LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puresential Green Tea Patch

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

Sorry,ik had alleen een mail gekregen!
Dus ze zijn ook al zo slim,dat je geen
e-mail contact kan krijgen! :oops:

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

Yep! Ik heb nu e-mail adres nr 3 gebruikt, deze stond op het foldertje dat ik gisteren heb ontvangen van het proefpakketje, maar ook dit adres blijkt niet te bestaan!!! Dit adres is [email protected]
Ik krijg weer een foutmelding door!

Vreemde zaak..

Ik ga ze morgen eens proberen te bellen, eens kijken of het telefoonnummer wel bestaat. Ook stuur ik morgen een brief naar alle verschillende adressen! In de hoop dat ik zo kan opzeggen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Nancy - welke foutmelding?

Onder 'failed' staat vaak een code met een reden. Die kan wel eens van belang zijn.
Soms word mail ook geweigerd omdat een mailbox vol is - daar kan je dan als verzender niets aan doen - en de verantwoordelijkheid ligt dan bij de eigenaar van de mailbox (mischien handig bij klachten, incasso etc.)

Overige tips:
http://www.yunomi.nl/artikel/green-tea- ... uresential - hier staat een afmeld website (!)

http://www.networksolutions.com/whois-s ... ential.com
Men verstopt zich - dus geen echte contact informatie. Dit is doorgaans een slecht teken m.b.t. betrouwbaarheid. Wel een vage naam "owner-organization: R&D Media Holding BV" - dat is een aanbieder van 'mobiele content' (sms abonnementen op 'diversen' - http://www.rdmediaholding.com/ )

http://greentea.puresential.com/GreenTe ... al_nl.html
Hun voorwaarden.. een ding zal volgens mij niet helemaal kloppen:
Gebruik van onze producten blijft uw eigen verantwoordelijkheid. Wij bieden geen garantie op resultaat en zijn niet aansprakelijk voor schade, direct of indirect, die het gevolg is van gebruik van onze producten.
Als ze troep of vergif leveren, blijven ze toch echt aansprakelijk en verantwoordelijk.. alleen ze verstoppen zich.. niet slim.

De daadwerkelijke contact gegevens staan trouwens bij hun voorwaardensite:
13. Contact
Puresential
P.O. BOX 169
3960 BD Wijk bij Duurstede
Nederland
Let op! Afhalen is niet mogelijk.

Website: www.puresential.com
Uitschrijven: http://uitschrijven.puresential.com
E-mailadres: [email protected]

Telefoonnummer: 020-8200681
Puresential is een handelsnaam van
Braniq Products B.V.
Kvk nr. 34272630
BTW nr. NL 817968040.B.01
het KVK nummer klopt:
Braniq Products B.V.KVK 34272630 0000
Hoofdvestiging
Max Euweplein 32, 1017MB Amsterdam
Met google vind je ook nog deze:
http://www.nuwerk.nl/banen/54619/vacatu ... lijns.html

Daarom krijgen mensen dus geen antwoord - er werkt daar niemand voor klantenservice...

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

@Guardian72, jij hebt ook al goed gegraven..hahaha..

Ik heb inmiddels 4 adressen en 4 e-mail adressen van ze gevonden. De e-mail adressen werken in ieder geval niet, dus ik ga nu naar alle adressen een brief sturen, in de hoop dat ik morgen dus van alles af ben! Ik ben benieuwd!!

Het is in ieder geval een gevalletje van "niet eerlijk zaken doen" ! Misleidend en op slinkse wijze klanten binden is het!!

Dat zo'n bedrijf zelf niet snapt dat ze op deze manier geen klanten kunnen houden???
Als ze op eerlijke correcte en nette manier te werk gaan, weet ik zeker dat ze er wel klanten aan over zullen houden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Guardian72 »

nancystienen schreef:@Guardian72, jij hebt ook al goed gegraven..hahaha..
Valt wel mee.

Maar - kan je de complete foutmelding eens plaatsen - en dan met name de regels (2 of 3) onder "delivery failed"?
Daaruit kan je een hoop opmaken namenlijk...

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

Dit zijn de complete mailtjes die ik terug krijg, alles wat daaronder staat is wat ik zelf aan hun probeer te verzenden.

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. [email protected]

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. [email protected]

Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

telefoonnr.van hoofdkantoor Amsterdam is 020-5306666
Max Euweplein 32
1017 MB Amsterdam

terugsturen is postbus 169
3960 BD Wijk bij Duurstede

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ nancy - niet handig :|

Op deze manier kan je als verzender dus niet weten waarom het niet lukt.

Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

Na telefonisch contact,020-5306666 (Hans)
heb ik het pakket zaterdag als pakketpost
teruggestuurd,want dan heb je track & trace!
P.O.-Box 169 3960 B.D.Wijk bij Duurstede
ik kan mij geen vervolgpakket veroorloven!
ik ben helaas zelf zo dom/stom geweest om
niet goed op te letten met bestellen van het proefpakket,
maar om dan zomaar 59,85 van je rekening te halen!
ik ging er van uit dat,dat alleen van het proefpakket kon!

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

@ Help!

Maar je hebt toch nergens getekend, of bent nergend akkoord gegaan met automatische incasso? Ze mogen helemaal niks van je rekening afhalen!
Het enige wat in de voorwaarden staat is het volgende:

Alle prijzen zijn inclusief BTW. De betaling geschiedt per kwartaal via automatische incasso. De bestelling kan geannuleerd worden tot zeven werkdagen na de datum waarop je proefpakket is ontvangen zonder opgaaf van reden

Maar hiermee geef je ze niet het recht om automatisch geld van je rekening te schrijven. Het wordt steeds gekker met deze firma! Ik ben echt verbaasd hoe een bedrijf er zo'n puinhoop van kan maken!

"Als het goed" is komen vandaag mijn brieven aan, ik zit nu vanaf hun verzending van het proefpakket op dag 5 om verdere pakketten op te zeggen! Ik ben echt benieuwd of ik het ga halen om binnen 7 dagen op te zeggen!


@ Guardian72!
Nee dat is zeker niet handig. Maar vanmorgen vond ik het volgende in mijn postvak:
This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. [email protected]

Dit is een reactie op mail adres nr.4 ! Misschien is er dan toch nog hoop dat de mail gaat aankomen, maar met vertraging!

Het volgende vond ik ook wel mooi. In de voorwaarden staat de link waar je je kunt uitschrijven. Je moet er je e-mailadres en je wachtwoord ingeven om in te loggen. Maar waar kun je je wachtwoord dan aanmaken?????? Ik kan nergens terugvinden waar ik me kan registreren!!
Zeer doordachte trukjes gebruikt deze firma..

anoniem2006
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2011 17:00

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door anoniem2006 »

Beste mensen,

ik heb zojuist telefonisch contact gehad met mensen van consuwijzer. Zij hebben mij verteld dat ik (en jullie) niets hoeven te betalen omdat ze duidelijk moeten vermelden dat je na het proefpakket aan een abonnement vast zit en dit NIET alleen maar in voorwaarden mogen zetten. Ik zelf heb het proefpakketje niet ontvangen maar wel de eerste zending en ik ga het ook absoluut niet betalen. Na ontelbare mails hebben ze mij ook zo'n standaard mail gestuurd zoals op vorige pagina geplakt. hierin geven ze bij mij aan dat er in de voorwaarden staat dat ik moet reageren als ik binnen 7 dagen het proefpakketje niet ontvang. (verderop staat er ergens dat zending 30 dagen kan duren. lekker krom) Dit heb ik natuurlijk allemaal niet gelezen met de gevolgen van dien.

Consuwijzer zegt dat ze inderdaad een eventuele rechtzaak keihard gaan verliezen dus ik adviseer jullie allemaal om niet bang te zijn en het dus gewoon wél te storneren als je dat nog niet gedaan hebt!

Tevens zou het fijn zijn als er iemand reageert die het al langere tijd geleden heeft laten storneren zodat die ons kan vertellen of puresential het inderdaad tot rechtzaken laat komen? of dat ze het dan maar laten zitten omdat ze weten dat ze fout zitten...?

allemaal veel succes en voel je niet dom want zeg nou zelf, wie leest de voorwaarden nou zo goed dat je dit soort dingen kan voorkomen? mensen kunnen wel roepen "dom dom eigen schuld" maar zo werkt het nou eenmaal gewoon niet. Gelukkig ben ik in iedergeval wel wijzer voor de volgende keer!

groetjes

Daruun
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2011 21:43

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Daruun »

Test pakket aangevraagt en rond 2 week later gekregen, werkte voor geen meter.
Hierna werd er op eens rond 60 euro van mijn rekening afgeboekt. Ik heb een email gestuurd met vragen erover en dat ik geen diensten meer van ze wil ontvangen. Geld terug geboekt en tot nu toe nooit meer iets van gehoord. Postadres om het pakket terug te sturen bestaat inderdaad niet.
Dit is nu al 1-2 maand geleden en ik hoop dat ik er nooit meer iets van hoor.
Heb dikke blauwe plekken gekregen van die patches en mijn man, die helaas tegen
de patch aan lag ook. Volgens mij is het gewoon lijm in een fancy verpakking.

wiha1956
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:07

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door wiha1956 »

Pffff .. dacht al dat ik de enige was met dit probleem!!!
Proefpakket nooit ontvangen maar wel opeens een kwartaalpakket.... Direct retourafzender gestuurd .... Waarom via pakketpost als hun dat ook niet doen?
Was ondertussen die bijna 60 euro van mijn rekening gehaald en gelijk dit terug laten storten.. Dus nu allemaal mailtjes van dit bedrijf .. van dat ik gewoon moet betalen omdat ik niet binnen die 7 werkdagen had gereageerd zoals in die brief stond die bij het proefpakket zat?!?!?!?!!? NOOIT ONTVANGEN dus dit weer naar hun geschreven maar volgens hun was het gewoon bezorgd door TNT door het in mijn brievenbus te gooien...... Nogmaals heb niets ontvangen! Ga dit ook niet betalen !!! En dan ook nog zeggen dat teruggestuurde pakkettenniet worden geaccepteerd voor de hygiene..... Het is niet eens open gemaakt dat "grote" pakket wat ze mij probeerde in mijn maag te splitsen !!Dan maar naar de rechter .. ik word doodziek van de mails met conform de voorwaardes en dat soort gezwets ..... O ja ik had moeten reageren toen ik het niet had ontvangen het proefpakket ..... Heb een mailtje gestuurd naar het adres wat op hun site staat MAAR DIE WERKT NIET!!!!! :evil: En een telefoontje plegen a 80 eurocent per minuut? Ik ga ze nog meer spekken zeker!!!
Misschien dat wij met zijn allen hier wat tegen kunnen doen ... Dit riekt naar oplichting of zie ik het nu helemaal verkeerd???
Groetjes en succes allemaal!!

arienino
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2011 19:26

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door arienino »

HALLO IK HEB ZE GEBELD MET DE TELEFOONNR VAN DE SITE ,en heb ze gelijk te pakken gehad
ze hadden mij ook een proef verpakking gestuurt alleen kwam hij bij de buren aan en die waren met vakantie (paas vakantie)ik had ze gelijk een email gestuurt en gebeld
sturen ze een email van
ja u bent nu te laat ,nou ik heb hem gewoon trug gestuurt
dat heb ik ook doorgegeven per telefoon
en mn bank nr geblokkeert
ze hebben wel geprobeert om het eraf te halen maar lukte niet ,goed he
nu kreeg ik een mail van,
omdat u hem niet heeft gehad ,stuur ik u een nieuwe ,zijn ze gek of zo ,,,nou die stuur ik gelijk ook weer trug
ben inmiddels wel uit geschreven ,kreeg ik bericht van ,dus gewoon trugsturen en bank blokkeren en niet betalen gr b

Christy02
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2011 19:53

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Christy02 »

ik heb me net hier afgemeld, en kreeg meteen een bevestigingsmailtje.
http://greentea.puresential.com/Unsubscribe.aspx

plien65
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2011 11:03

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door plien65 »

hallo
ook mijn man is zo stom geweest om het gratis pakketje te bestellen en we hebben nu het eerste pakket ontvangen en helaas geopend. Het bedrag is gelukkig nog niet afgeschreven heeft iemand voor mij het banknummer zodat ik de incasso van te voren kan blokkeren.

Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

Dit rekeningnr.is van het tweede pakket,
en is dus anders dan van het proefpakket!
556977556
Docdata payments

ESomers
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2011 18:21

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door ESomers »

Gelijksoortig verhaal hier.

Echter, als ik via de link er vanaf wil komen worden mijn email en password niet herkend en dus kan ik niet er vanaf komen. Met de bank kan ik helaas nu niets regelen, aangezien het al weekend en avond is :s Wel zal ik hier achteraan gaan. Van dit soort onzin wil ik ook af, ondanks dat ik toegeef zelf niet goed voorwaarden gelezen te hebben.

Tips zijn altijd welkom!!!

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

En ja hoor... Na vele mailtjes, die ik naar de 4 verschillende e-mail adressen heb gestuurd en die dus allemaal niet bestaan, na 4 brieven die ik naar de 4 verschillende adressen heb gestuurd, die ik van hun heb gevonden, heb ook ik toch ook het vervolg pakket ontvangen!!!!
Ik heb dus al het mogelijke gedaan, nog voor dat ik uberhaupt het proefpakket had ontvangen, om deze zooi meteen op te zeggen, en nog heb ik het pakket ontvangen!

Ik ga dus morgen meteen ook incasso blokkade laten opleggen! En wat het pakketje betreft....."Dat heb ik nooit ontvangen"..net zoals zij geen mailtjes en brieven van mij ontvangen hebben! ik heb tenslotte ruim op tijd mijn zogenaamd "lidmaatschap" opgezegd!!!!
Hadden ze maar netjes zaken moeten doen, in plaats iedereen op te lichten op smerige wijze!

MoD2011
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2011 14:04

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door MoD2011 »

Oproep voor ieder Puresential slachtoffer !!!
Zouden jullie consuwijzer.nl 088-0707070 willen bellen hierover. Hoe meer mensen zich melden over Puresential
hoe eerder zij actie kunnen ondernemen.
Dergelijke overeenkomsten mogen volgens consuwijzer wettelijk gezien niet in de kleine lettertjes staan.

Gesloten