LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Online of in de echte krant ?
kan hem online namelijk niet zo snel vinden?
kan hem online namelijk niet zo snel vinden?
-
Levensgroot ( 1/6 pagina ) op de voorpagina van het AD.
Ik kreeg net deze email binnen :
Beste ......,
deze week word uw bestelling verstuurd. Mvg, [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
.. Dailydealz
Verzonden vanaf mijn BlackBerry®-toestel
Hopen dat het gebeurt.
Beste ......,
deze week word uw bestelling verstuurd. Mvg, [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
.. Dailydealz
Hopen dat het gebeurt.
Zal wel aan mij liggen maar ik zie hem eerlijk egzegt nog niet;Banaan1960 schreef:Levensgroot ( 1/6 pagina ) op de voorpagina van het AD.
Beste ......,
.. Dailydealz
Hopen dat het gebeurt.
adblocker inmiddels al uitgeschakeld .. al heb ik het gevoel dat jij de normale krant bedoeld, die zal ik morgen wel is bekijken.
maargoed gaat het ook niet om, wanneer had je jouwne precies besteld banaan?
Ik heb mn spullen ontvangen
Laatst gewijzigd door Benadeeld op 13 mei 2011 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het gaat inderdaad over de krant uitgave van het AD.
Ik had de mijne op 25-04-2011 besteld.
Heeft iemand al ooit iets ontvangen van dailydealz?
Als het ding verzonden is zal ik het meteen vermelden hier op de site.
Als het ding verzonden is zal ik het meteen vermelden hier op de site.
Ah dan zal ik nog wel even kijken in de krant...Banaan1960 schreef:Het gaat inderdaad over de krant uitgave van het AD.
Niet om het 1 of ander, maar ze voldoen dus niet aan hun voorwaarden.
( een levertijd van 2 weken...)
ook is dit weer een niets zeggende mail..
We sturen het product binnen een week op, ook ik heb deze mail ontvangen van mijn bestellingen die geplaats waren op 29-04, oftewel een bestelling die later is geplaats dan die van jou zal eerder worden verzonden?
Ik ben pas tevreden wanneer ik definitief bericht krijg met een trackingnr dat het verzonden is...
Laatst gewijzigd door Benadeeld op 13 mei 2011 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
als je hebt besteld, en hebt betaald via iDeal, kun je er dan nog vanaf?
Is er een manier om een iDeal betaling terug te trekken?
edit: nee dus... even Googelen gaf me binnen drie seconden het antwoord.
Is er een manier om een iDeal betaling terug te trekken?
edit: nee dus... even Googelen gaf me binnen drie seconden het antwoord.
.
Laatst gewijzigd door Phgrob op 09 mei 2011 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, die zondvloed aan mailtjes heb ik ook.
Ik ga er nog even vanuit dat ze gewoon leveren.
Heb nog geen ervaring met Dailydealz, maar wel met iBood: diverse malen dingen besteld en is altijd keurig geleverd. Zelfs heb ik een keertje geannuleerd toen de levering te lang ging duren (was bedoeld als verjaardagskado), en dat is ook allemaal goed afgehandeld.
Het zijn dus echt niet allemaal oplichters....
Ik ga er nog even vanuit dat ze gewoon leveren.
Heb nog geen ervaring met Dailydealz, maar wel met iBood: diverse malen dingen besteld en is altijd keurig geleverd. Zelfs heb ik een keertje geannuleerd toen de levering te lang ging duren (was bedoeld als verjaardagskado), en dat is ook allemaal goed afgehandeld.
Het zijn dus echt niet allemaal oplichters....
.
Laatst gewijzigd door Phgrob op 09 mei 2011 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb ze gisteren of eergisteren besteld. De mailtjes zijn gaan stromen vanaf maandagochtend 00:00, en ze lopen nog steeds.....
Omdat ik twee disks besteld heb krijg ik elke vijf minuten twee mailtjes. Reken maar uit.
Heb intussen een mailtje gestuurd aan [email protected], en tweemaal het contactformulier ingevuld. Meer kan ik niet bedenken.
Telefoonnummer heb ik niet.
Omdat ik twee disks besteld heb krijg ik elke vijf minuten twee mailtjes. Reken maar uit.
Heb intussen een mailtje gestuurd aan [email protected], en tweemaal het contactformulier ingevuld. Meer kan ik niet bedenken.
zijn het deze voucher emails;manjh schreef:ik heb ze gisteren of eergisteren besteld. De mailtjes zijn gaan stromen vanaf maandagochtend 00:00, en ze lopen nog steeds.....
of ziet de opmaak/tekst van de mailtjes die je krijgt er anders uit?
tevens staat er een telefoonnummer wel in eerdere berichten van mij op pagina 1; kijk daar maar even voor meer info
Laatst gewijzigd door Downstar op 09 mei 2011 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Laatst gewijzigd door Phgrob op 09 mei 2011 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedendag,
Ook ik heb na het lezen van de advertentie in het AD op zaterdag 7 mei 2011. 2 harde schijven besteld. Totaal prijs van: €73,98
Betaald ook via Ideal. Had er voor nog nooit wat besteld bij deze website. Wel bij andere soortgelijke websites.
Mijn status staat op: Bezig met verwerken
Ook ik kreeg vanaf vannacht tot 09:45 uur vanochtend vele mailtjes met de titel: Voucher bevestiging van DailyDealz.nl Aantal besteld No:1)
Heb beide voucher codes ook gemaild naar [email protected]
Maar nog niks gehoord. Ook ik heb het contact formulier ingevuld op de website.
Ben ook bang dat we zijn opgelicht door deze mensen van Dailydealz .
Ook ik heb na het lezen van de advertentie in het AD op zaterdag 7 mei 2011. 2 harde schijven besteld. Totaal prijs van: €73,98
Betaald ook via Ideal. Had er voor nog nooit wat besteld bij deze website. Wel bij andere soortgelijke websites.
Mijn status staat op: Bezig met verwerken
Ook ik kreeg vanaf vannacht tot 09:45 uur vanochtend vele mailtjes met de titel: Voucher bevestiging van DailyDealz.nl Aantal besteld No:1)
Heb beide voucher codes ook gemaild naar [email protected]
Maar nog niks gehoord. Ook ik heb het contact formulier ingevuld op de website.
Ben ook bang dat we zijn opgelicht door deze mensen van Dailydealz .
.
Laatst gewijzigd door Phgrob op 09 mei 2011 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Het lijkt me eerlijk gezegd toch erg sterk dat een groep oplichters een enorm grote advertentie in de krant laten zetten..
maargoed we weten het nooit..
Ik wacht nog even af..
banaan? heb je al weer wat gehoord of je bestelling nu ook daadwerkelijk al is verzonden?
maargoed we weten het nooit..
Ik wacht nog even af..
banaan? heb je al weer wat gehoord of je bestelling nu ook daadwerkelijk al is verzonden?
Ik ben net gebeld om 21.32 door een medewerker van het bedrijf dailydealz. Hij heeft mij precies uitgelegd hoe en wat er aan de hand is. De mails die om de 5 'min werden verstuurd werd veroorzaakt door een storing en is verholpen en inderdaad ik krijg geen mails meer. Tevens was het volgens de medewerker vandaag erg druk mede door de storing en alle telefoontjes van verontrustige mensen die ook dit forum lazen en schrokken van de berichten. Vandaar dat ik geen email terugkreeg of iemand aan de lijn kreeg.
Het klopt dat in de voorwaarde staat dat er een levertijd van 2 weken is na verzilveren van het voucher. Dus gewoon even 2 weken wachten totdat je het netjes geleverd krijgt. Er werd mij zelfs aangeboden om het geld teruggestort te krijgen als ik dat wilde, maar aangezien ik de hard disk graag wil hebben wacht ik netjes 2 weken.
Het klopt dat in de voorwaarde staat dat er een levertijd van 2 weken is na verzilveren van het voucher. Dus gewoon even 2 weken wachten totdat je het netjes geleverd krijgt. Er werd mij zelfs aangeboden om het geld teruggestort te krijgen als ik dat wilde, maar aangezien ik de hard disk graag wil hebben wacht ik netjes 2 weken.
Laatst gewijzigd door Phgrob op 09 mei 2011 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja, ik heb bericht gehad en zal ze kopieeren, zie onder.
De ene zegt over 6 dagen en de andere over 8 dagen dat is dan wel vreemd.
Bij beste heb ik mijn naam weggehaald.
Beste ....,
Door een fout in t systeem hebben meerdere klanten vele voucher emails ontvangen. Mocht u dit ook overkomen zijn dan onze oprechte excuses hiervoor we zijn er druk mee bezig.
Uw bestelling word verwerkt. Deze zal binnen 8 dagen worden uitgeleverd. U ontvangt een email zodra de verzending is gedaan. Vanwege de grote vraag zijn we alles aan het verwerken.
Sorry als uw mail te laat beantwoord is. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde product.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
R. Fietje
Brandmanager DailyDealz.nl
E-mail: [email protected]
EMail 2 :
Beste Dailydealz klant,
Door een fout in t systeem hebben meerdere klanten vele voucher emails ontvangen. Mocht u dit ook overkomen zijn dan onze oprechte excuses hiervoor we zijn er druk mee bezig.
Uw bestelling word verwerkt. Deze zal binnen6 dagen worden uitgeleverd. U ontvangt een email zodra de verzending is gedaan. Vanwege de grote vraag zijn we alles aan het verwerken.
Sorry als uw mail te laat beantwoord is. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde product.
R. Fietje
De ene zegt over 6 dagen en de andere over 8 dagen dat is dan wel vreemd.
Bij beste heb ik mijn naam weggehaald.
Beste ....,
Uw bestelling word verwerkt. Deze zal binnen 8 dagen worden uitgeleverd. U ontvangt een email zodra de verzending is gedaan. Vanwege de grote vraag zijn we alles aan het verwerken.
R. Fietje
EMail 2 :
Beste Dailydealz klant,
Uw bestelling word verwerkt. Deze zal binnen6 dagen worden uitgeleverd. U ontvangt een email zodra de verzending is gedaan. Vanwege de grote vraag zijn we alles aan het verwerken.
R. Fietje