LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groeivermogen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Groeivermogen

Ongelezen bericht door Erik »

Ik las in de volgende brief:
http://www.pay-back.nl/Documenten/CGA.pdf

het volgende:
Groeivermogen was tot voor kort een aparte N.V. en daarmee een zelfstandig onderdeel binnen de Fortis groep, maar is inmiddels een onderdeel van Fortis Investments
Betekent dit dat klachten over Groeivermogen nu wel bij de DSI aanhangig gemaakt kunnen worden (los van het feit of je dat nou zou moeten doen)? Groeivermogen was namelijk geen lid van de DSI en Fortis wel.

Wie weet het?

Saillant detail is overigens dat Groeivermogen destijds wel een verzekering aanbood dus de kans is groot dat de DSI zegt dat je die verzekering dan maar had moeten nemen

Roel
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 aug 2003 22:39

Re: Groeivermogen

Ongelezen bericht door Roel »

Groeivermogen is zelf niet direct aangesloten bij DSI, klagen over Groeivermogen bij DSI heeft dus geen zin.
Dat is eenvoudig.
Fortis Investments is dan wel de eigenaar van Groeivermogen, maar dat zegt in dit geval dus niets.
Saillant detail: het begint er op te lijken dat de Fortis groep Groeivermogen NV aan het ontmantelen is. De link op de website van Fortis naar Groeivermogen is inmiddels ook verdwenen.
Fortis heeft een reclame campagne ontketend, ze voelen dus zeker nattigheid. De versnellers zijn inmiddels allemaal uit de markt genomen.
Verder:
De verzekering was in sommige gevallen niet ingebouwd!
Niet alleen de verzekering speelt een rol, maar ook andere omstandigheden.
Groet,
Roel

Atlantis
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 sep 2003 20:32

Re: Groeivermogen

Ongelezen bericht door Atlantis »

Ik heb nog wel een paar van die fantastische misleidende folders van ze. Werd je mee bestookt middels mijn credit card van VISA. Ik voel me bedonderd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Groeivermogen

Ongelezen bericht door Pieter »

VISA behoord ook tot de Fortis groep.

Onderling maken ze reclame voor elkaar en duwen ze het door strot en als je klachten hebt kennen ze elkaar in eens niet meer.

Mvg Pieter

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Groeivermogen

Ongelezen bericht door peewee »

Van een jurist van de afdeling Juridische Ledenservice van de Vereniging Consument en Geldzaken (tel.070-3819384) begreep ik dat er nu eindelijk ook een collectieve rechtszaak tegen Fortis Bank en Groei Vermogen aan staat te komen. Dit lijkt me goed nieuws voor de deelnemers aan Koerswinst Stapelaars en Vermogensversneller.

Gesloten