zou je wel mogen verwachten van een groot en bekend bedrijf als Interhome.
Interhome moet regelmatig zijn aangeboden apartementen controleren op hygiëne en veiligheid. Dat zou je wel mogen verwachten van een groot en bekend bedrijf als Interhome.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Interhome
^^ Dat ben ik met u eens, maar toch had u contact op moeten nemen met Interhome, hoe laat of vroeg het ook was.
Nu heeft u hen de kans ontnomen om de situatie op te lossen, en dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij niets vergoeden.
Nu heeft u hen de kans ontnomen om de situatie op te lossen, en dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij niets vergoeden.
Re: Interhome
Het is niet dat ik de kleur van de vloer niet mooi vond en daarom vertrok.
Heel makkelijk en klantonvriendelijke oplossing om zo niet geld retour te geven. Als je een vies apartement als dit aanbied.
En ik heb trouwens contact op proberen te nemen met Interhome, toen we naar een winkelcentrum waren gegaan om meer informatie wat betreft slaapplaatsen te zoeken maar deze nam niet op, En in een huis met een deur van braaksporen en een bed vol gele zweetplekken, wil ik, en ik denk niemand een nacht bivakeren.
Heel makkelijk en klantonvriendelijke oplossing om zo niet geld retour te geven. Als je een vies apartement als dit aanbied.
En ik heb trouwens contact op proberen te nemen met Interhome, toen we naar een winkelcentrum waren gegaan om meer informatie wat betreft slaapplaatsen te zoeken maar deze nam niet op, En in een huis met een deur van braaksporen en een bed vol gele zweetplekken, wil ik, en ik denk niemand een nacht bivakeren.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Interhome
Ik kan lezen, ik weet dat het niet om de kleur van de vloerbedekking ging.
Maar als u het bedrijf niet eens de kans geeft om het op te lossen, waarom zouden zij u dan terug gaan betalen?
U heeft immers pas achteraf geklaagd!
Het is toch inmiddels wel bekend dat als je ergens (waar dan ook) een probleem hebt, je ter plaatse moet klagen, anders kan het ook niet opgelost worden.
Maar als u het bedrijf niet eens de kans geeft om het op te lossen, waarom zouden zij u dan terug gaan betalen?
U heeft immers pas achteraf geklaagd!
Het is toch inmiddels wel bekend dat als je ergens (waar dan ook) een probleem hebt, je ter plaatse moet klagen, anders kan het ook niet opgelost worden.
Re: Interhome
Als je net een reis van 10 uur achter de rug heb, verwacht je dat je in een normale toestand kunt uitrusten. Zoals ik al zei heb ik geprobeerd contact op te nemen met Interhome, die niet opnamen.
In een vies huis met braaksporen mag ik toch wel verwachten dat Interhome snapt dat ik niet blijf wachten tot hun een keer de telefoon opnemen?
Zoals ik al zei had dit in de eerste instantie niet eens mogen gebeuren. En aangezien ik vertrokken ben om een verdomd goede reden ; dit huis is onveilig. Zou Interhome hier begrip voor moeten tonen. Aangezien hun mij dit apartement aanbieden op hun site, Moet ik er vanuit kunnen gaan dat deze VEILIG en schoon is!
In een vies huis met braaksporen mag ik toch wel verwachten dat Interhome snapt dat ik niet blijf wachten tot hun een keer de telefoon opnemen?
Zoals ik al zei had dit in de eerste instantie niet eens mogen gebeuren. En aangezien ik vertrokken ben om een verdomd goede reden ; dit huis is onveilig. Zou Interhome hier begrip voor moeten tonen. Aangezien hun mij dit apartement aanbieden op hun site, Moet ik er vanuit kunnen gaan dat deze VEILIG en schoon is!
Re: Interhome
Beste klant,
graag zouden wij een passende reactie willen geven op uw klacht op dit forum. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw reserveringsnummer door te geven ?
U kunt dit per email sturen naar [email protected] of per telefoon doorgeven op 070-4141000.
Met vriendelijke groeten,
mevr. L. Willems
Interhome Vakantiewoningen.
graag zouden wij een passende reactie willen geven op uw klacht op dit forum. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw reserveringsnummer door te geven ?
U kunt dit per email sturen naar [email protected] of per telefoon doorgeven op 070-4141000.
Met vriendelijke groeten,
mevr. L. Willems
Interhome Vakantiewoningen.
Re: Interhome
Geachte mevrouw de Meulmeester,
Graag willen wij reageren op uw bericht.
Uw klacht betreffende uw geboekte reis (21 – 28 augustus 2010) heeft u medio September 2010 per brief bij Interhome gemeld. In uw brief geeft u diverse zaken aan betreffende het door u geboekte appartement in Praag. Na uw aankomst op 21 augustus 2010 heeft u bij Interhome niets gemeld en heeft u zonder enig bericht naar Interhome de accommodatie verlaten.
Interhome werkt volgens de ANVR reisvoorwaarden die u bij uw boeking heeft geaccepteerd.
Deze voorwaarden voorzien in de rechten en plichten van u en van ons. In het bijzonder moeten wij u verwijzen naar artikel 17, lid 1E, waarin staat beschreven dat de reisorganisator in de gelegenheid gesteld moet worden de tekortkoming te verhelpen.
Dit is in uw geval helaas niet het geval. Door middel van een telefoontje naar ons, we zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, hadden wij actie kunnen ondernemen.
Wij willen graag nog even ingaan op onze algemene werkwijze met betrekking tot de door ons aangeboden accommodaties. Interhome verhuurt meer dan 30.000 accommodaties wereldwijd. Het is praktisch niet haalbaar dat elke sleutelhouder goed Engels spreekt. Hiervoor vragen wij uw begrip. Om onze gasten te assisteren bij eventuele taalbarrières, bieden wij u onze 24 uurs meertalige service aan.
Alle woningen worden door Interhome regelmatig geïnspecteerd. Immers beschikt Interhome over een lokaal kantoor met lokale medewerkers. Hierdoor zijn wij in staat, alle accommodaties op regelmatige basis te controleren. Indien er inderdaad een probleem was in deze accommodatie, waren wij graag op de hoogte gesteld om eventuele tekortkomingen op te lossen. Daar uw bericht ons pas weken later bereikte, behoorde dit niet tot de mogelijkheden.
Wij betreuren het ten zeerste dat u een negatief oordeel velt over Interhome en hopen hiermee u ons standpunt nogmaals uitgelegd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Interhome vakantiewoningen
Cliëntenservice
Graag willen wij reageren op uw bericht.
Uw klacht betreffende uw geboekte reis (21 – 28 augustus 2010) heeft u medio September 2010 per brief bij Interhome gemeld. In uw brief geeft u diverse zaken aan betreffende het door u geboekte appartement in Praag. Na uw aankomst op 21 augustus 2010 heeft u bij Interhome niets gemeld en heeft u zonder enig bericht naar Interhome de accommodatie verlaten.
Interhome werkt volgens de ANVR reisvoorwaarden die u bij uw boeking heeft geaccepteerd.
Deze voorwaarden voorzien in de rechten en plichten van u en van ons. In het bijzonder moeten wij u verwijzen naar artikel 17, lid 1E, waarin staat beschreven dat de reisorganisator in de gelegenheid gesteld moet worden de tekortkoming te verhelpen.
Dit is in uw geval helaas niet het geval. Door middel van een telefoontje naar ons, we zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, hadden wij actie kunnen ondernemen.
Wij willen graag nog even ingaan op onze algemene werkwijze met betrekking tot de door ons aangeboden accommodaties. Interhome verhuurt meer dan 30.000 accommodaties wereldwijd. Het is praktisch niet haalbaar dat elke sleutelhouder goed Engels spreekt. Hiervoor vragen wij uw begrip. Om onze gasten te assisteren bij eventuele taalbarrières, bieden wij u onze 24 uurs meertalige service aan.
Alle woningen worden door Interhome regelmatig geïnspecteerd. Immers beschikt Interhome over een lokaal kantoor met lokale medewerkers. Hierdoor zijn wij in staat, alle accommodaties op regelmatige basis te controleren. Indien er inderdaad een probleem was in deze accommodatie, waren wij graag op de hoogte gesteld om eventuele tekortkomingen op te lossen. Daar uw bericht ons pas weken later bereikte, behoorde dit niet tot de mogelijkheden.
Wij betreuren het ten zeerste dat u een negatief oordeel velt over Interhome en hopen hiermee u ons standpunt nogmaals uitgelegd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Interhome vakantiewoningen
Cliëntenservice
Re: Interhome
Ik denk dat Interhome duidelijk omschrijft waarom er geen vergoeding van de hotelkosten kan plaatsvinden. En ze hebben gelijk. Maar hier gaan ze wel de fout in, zoals zoveel bedrijven. Deze klacht is en blijft staan. Deze klanten zullen nooit weer iets boeken. En middels het verhaal op dit forum zijn er weer een paar klanten minder. Waarom nu niet het standpunt meedelen en er iets aan toevoegen. Veronderstel dat de klant wel gelijk gebeld had. Iemand van het plaatselijke kantoor moet ter plaatse komen, een ander appartement moet gevonden worden en klaar worden gemaakt. Ook dit zijn kosten. Wat is er mis met aangeven dat de voorwaarden blablabla zeggen maar dat je gezien de ernst van de klacht en het feit dat klantentevredenheid hoog in het vaandel staat er toch een x-bedrag van de hotelkosten worden vergoed.
Als je een eerlijke rekensom zou maken dan is de uiteindelijke opbrengst groter dan nu de negatieve publiciteit.
Als je een eerlijke rekensom zou maken dan is de uiteindelijke opbrengst groter dan nu de negatieve publiciteit.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Interhome
^^ Sorry, maar dat is natuurlijk kolder.
Een bedrijf moet een klant die zich niet aan de regels houdt toch maar voor een deel gaan compenseren, omdat zij, als de klant zich wel aan de regels had gehouden, ook geld hadden uitgegeven?
Ze zullen me daar gek zijn!
Ik vind dit een nette en duidelijke reactie en kan ze enkel gelijk geven.
Een bedrijf moet een klant die zich niet aan de regels houdt toch maar voor een deel gaan compenseren, omdat zij, als de klant zich wel aan de regels had gehouden, ook geld hadden uitgegeven?
Ze zullen me daar gek zijn!
Ik vind dit een nette en duidelijke reactie en kan ze enkel gelijk geven.
Re: Interhome
regels, regels, regels, ik geef al aan dat ze gelijk hebben volgens de regels. Maar daar gaat het niet om. Uiteindelijk gaat het om de emotie van de klant en de vraag of je de klant als klant wil houden. En daar kunnen bedrijven soms best wat extra voor doen. Een jarenlange stabiele relatie met een klant levert meer op dan nu de regels stug hanteren.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Interhome
Ik denk niet dat TS als hij € 100,- krijgt nog gaat boeken bij Interhomes.
Dus zou ik, als ik hen was, die € 100,- mooi in mijn zak houden.
Dus zou ik, als ik hen was, die € 100,- mooi in mijn zak houden.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16
Re: Interhome
Elke reisorganisatie hanteerd de simpele voorwaarde, ter plekke klagen en de organisatie in de gelegenheid stellen een passende oplossing te creeeren.
We gaan toch op vakantie om het fijn te hebben en niet om allerlei vergoedinkjes los te peuteren?
U kunt achteraf wel een heleboel beweren en misschien is dat niet allemaal 100%,
misschien overdrijft u ook wel om meer effect te scoren.
We gaan toch op vakantie om het fijn te hebben en niet om allerlei vergoedinkjes los te peuteren?
U kunt achteraf wel een heleboel beweren en misschien is dat niet allemaal 100%,
misschien overdrijft u ook wel om meer effect te scoren.
Re: Interhome
Ik kan enkel maar aanraden NOOIT contact op te nemen met Interhome. Recent belde ik voor inlichtingen mbt een vakantiewoning voor een bepaalde periode en vroeg mij info via e-mail door te sturen. Op dat moment krijg ik een bevestigingsmail (!!). Ik antwoord hier onmiddellijk op dat ik nog geen toestemming had gegeven voor te boeken en nog niet wilde boeken.
Uiteindelijk kon Interhome over een aantal toch essentiële eigenschappen van een vakantiewoning - zoals een locatie met de juiste adresgegevens !!!!!! - geen duidelijkheid geven. Dit leek me niet pluis en daarom heb ik bij hen niet geboekt.
Een week nadien sturen ze mij een factuur van + 800 EUR annulatiekosten. Op geen enkele van mij mails hebben ze tot nu toe gereageerd.
Ik kan u enkel aanraden om - mocht je toch bellen - in geen enkel geval persoonlijke gegevens door te geven.
Dit zijn echte maffia - praktijken !!!! Ik hoop hiemee anderen te helpen vermijden in eenzelfde situatie terecht te komen.
Uiteindelijk kon Interhome over een aantal toch essentiële eigenschappen van een vakantiewoning - zoals een locatie met de juiste adresgegevens !!!!!! - geen duidelijkheid geven. Dit leek me niet pluis en daarom heb ik bij hen niet geboekt.
Een week nadien sturen ze mij een factuur van + 800 EUR annulatiekosten. Op geen enkele van mij mails hebben ze tot nu toe gereageerd.
Ik kan u enkel aanraden om - mocht je toch bellen - in geen enkel geval persoonlijke gegevens door te geven.
Dit zijn echte maffia - praktijken !!!! Ik hoop hiemee anderen te helpen vermijden in eenzelfde situatie terecht te komen.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Interhome
Je kan natuurlijk ook stellen dat als Interhome geleverd had waarmee ze adverteerden - er helemaal geen probleem of gesteggel over regels was geweest.
Kennelijk is de controle niet aanwezig als mensen van ver komen - maar zijn ze afhankelijk van klachten van reizigers/huurders zelf.
Hoezo, vertegenwoordigers die regelmatig controleren?
1x per 10 jaar is ook een vorm van regelmaat, zullen we maar zeggen.
Kennelijk is de controle niet aanwezig als mensen van ver komen - maar zijn ze afhankelijk van klachten van reizigers/huurders zelf.
Hoezo, vertegenwoordigers die regelmatig controleren?
1x per 10 jaar is ook een vorm van regelmaat, zullen we maar zeggen.
Re: Interhome
Als je zeker weet dat je niet p.o. via de site toch hebt gereserveerd/geboekt, betaalt je toch niet hè?_fred_ schreef:Ik kan enkel maar aanraden NOOIT contact op te nemen met Interhome. Recent belde ik voor inlichtingen mbt een vakantiewoning voor een bepaalde periode en vroeg mij info via e-mail door te sturen. Op dat moment krijg ik een bevestigingsmail (!!). Ik antwoord hier onmiddellijk op dat ik nog geen toestemming had gegeven voor te boeken en nog niet wilde boeken.
Uiteindelijk kon Interhome over een aantal toch essentiële eigenschappen van een vakantiewoning - zoals een locatie met de juiste adresgegevens !!!!!! - geen duidelijkheid geven. Dit leek me niet pluis en daarom heb ik bij hen niet geboekt.
Een week nadien sturen ze mij een factuur van + 800 EUR annulatiekosten. Op geen enkele van mij mails hebben ze tot nu toe gereageerd.
Ik kan u enkel aanraden om - mocht je toch bellen - in geen enkel geval persoonlijke gegevens door te geven.
Dit zijn echte maffia - praktijken !!!! Ik hoop hiemee anderen te helpen vermijden in eenzelfde situatie terecht te komen.
Re: Interhome
Dag Jolijn,
Als je met p.o. per ongeluk bedoelt - ja, ik ben zeker dat ik niet per ongeluk een reis van 800 EUR geboekt hebt. Ik heb enkel met hen telefonisch contact gehad . Aangezien ik zelfs een aantal keer expliciet gezegd heb dat ik niet ging boeken totdat ik alle info had die ik wilde en ook op geen enkel moment mijn toestemming gegeven heb om te boeken + via email geantwoord had dat ik niet geboekt had, was ik nog meer stomverbaasd een factuur te krijgen.
En neen hoor, ik ben niet van plan te betalen. Ik heb een aantal dagen geleden een aangetekende brief gestuurd zodat ze mij niet meer kunnen negeren. Gezien ik nog steeds geen feedback van hen heb (we zijn bijna een maand later) - tenzij de factuur en een herinnering via e-mail - kan ik enkel van kwaad opzet uitgaan. Ik begrijp niet hoe ze hiermee weg denken te komen..... dit is toch pure oplichting.
Als je met p.o. per ongeluk bedoelt - ja, ik ben zeker dat ik niet per ongeluk een reis van 800 EUR geboekt hebt. Ik heb enkel met hen telefonisch contact gehad . Aangezien ik zelfs een aantal keer expliciet gezegd heb dat ik niet ging boeken totdat ik alle info had die ik wilde en ook op geen enkel moment mijn toestemming gegeven heb om te boeken + via email geantwoord had dat ik niet geboekt had, was ik nog meer stomverbaasd een factuur te krijgen.
En neen hoor, ik ben niet van plan te betalen. Ik heb een aantal dagen geleden een aangetekende brief gestuurd zodat ze mij niet meer kunnen negeren. Gezien ik nog steeds geen feedback van hen heb (we zijn bijna een maand later) - tenzij de factuur en een herinnering via e-mail - kan ik enkel van kwaad opzet uitgaan. Ik begrijp niet hoe ze hiermee weg denken te komen..... dit is toch pure oplichting.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Interhome
@ _fred_ ,
op welke grond menen zij jou een rekening te kunnen sturen?
Er moet toch ergens een aantoonbare overeenkomst zijn (dus een ingevulde reservering, danwel een volledige en duidelijke voicelog) ?
Vraag die eens op?
op welke grond menen zij jou een rekening te kunnen sturen?
Er moet toch ergens een aantoonbare overeenkomst zijn (dus een ingevulde reservering, danwel een volledige en duidelijke voicelog) ?
Vraag die eens op?
Re: Interhome
Dag Guardian,
Dat begrijp ik dus ook totaal niet. Ik heb alleszins niets ingevuld en ben heel erg duidelijk geweest in mijn communicatie aan de telefoon.
Ik ging er van aanvankelijk uit dat het om een interne fout ging. En zoals je voorstelt had ik toen hen aangeraden (via e-mail) om hun tapes te controleren, mochten ze de gesprekken opnemen. Maar gezien ik maar niets van antwoord krijg - buiten herinneringen om de factuur te betalen - lijkt me dit echte kwaadwillige oplichting.
Zoals gezegd heb ik dit nu ook aangetekend doorgestuurd, misschien reageren ze wel nu....
Dat begrijp ik dus ook totaal niet. Ik heb alleszins niets ingevuld en ben heel erg duidelijk geweest in mijn communicatie aan de telefoon.
Ik ging er van aanvankelijk uit dat het om een interne fout ging. En zoals je voorstelt had ik toen hen aangeraden (via e-mail) om hun tapes te controleren, mochten ze de gesprekken opnemen. Maar gezien ik maar niets van antwoord krijg - buiten herinneringen om de factuur te betalen - lijkt me dit echte kwaadwillige oplichting.
Zoals gezegd heb ik dit nu ook aangetekend doorgestuurd, misschien reageren ze wel nu....