LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tringg wordt Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
multimike

Re: Tringg wordt Simyo

Ongelezen bericht door multimike »

Al dik een jaar een tevreden klant van Tringg met 2 telefoonnummers 1 met buitenland waarvoor ik een borg van 100 euro moest betalen en 1 zonder buitenland.
Deze wordt nu gratis op buitenlandservice gezet dus vraag ik mij af of ik de borg dan moet blijven betalen voor dat andere nummer als het toch een gratis service is van Simyo. Gebeld met Tringg en verwezen naar Simyo, Simyo betaald alleen terug aan het eind als het nummer wordt opgezegd. Ik werd na ruim 35 minuten wachten overigens behoorlijk afgesnauwd door de dame van het callcenter (de snotneus was volgens mij nog niet eens droog achter haar oren) ook dat was beter bij Tringg net zoals de limieten die tring niet had en Simyo dus wel..... Ik mis ze nu al .... en voel me behoorlijk bedrogen.

Ik hoop op een nieuwe speler die net als Tringg doet wat ie belooft....

Mike

Ryantju

Ongelezen bericht door Ryantju »

Is het iemand verder het ook opgevallen dat de chip ook anders is. (Mensen met een sim-lock telefoon)
Mijn telefoon heeft het altijd gedaan met Tringg en sinds ik de nieuwe Simyo simkaart hebt pakt hij het niet... terwijl die andere kaarten van Kpn providers nog wel pakt. Nu door de slechte overgang terug naar een oudere telefoon omdat ik dit moet regelen.

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Ryantju schreef:Is het iemand verder het ook opgevallen dat de chip ook anders is. (Mensen met een sim-lock telefoon)
Een simlock heeft niets met de vorm van chip (simkaart) te maken, een simlock is een electronische vergrendeling ergens in de software.

Simyo Webcare

Ongelezen bericht door Simyo Webcare »

Ryantju schreef:Is het iemand verder het ook opgevallen dat de chip ook anders is. (Mensen met een sim-lock telefoon)
Mijn telefoon heeft het altijd gedaan met Tringg en sinds ik de nieuwe Simyo simkaart hebt pakt hij het niet... terwijl die andere kaarten van Kpn providers nog wel pakt. Nu door de slechte overgang terug naar een oudere telefoon omdat ik dit moet regelen.
Beste Ryantju, Graag vernemen wij uw 06nummer zodat wij voor u na kunnen gaan of het probleem wellicht een andere oorzaak heeft. Gelieve het nummer te per e-mail te versturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Simyo Webcare

Robert1983

Ongelezen bericht door Robert1983 »

Wat een oplichters zijn ze van Simyo, waar ik eerder heel erg tevreden was over Tringg ben ik zeer ontevreden over Simyo. Met Tringg werd elke maand 35 euro van mijn rekening afgeschreven. Bij Simyo kreeg ik de eerste maand al direct een telefoonrekening van 45 euro. En deze maand wordt mijn abbonement afgesloten omdat ik mijn datalimiet van 1 GB overschreden heb met een bedrag van 180 euro. Belachelijk gewoon. De onderstaande mail is ZWAAR misleidend dus.

Dit staat er in de mail die van ik Tringg ontving:

Je hoeft verder niets te doen, want de dienstverlening, voorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Je blijft dus profiteren van het scherpe aanbod van Tringg.
Wij vertrouwen erop je hiermee goed te hebben geïnformeerd en wensen je nog veel bel- en SMS plezier bij Tringg.

Zware oplichters dus die er alleen maar op uit zijn om de klant voor zon groot mogelijk bedrag leeg te plukken. Waarom is het wel mogelijk om een sms te sturen wanneer ik het limiet met 180 euro overschreden heb maar is het niet mogelijk om een sms te sturen als mijn datalimiet op de 1 GB zit?

MENSEN PAS OP DUS!! OPLICHTERS ZIJN HET!

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ben tevereden bij Simyo, zodra mn abo is afgelopen ga ik weer terug...mn vrouw zit er al paar jaar bij en heb juist heel veel klachten over tring, simpel, hollandse nieuwe vernomen.

Wel terecht klachten punt van simyo is als je gsm wordt gejat je zo een ander ww kan aanvragen, is reeds een topic over.

Tevens als ik de reacties lees van diegene die eerst bij tring zaten en nu simyo moeten krijgen.....lijkt wel oud personeel wat niet wordt overgenomen....of vergis ik mij :wink:

multimike

Ik was juist heel tevreden over Tringg en vind dat Simyo netzoals Tringg het beleid moet volgen zonder bijbetaling van overschreiding data limiet want dat deed Tringg ook niet!(zover ik weet) Simyo betaalt niet de buitenland borg terug omdat ze de regels en het beleid overhebben genomen van Tringg dan moeten ze ook niet met 2 maten meten en dus ook niet rekeningen sturen als het data limietiets overschreden wordt...
Miereneukers!!!....

Teunbosseman
Contacteer:

multimike schreef:Ik was juist heel tevreden over Tringg en vind dat Simyo netzoals Tringg het beleid moet volgen zonder bijbetaling van overschreiding data limiet want dat deed Tringg ook niet!(zover ik weet) Simyo betaalt niet de buitenland borg terug omdat ze de regels en het beleid overhebben genomen van Tringg dan moeten ze ook niet met 2 maten meten en dus ook niet rekeningen sturen als het data limietiets overschreden wordt...
Miereneukers!!!....

Voor zover je weet hoefde je bij tringg een overschrijding niet bij te betalen ???
Daat gaat er bij mij niet in.

En ik heb nooit een buitenland borg hoeven te betalen bij simyo. Werd automatisch actief als je de eertste 2 keer had opgewaardeerd.

Moeten geen rekeningen sturen als je data limiet wordt overschreden? Wat moeten ze dan doen? Waar denk je dat een limiet voor is bedoelt?

multimike

Mijn vrouw is latijns Amerikaans dus belt rustig een paar uur per dag haalde vaak latin songs binnen via youtube enz.! Nog nooit een extra rekening gehad terwijl ik weet dat ze er fiks overheen ging! En ja ik moest bij Tringg een buitenland borg betalen voor mijn Tringg buitenland kaart...

Uit jouw reactie maak ik op dat je nooit klant bij Tringg bent geweest maar waarschijnlijk een insider van Simyo dus liever niet reageren als je toch niet weet waar je over praat

Ik ben bij Tringg gegaan destijds omdat ze reclame maakten met onbeperkt Smseen, bellen + Internet destijds voor € 29,95 later verhoogd met 5 euro!

Teunbosseman
Contacteer:

Heb de moeite genomen om een en ander na te kijken en zie het volgende staan op de site van simyo.

Overstappen: wat gaat er gebeuren?
Tot 15 mei worden alle klanten in etappes overgezet. Het is niet mogelijk om alle klanten in één keer over te zetten naar Simyo. Enkele dagen voor de overstapdatum informeren wij je over de exacte datum waarop je nummer wordt overgezet van je Tringg simkaart naar de Simyo simkaart.

Overstappen: geen brief/sim ontvangen
Heb je nog geen bericht van ons gehad per sms en/of e-mail over de exacte datum dat we je nummer overzetten, maar je hebt nog geen Simyo simkaart? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Vermeld duidelijk je mobiele nummer, naam- en adresgegevens. We sturen je dan alsnog een brief, snelstart gids en simkaart toe.

Voordelen van Simyo
Onderstaand vind je een aantal voordelen van Simyo met betrekking tot de dienstverlening:

Wanneer je de grens van 1250 minuten/sms overschrijdt, bel je bij Simyo gewoon verder tegen het buiten bundel tarief van € 0,16. Je wordt dus niet geblokkeerd.
Wanneer je een internetbundel hebt (gelijk aan het oude Tringg 3G abonnement), wordt je simkaart niet geblokkeerd bij overschrijding van de datalimiet van 1GB. Je kunt gewoon verder internetten tegen het buiten bundel tarief van € 0,30.
Je regelt voortaan alles online via Mijn Simyo. Hier zie je hoeveel belminuten je nog hebt en beheer je al je instellingen zoals Bellen in en naar het Buitenland en Internet op je Mobiel.
Je kunt bij Simyo altijd gebruik maken van Internet op je Mobiel zonder een actieve internetbundel (gelijk aan het oude Tringg 3G abonnement). Je betaalt dan het buiten bundel tarief van € 0,30 per Mb.
Simyo biedt voorlopig een lagere snelheid voor Internet op je Mobiel. We informeren je zodra de internet snelheid is verhoogd.
Nadat je de Simyo simkaart in gebruik hebt genomen, kun je de Simyo klantenservice gratis bereiken door 1200 te bellen met je mobiele telefoon.

Zo te lezen staat alles vermeld op de site en heb je bericht hierover ontvangen.

Teunbosseman
Contacteer:

[Belediging verwijderd door de Moderator]

Robert1983

Teunbosseman schreef:Ben tevereden bij Simyo, zodra mn abo is afgelopen ga ik weer terug...mn vrouw zit er al paar jaar bij en heb juist heel veel klachten over tring, simpel, hollandse nieuwe vernomen.

Wel terecht klachten punt van simyo is als je gsm wordt gejat je zo een ander ww kan aanvragen, is reeds een topic over.

Tevens als ik de reacties lees van diegene die eerst bij tring zaten en nu simyo moeten krijgen.....lijkt wel oud personeel wat niet wordt overgenomen....of vergis ik mij :wink:

Het lijkt inderdaad op oud personeel dat overgenomen is en waar ze liever vanaf willen. Op deze manier gaat dat ook zeker lukken.

Robert1983

Teunbosseman schreef:Heb de moeite genomen om een en ander na te kijken en zie het volgende staan op de site van simyo.

Tot 15 mei worden alle klanten in etappes overgezet. Het is niet mogelijk om alle klanten in één keer over te zetten naar Simyo. Enkele dagen voor de overstapdatum informeren wij je over de exacte datum waarop je nummer wordt overgezet van je Tringg simkaart naar de Simyo simkaart.

Heb je nog geen bericht van ons gehad per sms en/of e-mail over de exacte datum dat we je nummer overzetten, maar je hebt nog geen Simyo simkaart? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Vermeld duidelijk je mobiele nummer, naam- en adresgegevens. We sturen je dan alsnog een brief, snelstart gids en simkaart toe.

Voordelen van Simyo
Onderstaand vind je een aantal voordelen van Simyo met betrekking tot de dienstverlening:

Wanneer je de grens van 1250 minuten/sms overschrijdt, bel je bij Simyo gewoon verder tegen het buiten bundel tarief van € 0,16. Je wordt dus niet geblokkeerd.
Wanneer je een internetbundel hebt (gelijk aan het oude Tringg 3G abonnement), wordt je simkaart niet geblokkeerd bij overschrijding van de datalimiet van 1GB. Je kunt gewoon verder internetten tegen het buiten bundel tarief van € 0,30.
Je regelt voortaan alles online via Mijn Simyo. Hier zie je hoeveel belminuten je nog hebt en beheer je al je instellingen zoals Bellen in en naar het Buitenland en Internet op je Mobiel.
Je kunt bij Simyo altijd gebruik maken van Internet op je Mobiel zonder een actieve internetbundel (gelijk aan het oude Tringg 3G abonnement). Je betaalt dan het buiten bundel tarief van € 0,30 per Mb.
Simyo biedt voorlopig een lagere snelheid voor Internet op je Mobiel. We informeren je zodra de internet snelheid is verhoogd.
Nadat je de Simyo simkaart in gebruik hebt genomen, kun je de Simyo klantenservice gratis bereiken door 1200 te bellen met je mobiele telefoon.

Zo te lezen staat alles vermeld op de site en heb je bericht hierover ontvangen.
Dan is de eerste mail misleidend geweest. Er zijn dus wel zaken veranderd in de dienstverlening, voorwaarden en tarieven van Tringg?

Die twee mail heb ik ook nooit gezien? Is die mail vanuit Tringg of Simyo verstuurd. Grote kans dat hij in mijn spam filter is beland.

Teunbosseman
Contacteer:

Robert1983 schreef:
Teunbosseman schreef:Heb de moeite genomen om een en ander na te kijken en zie het volgende staan op de site van simyo.

Voordelen van Simyo

Dan is de eerste mail misleidend geweest. Er zijn dus wel zaken veranderd in de dienstverlening, voorwaarden en tarieven van Tringg?

Die twee mail heb ik ook nooit gezien? Is die mail vanuit Tringg of Simyo verstuurd. Grote kans dat hij in mijn spam filter is beland.

Ik kan niet goed oordelen of een en ander veranderd is omdat ik de voorwaarden van tringg niet ken, weet niet of ik de googlecache van tringg kan vertrouwen. Berichten heb ik van de simyo site gekopieerd.

Als ik een en ander aan tarieven vergelijk zie ik toch echt staan:
http://www.simyo.nl/tringg/tarieven

Internetbundel 1 gb, alleen de houdbaarheid en snelheid was langer en hoger bij tringg.

Robert1983

Deze mail is in eerste instantie vanuit Tringg verstuurd. Ik zou hiermee voldoende geinformeerd moeten zijn staat er ook nog bij, NIET DUS.

Deze eerste mail is dus misleidend wanneer er later nog een tweede mail achteraan wordt verstuurd met andere voorwaarden, service en dienstverlening.
Dit grapje gaat mij dus meer dan 180 euro kosten. Waar ik erg tevreden was met Tring kom ik nu weer bij een ondoorzichtige telefoonmaatschappij terecht waar bij het elke maand weer een verrassing is hoe hoog je telefoonrekening is.
Dit is een van de punten waarom ik overgestapt ben op Tringg.
Je belt momenteel via Tringg. Deze dienst wordt je geleverd door 6GMOBILE B.V.. Onze service is gebaseerd op het betrouwbare mobiele netwerk van KPN.

Met deze e-mail laten wij jou weten dat KPN B.V. per 1 maart 2011 de bestaande overeenkomst die jij met Tringg hebt van 6GMOBILE B.V. heeft overgenomen. Je contractuele wederpartij is per 1 maart 2011 dus gewijzigd in KPN B.V..

Je hoeft verder niets te doen, want de dienstverlening, voorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Je blijft dus profiteren van het scherpe aanbod van Tringg. Mocht je om welke reden dan ook niet willen meewerken aan deze aanpassing, dan kun je binnen 5 werkdagen contact opnemen met telefoonnummer 023-8906605 (vanaf maandag 14 maart).

Wij vertrouwen erop je hiermee goed te hebben geïnformeerd en wensen je nog veel bel- en SMS plezier bij Tringg.

Hieronder staat Voordelen van Simyo maar dit moet zijn Voordelen voor Simyo.
Ik denk dat er weinig tringg gebruikers blij zijn met deze aanpassingen.
Mensen willen namelijk niet buiten hun bundel bellen, daarom hebben ze voor Tringg gekozen.
Voordelen van Simyo

Teunbosseman
Contacteer:

Denk eerder dat de 2de mail je probleem veroorzaakt. Als eerste mail ( trinngg) bevestigd dat alles hetzelfde blijft en de 2e mail ( simyo ) dit tegenspreekt, dan ben ik met je eens dat niet klopt.

Teunbosseman
Contacteer:

multimike schreef:Mijn vrouw is latijns Amerikaans dus belt rustig een paar uur per dag haalde vaak latin songs binnen via youtube enz.! Nog nooit een extra rekening gehad terwijl ik weet dat ze er fiks overheen ging! En ja ik moest bij Tringg een buitenland borg betalen voor mijn Tringg buitenland kaart...

Uit jouw reactie maak ik op dat je nooit klant bij Tringg bent geweest maar waarschijnlijk een insider van Simyo dus liever niet reageren als je toch niet weet waar je over praat

Ik ben bij Tringg gegaan destijds omdat ze reclame maakten met onbeperkt Smseen, bellen + Internet destijds voor € 29,95 later verhoogd met 5 euro!

Aangezien mijn bericht is verwijderd waarin GEEN belediging zat maar een constatering hierbij nogmaals het bericht.

Ind ben ik nooit klant geweest bij tringg en heb dit ook nergens gezegd, wel lezen he aub.
Tevens als je een kritieke noot laat horen ben je meteen een insider.....tuurlijk....daarom sinds mijn registratie op dit forum ben ik een insider.
Wake up zeg...!!!

TRINGG

Ongelezen bericht door TRINGG »

He hoi,
Ook ik ben van Tringg overgegaan naar Symio.
Inmiddels de hogere rekening al binnen...

Kan het zomaar? Een abonnement overzetten en voorwaarden wijzigen?
De enige reactie die ik krijg op mijn mail waarin ik aangeef niet akkoord te zijn met de wijzigingen, zie hieronder:

"Beste heer/mevrouw,

De overeenkomst waarvoor u getekend heeft zal niet veranderen. De internet snelheid zal op korte termijn verhoogd worden naar een hogere snelheid. De snelheidd van 7.2 mbps is op dit moment niet realiseerbaar. Indien u het niet eens bent met deze wijziging, heeft u inderdaad de mogelijkheid om het abonnement op te zeggen. Wij kunnen u op dit moment geen andere oplossing bieden.

Overigens geeft ons systeem aan dat u inmiddels ruim een jaar klant bent. Dit houdt in dat uw abonnement ook bij Simyo maandelijks opzegbaar bijft. U kunt uiteraard ook uw ervaringen met Simyo afwachten om zodoende uw internet snelheid te testen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Alex

Simyo Klantenservice"

Mijn mail:

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij mijn probleem, waar ik graag een spoedige reactie op hoop te verwachten.

Lagere internetsnelheid
Sinds jullie eenzijdige wijziging van onze overeenkomst, is de snelheid voor internet door u verlaagd van 7.2 mbps naar 2.0 mbps.
Hiermee ga ik niet akkoord en zie dit als niet nakomen van onze overeenkomst. Zodoende verzoek ik u binnen een reële termijn (enkele dagen) met een voorstel te komen om de snelheid weer conform de overeenkomst te herstellen, danwel mij te vergoeden voor het niet leveren van de voorgestelde en overeengekomen dienst.

Daarbij merk ik op dat in uw communicatie u voornamelijk wijst op dat er nauwelijks iets verandert en "alles gelijk blijft". Dit betreft voornamelijk de tarieven, maar nergens geeft u expliciet aan dat deze extreme vermindering van snelheid van internet ook een gevolg is. Dit staat Nota Bene bij de "voordelen" op uw website. Dit lijkt erg op misleiding...

Ik verwacht dat u op korte termijn met een passend voorstel komt en eerlijker zult gaan communiceren over de afgenomen snelheid.

Vooruitlopend op uw reactie laat ik u weten dat ik niet akkoord ben met een antwoord dat ik het contract op kan zeggen. Ik wil gewoon wat we hebben afgesproken, danwel u mij aangeboden hebt op uw website (en waar ik mee akkoord ben gegaan).

Succes met alle perikelen rondom de overgang van Tringg naar Symio.

Vriendelijke groet,

jwolfshaar

Ongelezen bericht door jwolfshaar »

Nou mijn telefoonrekening is ook binnen; Of ik even wil aftikken, 165 euro. Ik ben dan ook meteen op onderzoek uitgegaan en mis alleen nog wat informatie. Volgens Consuwijzer heeft tringg danwel Simyo verkeerd gehandeld door een eerste email te sturen met daarin:
Met deze e-mail laten wij jou weten dat KPN B.V. per 1 maart 2011 de bestaande overeenkomst die jij met Tringg hebt van 6GMOBILE B.V. heeft overgenomen. Je contractuele wederpartij is per 1 maart 2011 dus gewijzigd in KPN B.V..

Je hoeft verder niets te doen, want de dienstverlening, voorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Je blijft dus profiteren van het scherpe aanbod van Tringg. Mocht je om welke reden dan ook niet willen meewerken aan deze aanpassing, dan kun je binnen 5 werkdagen contact opnemen met telefoonnummer 023-8906605 (vanaf maandag 14 maart).

Door een verhuizing ben ik de brieven kwijt die Simyo mij heeft gestuurd. kan iemand deze misschien naar mij toe sturen?

groet,

lovetobeme

Ongelezen bericht door lovetobeme »

ik heb deze brief gestuurd naar aanleiding van hetzelfde conflict

Delft, 10-AUG-2011

Pers Gegevens

R....

LS,

Sinds kort is Tringg overgenomen door KPN. Hier heb ik keurig een brief over gekregen.
In deze brief wordt gezegd: Uw nummer en tarieven blijven het zelfde. Daaronder staat dan dat ik buiten de bundel een bedrag van € 0,16 per minuut moet betalen. Bij Tringg stond dit niet in de algemene voorwaarden, de kosten blijven dus niet gelijk.
Ook kreeg ik een email van jullie waarin staat "Onlangs is Tringg overgenomen door KPN. Om de lage tarieven en kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen, zullen klanten van Tringg worden overgezet naar Simyo, een van de mobiele merken van KPN. "
In de brief en in de email wordt nergens gesproken over het niet meer verzenden van een sms wanneer de bundel op zou zijn.
Hierdoor ben ik in de maand juni met een bedrag van xxxx over mijn bundel heen gegaan, nadat dit bedrag was afgeschreven kwam ik erachter dat ik in de huidige maand op dat moment ook al op een bedrag van € xxxx stond.
Ik ben hierop gaan zoeken op internet en kwam uit op de website van Tros Radar hier is een hele discussie gaande over hoe Simyo/KPN heeft gehandeld. Er staat ook een bericht tussen van Simyo zelf daarin wordt aangegeven dat mensen kunnen bellen naar Simyo en dat er dan naar een oplossing wordt gekeken.
Ik heb dus gebeld en kreeg Natasja aan de lijn, zij zou gaan kijken of de rekening kon worden "kwijt gescholden" Ik heb 3 uur gewacht op een reactie terug maar die kwam maar niet. Daarop heb ik opnieuw gebeld ditmaal kreeg ik Carla aan de lijn. Zij vertelde mij dat de rekening niet zou worden kwijt gescholden. Toen ik haar vertelde van het probleem en dat de communicatie van Simyo naar mij niet goed is gegaan vertelde Carla mij dat dit mijn eigen schuld is!, ik had volgens haar toen ik de brief kreeg dat Tringg zou worden overgenomen door KPN zelf op onderzoek moeten gaan en zelf alle informatie moeten inwinnen. Ik kon mijn oren niet geloven dat deze klantenservice medewerkster dit zei !
Ik heb namelijk een contract met Tringg, KPN neemt het contract over en dan moet volgens de Nederlandse wet KPN mij over alle wijzigingen informeren en dus niet dat ik zelf moet gaan bellen om te vragen wat er wijzigt.
Ik zit nu dus met een probleem. Ik heb een rekening van xxxx voor de maand juni en een rekening van xxxx voor de maand juli, deze beide rekeningen zijn zo hoog omdat ik geen waarschuwing sms meer krijg.
Volgens de website van Tros radar komt u mensen tegemoet met zo'n probleem, maar uw klantenservice op zijn beurt doet er helemaal niets aan.

Tevens wil ik u erop wijzen dat mijn bel gedrag niet is veranderd en ik bij Tringg 1 keer een sms heb gehad dat ik wat minder moest bellen. Maar ik heb nooit hoeven bij betalen en betaalde dus altijd € 34,95 p/m. Nu zijn mijn rekeningen ineens zo rond de 160 euro. Dat is 5 keer zoveel. De 160 euro kan ik niet betalen. Het is wel afgeschreven maar ik mijn vrouw en kind moeten ook eten.
Ik verzoek u om met een goede oplossing te komen.

Hoogachtend,

R. Bosch.

Wanneer deze e-mail niet goed wordt weergegeven, klik dan hier

Beste R Bosch,
Vorige week bent u per brief geïnformeerd over uw mobiele aansluiting bij Tringg. Het is belangrijk dat u deze informatie heeft ontvangen.
Onlangs is Tringg overgenomen door KPN. Om de lage tarieven en kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen, zullen klanten van Tringg worden overgezet naar Simyo, een van de mobiele merken van KPN.
Heeft u geen brief en Simyo simkaart ontvangen, neemt u dan alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0800-0232300 (werkdagen van 09:00 tot 17:30) of per e-mail naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Tringg

Simyo.nl

Gesloten