| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maanden geen mail van Tele2 en nu superhoge rekeningen
Re: Maanden geen mail van Tele2 en nu superhoge rekeningen
Wij hebben het niet over jouw incasso, maar over die van TS.
Daar gaat het niet over € 16,00 maar over een bedrag van € 38,00.
Nogmals mijn automatische incasso bestaat maandelijks uit:
Telefoon
Internet
Energiekosten
verzekering
Wegenbelasting.
Huur
Als er iets in dit rijtje ontbreekt, vraag ik mij af, wat is er mis.
Maar, wie ben ik!
Sommige maken het zich te gemakkelijk, om de schuld bij andere neer te leggen.
Telefoon
Internet
Energiekosten
verzekering
Wegenbelasting.
Huur
Maar, wie ben ik!
Bob Schurkjens schreef:Je hoeft de tariefsverhoging niet te betalen omdat Tele2 heeft verzuimd je deze wijziging schriftelijk én tijdig (minimaal 4 weken vantevoren) kenbaar te maken. Tele2 moet daarbij bewijzen dat ze je die wijziging per post hebben toegestuurd (en dat kan Tele2 niet).
Onzin , TS zal dat wel degelijk moeten betalen.
-
Bob Schurkjens
@Draak85
Laat even weten hoe het straks allemaal afloopt met Tele2. Nogmaals: je hoeft de ten onrechte in rekening gebrachte kosten niet te betalen. Zie mijn onderbouwing in mijn vorige posting. Als je nog vragen hebt, kun je ook Consuwijzer bellen.
Laat even weten hoe het straks allemaal afloopt met Tele2. Nogmaals: je hoeft de ten onrechte in rekening gebrachte kosten niet te betalen. Zie mijn onderbouwing in mijn vorige posting. Als je nog vragen hebt, kun je ook Consuwijzer bellen.
Lange tijd hadden wij problemen met onze Tele2 mail waardoor wij geen e-mails van ze kregen. Hierdoor hebben wij ook geen mail gehad over de verhoging van de beltarieven
Wat voor mailproblemen?
Dat jij de mail niet ontvangen hebt wil niet zeggen dat Tele2 hem niet gestuurd heeft.
Wat voor mailproblemen?
Dat jij de mail niet ontvangen hebt wil niet zeggen dat Tele2 hem niet gestuurd heeft.
tennis schreef:Wij hebben het niet over jouw incasso, maar over die van TS.
Telefoon
Internet
Energiekosten
verzekering
Wegenbelasting.
Huur
Maar, wie ben ik!
Wat moet ik nu denken, als mensen het verschil niet begrijpen!
-
renegade66
blijkt maar dat jij niet weet hoe webmail werkt sephora !!!Lange tijd hadden wij problemen met onze Tele2 mail waardoor wij geen e-mails van ze kregen. Hierdoor hebben wij ook geen mail gehad over de verhoging van de beltarieven
Wat voor mailproblemen?
als de webmail van tele2 niet goed werkt hoeft dit helemaal niet aan jezelf te liggen.
maar vind wel dat TS zijn administratie iets beter in de gaten kan houden, net als tele2 die er sowieso een zooitje van maakt.
maar morgen hangt danielle wel aan de lijn.
-
Tele2 Webcare
Beste draak85,
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de beltarieven! Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je je postcode en huisnummer naar [email protected], o.v.v. "draak85/ trosradar" kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de beltarieven! Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je je postcode en huisnummer naar [email protected], o.v.v. "draak85/ trosradar" kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste draak85,
Ik heb je gegevens ontvangen, bedankt daarvoor! Volgens mijn gegevens had je hierover nog geen contact opgenomen met de klantenservice, vandaar dat niet eerder een toelichting gegeven kon worden op de beltarieven.
Ik ga dit alsnog voor je uitzoeken en kom hier z.s.m. bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb je gegevens ontvangen, bedankt daarvoor! Volgens mijn gegevens had je hierover nog geen contact opgenomen met de klantenservice, vandaar dat niet eerder een toelichting gegeven kon worden op de beltarieven.
Ik ga dit alsnog voor je uitzoeken en kom hier z.s.m. bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste draak85,
Mijn collega heeft je op het vaste telefoonnummer helaas nog niet bereikt. Zou je mij per e-mail nog willen laten weten of je een mobiele telefoonnummer hebt waarop je bereikbaar bent?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je op het vaste telefoonnummer helaas nog niet bereikt. Zou je mij per e-mail nog willen laten weten of je een mobiele telefoonnummer hebt waarop je bereikbaar bent?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste draak85,
Bedankt voor het doorgeven van je mobiele telefoonnummer! Ik heb mijn collega gevraagd om de belpoging te herhalen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor het doorgeven van je mobiele telefoonnummer! Ik heb mijn collega gevraagd om de belpoging te herhalen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ze hebben ons inderdaad gebeld en na nog een half uur te moeten aan horen dat hun niks fout zouden hebben gedaan... Kon ik eindelijk opzeggen, ik werd door verbonden met de opzeg afdeling. Toen ik die na 10 minuten in de wacht eindelijk aan de lijn kreeg wist de opzeg afdeling weer van niks af. Dus na het probleem voor de vijfde keer helemaal te hebben uitgelegd ging meneer van de opzeg afdeling overleggen met zijn supervisor. Na dus weer 5 minuten in de wacht te hebben gestaan
Kreeg ik vervolgens te horen dat ons contract nog doorloopt tot november en wij dus nu op eens weer niet konden opzeggen...
Dus ik heb Danielle maar weer gemaild en ben sinds mijn eerste bericht hier 3 belletjes, 1 brief en +/- 3 uur verder en heb helemaal niks (behalve een hoop irritatie). Tele2 klantenservice = Tele2 Klantenirritatie!
-
Bob Schurkjens
http://www.sgc.nl
En vergeet die 100 euro schadevergoeding niet te vorderen voor de tijd die je nodeloos in dit verhaal hebt moeten steken.
Tip: kopieer en plak grotendeels wat je hier al hebt getypt in het klachtenformulier, dat scheelt je een hoop werk.
En vergeet die 100 euro schadevergoeding niet te vorderen voor de tijd die je nodeloos in dit verhaal hebt moeten steken.
Tip: kopieer en plak grotendeels wat je hier al hebt getypt in het klachtenformulier, dat scheelt je een hoop werk.
-
Tele2 Webcare
Beste draak85,
Ik heb ook je e-mail hierover ontvangen en beantwoord. Het spijt me dat er onduidelijkheid is ontstaan over de oplossing en opzegging. Je probleem is zowel via dit forum opgepakt als via een e-mail of chat die je naar de klantenservice gestuurd hebt. Ik wil graag alsnog een passende oplossing bieden en heb mijn collega daarom gevraagd om nogmaals zo snel mogelijk contact met je op te nemen om dit verder te bespreken
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb ook je e-mail hierover ontvangen en beantwoord. Het spijt me dat er onduidelijkheid is ontstaan over de oplossing en opzegging. Je probleem is zowel via dit forum opgepakt als via een e-mail of chat die je naar de klantenservice gestuurd hebt. Ik wil graag alsnog een passende oplossing bieden en heb mijn collega daarom gevraagd om nogmaals zo snel mogelijk contact met je op te nemen om dit verder te bespreken
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste Draak85,
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat jullie er uiteindelijk samen zijn uitgekomen. Er is een vergoeding met je besproken voor de belkosten en het ongemak.
Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan even weten.
Nogmaals mijn excuses.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat jullie er uiteindelijk samen zijn uitgekomen. Er is een vergoeding met je besproken voor de belkosten en het ongemak.
Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan even weten.
Nogmaals mijn excuses.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
renegade66
laat me raden, een eurootje of 30 vergoeding????
die vergoedingen van de telecombedrijven staan totaal in het niet met de werkelijke kosten. normaal gesproken dan.
die vergoedingen van de telecombedrijven staan totaal in het niet met de werkelijke kosten. normaal gesproken dan.