LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door arend »

Beste lotgenoten,

Probeert Dexia vanaf heden 11 februari 2004 nog steeds restschulden te innen na de uitspraken van DSI, hetzij via dreigbrieven, BKR-melding en/of incassoburo.
Gaarne melding van dergelijke gevallen.
Betaal in ieder geval niet!! SAMEN STEEDS STERKER!!!!

Groet Arend

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Harry »

Ja Arend ze gaan maar door die van mij kwam binnen op 05.02.04 nou ja je kent het wel betalen binnen 8 dagen anders BKR registratie en invordering via een incasso bureau.
Nou ze doen maar, ik ontvang ze met open armen om ze daarna met een flinke schop het huis uit te trappen, wie ruzie wil kan het krijgen.

groetjes Harry

p.s. Het is wellicht een idee om samen met payback eens een flinke demonstratie te beleggen bij het kantoor van het BKR of bij GGN.

jimmyyap
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2004 19:56

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door jimmyyap »

beste lotgenoten

wij hebben vandaag een brief ontvangen van de deurwaarder dat wij op 1 april bij de rechtbank moeten verschijnen. Wat moeten we dan doen. Graag jullie advies. Het wordt gezegd dat de rechtzaak voorkomen kan worden door als nog alle kosten voor de eerste zittingdag te betalen. Wat betekent dit allemaal. graa jullie reaktie

droopy
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 dec 2003 13:00

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door droopy »

hallo;

ik heb een paar produkten van dexia, waarvan een is afgelopen per 1-12-2003 en een restschuld heeft van ruim 5200 euro.
ik ben al een paar keer gemaand te betalen.
de laatste brief was aangetekend en hierin werd gedreigd met incasso en bkr-registratie.
ik heb niet gereageerd en heb me sinds gisteren aangemeld bij stichting payback.

groetjes droopy

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door pallu »

het enige is dat je een advocaat moet gaan zoeken en deze de noodzakelijke stappen te laten ondernemen.

arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door arend »

Beste lotgenoten,

Dexia vecht gegarandeerd de uitspraken van DSI aan en proberen ondertussen zoveel mogelijk volgevreten met geld te geraken van diegenen, die zwichten voor dreigementen e.d.
Doe wat Pallu schrijft!!
Niet zwichten voor dreigementen!!!
Betoging bij het BKR-kantoor is een goede suggestie!!

Groet Arend

rthec
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 jan 2004 23:23

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door rthec »

Ik heb vandaag mijn tweede betalingsherinnering van Dexia ontvangen. Inderdaad binnen 14 dagen betalen anders komt er een vordering van een incassobureau en een registratie bij BKR.

Wat moet ik nu doen? Niets, of toch nog een aangetekende brief sturen?Zijn hier voorbeeldbrieven van?
Ik heb als eegaleaser wel al het contract vernietigd.

Zijn er geen brieven waarin we kunnen zetten dat we de commissie Oosting afwachten of is dat zinloos.

Kortom ik kan wel wat advies gebruiken, want vind het toch lastig.

Groeten,

Rene

Rein
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2004 20:26

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Rein »

Ook ik heb vandaag 11 februari een aangetekende brief ontvangen van Dexia waarin een registratie bij de BKR werdt aangekondigt


met vriendelijke groet Rein

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door AvB »

Heb alles uitgeteld, inleg plus nu betaalde restschuld samen 55 duizend Euro. Betaal iedere maand 550 Euro restschuld,en dat alleen maar oodat wij dachten voor ons 4 kids studiegeld opzij te leggen.Ik vind het onbegrijpelijk dat er in de uitzending van maandag bij radar niet is meegedeeld terwijl de zaken lopen dat de maandelijkse betalingen niet stop gezet mogen worden. Kunnen wij eindelijk weer ademhalen. Want van 1 loon gaat echt niet, dus veel verdriet en slapeloze nachten. .....van AvB

STRATEGO
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2003 21:21

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door STRATEGO »

Beste lotgenoten,

De geldwolven van Dexia laten hun prooi niet los. Dit gebeurt onder toeziend oog van commissie Oosting, DSI, rapport AFM en een aantal voor Dexia ongunstige rechterlijke uitspraken. Ze blijven rukken en trekken aan hun prooi, terwijl de bovenstaande bemiddelingcommissies - rapporten - adviezen af roepen!!
De Rechtsstaat Nederland staat erbij en kijkt ernaar en doet ook nog steeds niets. ONBEGRIJPELIJK!!
Houd vol in deze ongelijke strijd.

Groet Stratego

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door AvB »

Er moet toch iets of iemand zijn die de bevoegd heid heeft, om de maandelijkse betalingen stop te zetten ,af te dwingen, terwijl er zoveel ontwikkelingen zijn en er zaken lopen,.........van AvB

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Hans2 »

Schande !!
Schande !!!

Hierbij de standaardbrief van GGN voordat je uiteindelijk de brief ontvangt waarin je gedagvaard wordt
Hierbij de standaard brief van de Heer S. de Raad van GGN

Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland GGN


GGN Incasso bv
Postadres:
Postbus 111
%250 AC Vlijmen

De heer
Naam
Adres

Nieuwkuijk, ……..februari 2004

Ons mapnumer : 123456
Inzake :dexiabank nederland n.v/naam cliënt

Behandeld door: Taem bancaire incasso
Rechtstreeks telefoonnr. : 073-5181160

Geachte heer

Wij hebben uw brief in goede orde ontvangen. Wij berichten u dat uw brief niet inhoudelijk behandeld zal worden.De reden hiervoor is dat u niet op onze herhaalde aanmanningen heeft gereageerd of wel dat uw klacht reeds afgehandeld is ofwel het geen inhoudelijk klacht betreft en de dagvaarding reeds ter betekening is aangeboden aan de gerechtsdeurwaarder dan wel de dagvaarding inmiddels aan u is betekend.

In de op de dagvaarding volgende gerechtelijke procedure heeft u in beginsel de mogelijkheid om uw zienswijze kenbaar te maken.

Indien u wilt voorkomen dat de dagvaarding aangebracht wordt, verzoeken wij u contact met ons op te nemen voor een volledige inzage in het door u verschuldiged bderag. Uitsluitend na ontvangst van het door u verschuldigde bedrag zal de procedure gestaakt worden.

Met vriendelijke groet

GGN Incasso bv
Dhr.S. de Raad


Die vriendelijke groeten daar zaten wij nu net op te wachten

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Rene,

Je bent Eegaleaser!

Kijk op de topic: "PAYBACK aktie voor Eegaleasers" en meld je aan bij een van de contactpersonen of geef je op als contactpersoon.

Niet betalen en met een advocaat je geld terugvorderen bij dexia!

Groeten,
Piet

rthec
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 jan 2004 23:23

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door rthec »

Hallo Piet,

Ik ben eegaleaser inderdaad. Ik heb een restschuld van 7500 euro, volgens de 15-20% zou ik dan nog 2500 euro moeten betalen als dit allemaal doorgaat. Denk jij dat het de moeite loont om mee te doen, advocaatkosten zijn vaak al hoger of bekijk het verkeerd?

Rene

bucks
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 feb 2004 11:02

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door bucks »

En dat is nu ook het hele gemene van deze situatie, het is gewoon een ordinaire industrie geworden, waarbij een respectabel aantal buitenstaanders een hele leuke inkomsten bron hebben, incasso-bureaus, advocaten enz en wie is uiteindelijk de l.l juist wij die ooit zo een contract zijn aangegaan om wat voor reden dan ook. dus om dat er inmiddels zoveel partijen bij betrokken zijn, begint het er ook op te lijken dat men de kip met het gouden ei ook echt niet wil slachten en nog meer centjes van mensen die vaak in slechte situaties zitten wil wegnemen

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Beste lotgenoten,

De geldwolven van Dexia laten hun prooi niet los. Dit gebeurt onder toeziend oog van commissie Oosting, DSI, rapport AFM en een aantal voor Dexia ongunstige rechterlijke uitspraken. Ze blijven rukken en trekken aan hun prooi,
Groet Stratego
En SLV, die 4 miljoen van ons heeft ontvangen om onze belangen te behartigen zit al maanden met de armen overelkaar te wachten omdat ze de ontwikkelingen die buiten hen plaatst vinden niet willen verstoren.

Dat Dexia zichzelf wel het recht geeft om in die periode incassos-buro's op ons af te sturen interesseeert meneer C.H blijkbaar niet, zijn (ONZE)miljoentjes zijn veilig gesteld.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

zou het kunnen, het is misschien wel heel ver gezocht en paranoide - maar dat wordt je op den duur wel - dat SLV is opgericht door dexia om van een verloren zaak nog zoveel mogelijk te redden?
Zijn er mensen met dezelfde ideeen of begin ik gek te worden?

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Beetje ver gezocht maar gezien de ontwikkelingen ga je onderhand wel denken dat de mensen die wij het vertrouwen hebben gegeven met elkaar tijdens het bekende borreluurtje heel anders over ons praten dan dat zij bij ons suggeren te doen.
(PB niet meegerekend maar dat is ook een vereniging)

ps. Ik heb zojuist maar weer eens een mailtje naar Agnes Kant gestuurd
over mijn zorg over de commissie Oosting en alle ontwikkelingen daarom heen.

Zou iedereen moeten doen, kost niks.

Adressen Politieke partijen :

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 12 feb 2004 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.

ginihoek
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 nov 2003 12:28

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door ginihoek »

hoi ik was een beetje dom


Dexia betaald ons straks uit met de centjes van SLV.


Groetjes
Giny

arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: Sommeert Dexia nog steeds tot betaling?

Ongelezen bericht door arend »

Beste lotgenoten,

In de bestaande status-quo kunnen de geldwolven van Dexia blijven rukken en trekken aan hun prooien. Advocaten, incassobureaus, belangenverenigingen, -bemiddelingen en "belangenverenigingen" (de goede uitgezonderd zoals Pay-back) vullen hun zakken overvloedig.
In deze regelrechte "burgeroorlog" worden de financieel zwakkeren nog verder afgeslacht.
Deze ordinaire vertoning vindt in het "beschaafde" Nederland plaats.
Protesteer tegen deze hyena-maatschappij.
Verdedig je tot het uiterste!!!! :evil:
BETAAL NIET!!!!! :lol:

Groet Arend

Gesloten