LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online i.c.m canal digitaal
-
online i.c.m canal digitaal
januari 2011 ben ik via een aanbieding van online i.c.m canaal digitaal overgstapt.
internet van online: prima!!
maar de beloofde tv zenders heb ik nooit gehad.
moest 't hd entertainmentpakket nemen want da zou ik alle zenders krijgen.
3 weken lang,heb ik die gehad,toen was 't ineens over.
erotische zenders mag ik ,op 1 na,alleen van 00.00 uur tot 05.00 uur kijken.
halmark moet ik delen met ere divisie live
wanneer er dus voetballen op is,heb ik dus een weekend geen beeld,want ik zou geen rechten voor ere divisie live hebben.
als ik het bandje op vraag van de opname met de gemaakte afspraken,wordt deze mij geweigerd.
van canal digitaal krijg ik helemaal geen antwoord
regelmatig gemaild i.v.m balken en gemis van zenders,geen programma info,geen teletext, en bij online krijg ik afdoende antwoord en hoef ik ook geen oplossing te verwachtten
zal hieronder de mail plaatsen die ik van online ontvangen heb.
ben nu al vanaf januari bezig met canal digitaal (heb zelfs al opgezegt wat dus niet kan)en online,maar er wordt mij verplicht aan het 24 maanden contract te houden.
maar ik mag toch ook van hun naleving van t contract eisen???
ik wil gewoon alle zenders die mij beloofd zijn,daar betaal ik tenslotte voor.
verder wil ik mijn opname hebben en wil ik alle technische storingen opgelost zien.
canaal digitaal heeft inmiddels de samenwerking met online gestopt omdat er veel mensen met deze klachten zijn,maar ik ben hier niet mee geholpen.
canaal digitaal stuurt mij naar online,en online stuurt mij naar canaal digitaal.
ik weet het niet meer,het enige wat ik wil,is zonder storingen en met alle beloofde zenders gewoon 24 uur t v kan kijken,dat is waar ik voor betaal.
ik vindt 5 maanden smeken om een oplossing wel genoeg.
-------------------------------------------------------------------------------email die ik van online heb ontvangen
-----------------------
Geachte heer, mevrouw Robben,
U geeft aan dat u de opname met gemaakte afspraken, wenst te ontvangen, u geeft aan dat u een probleem heeft met het aantal te ontvangen zenders en u vraagt in een eerdere email voor wanneer het gevraagde maand bedrag bij online binnen dient te zijn.
---------------------------------------------------------------------------------
De opname zullen wij u niet verstrekken. Dat heeft te maken met -privacywetgeving, in dit geval met betrekking tot de werknemer met wie u dit gesprek heeft gehad.
--------------------------------------------------------------------------------
Met betrekking tot uw zender aanbod kan ik u helaas alleen maar door verwijzen naar Canal Digitaal. Canal Digitaal ondersteunt technische en leveringsproblemen met hun produkt. Online kan u hier niet bij helpen, online kan namelijk geen technische ondersteuning bieden op Canal Digitaal produkten.
Het maand bedrag dat u betaald aan Online dient voor de eerste van de maand voor die betreffende maand binnen te zijn. wanneer dat zo is hoeft Online geen incassopoging te doen en dan word er ook geen 4,50 euro berekend.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Wanneer u nog vragen heeft kunt u reageren op dit bericht of u kunt bellen met telefoonnummer 0900-9515 (€ 0,15 p/min).
Met vriendelijke groet,
internet van online: prima!!
maar de beloofde tv zenders heb ik nooit gehad.
moest 't hd entertainmentpakket nemen want da zou ik alle zenders krijgen.
3 weken lang,heb ik die gehad,toen was 't ineens over.
erotische zenders mag ik ,op 1 na,alleen van 00.00 uur tot 05.00 uur kijken.
halmark moet ik delen met ere divisie live
wanneer er dus voetballen op is,heb ik dus een weekend geen beeld,want ik zou geen rechten voor ere divisie live hebben.
als ik het bandje op vraag van de opname met de gemaakte afspraken,wordt deze mij geweigerd.
van canal digitaal krijg ik helemaal geen antwoord
regelmatig gemaild i.v.m balken en gemis van zenders,geen programma info,geen teletext, en bij online krijg ik afdoende antwoord en hoef ik ook geen oplossing te verwachtten
zal hieronder de mail plaatsen die ik van online ontvangen heb.
ben nu al vanaf januari bezig met canal digitaal (heb zelfs al opgezegt wat dus niet kan)en online,maar er wordt mij verplicht aan het 24 maanden contract te houden.
maar ik mag toch ook van hun naleving van t contract eisen???
ik wil gewoon alle zenders die mij beloofd zijn,daar betaal ik tenslotte voor.
verder wil ik mijn opname hebben en wil ik alle technische storingen opgelost zien.
canaal digitaal heeft inmiddels de samenwerking met online gestopt omdat er veel mensen met deze klachten zijn,maar ik ben hier niet mee geholpen.
canaal digitaal stuurt mij naar online,en online stuurt mij naar canaal digitaal.
ik weet het niet meer,het enige wat ik wil,is zonder storingen en met alle beloofde zenders gewoon 24 uur t v kan kijken,dat is waar ik voor betaal.
ik vindt 5 maanden smeken om een oplossing wel genoeg.
-------------------------------------------------------------------------------email die ik van online heb ontvangen
-----------------------
Geachte heer, mevrouw Robben,
U geeft aan dat u de opname met gemaakte afspraken, wenst te ontvangen, u geeft aan dat u een probleem heeft met het aantal te ontvangen zenders en u vraagt in een eerdere email voor wanneer het gevraagde maand bedrag bij online binnen dient te zijn.
---------------------------------------------------------------------------------
De opname zullen wij u niet verstrekken. Dat heeft te maken met -privacywetgeving, in dit geval met betrekking tot de werknemer met wie u dit gesprek heeft gehad.
--------------------------------------------------------------------------------
Met betrekking tot uw zender aanbod kan ik u helaas alleen maar door verwijzen naar Canal Digitaal. Canal Digitaal ondersteunt technische en leveringsproblemen met hun produkt. Online kan u hier niet bij helpen, online kan namelijk geen technische ondersteuning bieden op Canal Digitaal produkten.
Het maand bedrag dat u betaald aan Online dient voor de eerste van de maand voor die betreffende maand binnen te zijn. wanneer dat zo is hoeft Online geen incassopoging te doen en dan word er ook geen 4,50 euro berekend.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Wanneer u nog vragen heeft kunt u reageren op dit bericht of u kunt bellen met telefoonnummer 0900-9515 (€ 0,15 p/min).
Met vriendelijke groet,
Re: online i.c.m canal digitaal
Welk zenderpakket heb jij toentertijd afgesloten bij CD?
-
HD Entertainament is me door online aangeraden.
ik zou alle zenders krijgen dus heb ik dit gedaan
ik zou alle zenders krijgen dus heb ik dit gedaan
Heb je al eens gebeld met CD, over jouw pakket.
Wat eredivisie live betreft, deze zit niet in jouw pakket, maar jij moet deze apart afsluiten:
Eredivisie Live samen met Familie, Entertainment en Top kost € 9,49 per maand.
Blijkbaar is ook de incasso niet gelukt, is nu wel alles betaald?
Wat eredivisie live betreft, deze zit niet in jouw pakket, maar jij moet deze apart afsluiten:
Eredivisie Live samen met Familie, Entertainment en Top kost € 9,49 per maand.
Blijkbaar is ook de incasso niet gelukt, is nu wel alles betaald?
-
ja,ik heb contact hierover gehad,wilde toen van pakket veranderen,maar dat kan ook niet
toen ik het abonnement aan ging,via online,heeft deze instantie mij verteld,dat ik alle zenders zou hebben als ik HD Entertainmentpakket nam.
dit is mij verzekerd door online,niet door canal digitaal.
juist door deze aanbieding,ben ik in zee met ze gegaan.
wat betreft de storingen krijg ik helemaal geen antwoord van canal digitaal,alleen het antwoord,wij kunnen niks aan die balken doen.
dus...a) heb boven en onder,links en rechts balken in m,n beeld
b) ik heb nauwelijks programmainformatie
c) 9 van de 10 x,kan ik geen teletext lezen en als deze er wel is,en 2 pagina,s bevat,kan ik er maar 1 van lezen.
d) regelmatig gaat de decoder uit als ik zap.
e)als er voetbal is,kan ik het hele weekend geen film op halmark kijken,want dan is er geen beeld omdat ere divisie op die frequentie uitzend.
f) de erotiek mag ik alleen op bepaalde tijden kijken middernacht tot smorgens 6 uur (behalve hustler)
en als laatste,kan ik soms geen programma opnemen en werkt de afstandbediening niet (deze is al eens vervangen maar dat werkt niet)
heb vanaf dag 1 problemen,maar krijg geen reactie hierop.
ben verplicht om 24 maanden bij CD te blijven
waar betaal ik dan 30,00 voor???
administratie is op orde,heb er alleen problemen mee,dat ze nog steeds incasseren van een rekening dat niet meer bestaat,terwijl ze hiervan op de hoogte zijn.
ze rekenen hier 4,50 voor.
ik wil mijn eigen administratie bij houden en dat gaat nu (hoop ik) goed
toen ik het abonnement aan ging,via online,heeft deze instantie mij verteld,dat ik alle zenders zou hebben als ik HD Entertainmentpakket nam.
juist door deze aanbieding,ben ik in zee met ze gegaan.
wat betreft de storingen krijg ik helemaal geen antwoord van canal digitaal,alleen het antwoord,wij kunnen niks aan die balken doen.
dus...a) heb boven en onder,links en rechts balken in m,n beeld
b) ik heb nauwelijks programmainformatie
c) 9 van de 10 x,kan ik geen teletext lezen en als deze er wel is,en 2 pagina,s bevat,kan ik er maar 1 van lezen.
d) regelmatig gaat de decoder uit als ik zap.
e)als er voetbal is,kan ik het hele weekend geen film op halmark kijken,want dan is er geen beeld omdat ere divisie op die frequentie uitzend.
f) de erotiek mag ik alleen op bepaalde tijden kijken middernacht tot smorgens 6 uur (behalve hustler)
en als laatste,kan ik soms geen programma opnemen en werkt de afstandbediening niet (deze is al eens vervangen maar dat werkt niet)
heb vanaf dag 1 problemen,maar krijg geen reactie hierop.
ben verplicht om 24 maanden bij CD te blijven
waar betaal ik dan 30,00 voor???
administratie is op orde,heb er alleen problemen mee,dat ze nog steeds incasseren van een rekening dat niet meer bestaat,terwijl ze hiervan op de hoogte zijn.
ze rekenen hier 4,50 voor.
ik wil mijn eigen administratie bij houden en dat gaat nu (hoop ik) goed
Op de website van Online en ook bij CD staat duidelijk welke zenders jij in welke pakketten hebt.a,ik heb contact hierover gehad,wilde toen van pakket veranderen,maar dat kan ook niet
Als je storingen, lees balken hebt, en de teletekst werkt niet, dan staat de schotel/LNB niet goed.
Heb jij een eigen schotel en receiver, of van CD in bruikleen?
Installatie laten doen, of zelf gedaan?
Sommige erotiek zenders zenden pas na middernacht uit, daar kan ook CD niets aan veranderen.
Ook dit staat beschreven.
-
ik heb een schotel van cd en door hun laten installeren.
verder gaat t er mij om,dat online mij bij het aanbieden van hun pakket,mij alle zenders beloofd hebben.
deze klacht heeft cd van heel veel klanten en daarom hebben ze de samenwerking met online ook beeindigt.
ze zeggen ook dat ze met een oplossing bezig zijn voor mij en de andere klanten,alleen komt daar niets van terecht tot nu toe
verder gaat t er mij om,dat online mij bij het aanbieden van hun pakket,mij alle zenders beloofd hebben.
deze klacht heeft cd van heel veel klanten en daarom hebben ze de samenwerking met online ook beeindigt.
ze zeggen ook dat ze met een oplossing bezig zijn voor mij en de andere klanten,alleen komt daar niets van terecht tot nu toe
Ik heb net nog op de website van Online gekeken, kan er niets vinden.agathaklazina schreef:ik heb een schotel van cd en door hun laten installeren.
Waar heb jij deze informatie vandaan?
-
deze aanbieding stond op de website van online,
dit was in januari 2011.
maar de aanbieding zal er niet meer staan want CD heeft,juist door de vele klachten als die van mij,de samenwerking met online op gezegt.
dit was in januari 2011.
maar de aanbieding zal er niet meer staan want CD heeft,juist door de vele klachten als die van mij,de samenwerking met online op gezegt.
Lees wat ik heb geschreven:agathaklazina schreef: maar de aanbieding zal er niet meer staan want CD heeft,juist door de vele klachten als die van mij,de samenwerking met online op gezegt.
Op de website staat nog steeds, dat CD met Online dit 3 in 1 pakket verkoopt!
tennis schreef:Ik heb net nog op de website van Online gekeken, kan er niets vinden.agathaklazina schreef:ik heb een schotel van cd en door hun laten installeren.
Waar heb jij deze informatie vandaan?
-
ik had die info van de website van online.
toen heb ik online gebeld,heb hun aanbod aangenomen.
de medewerker van online heeft mij toegezegt,dat wanneer ik t hd entermainmentpakket nam ,ik alle zenders zou krijgen.
CD heeft mij persoonlijke verteld,dat ze niet meer samen werken met online i.v.m de vele klachten die ze hierover ontvingen.
ze zouden proberen de klanten die via online bij hun terecht waren gekomen een aannemelijk bod te doen zodat ze helemaal bij CD komen(dus niet alleen tv)
begin t allemaal erg vaag te vinden,want dit is mij toch echt aan de telefoon verteld door CD
de medewerker van online heeft mij toegezegt,dat wanneer ik t hd entermainmentpakket nam ,ik alle zenders zou krijgen.
CD heeft mij persoonlijke verteld,dat ze niet meer samen werken met online i.v.m de vele klachten die ze hierover ontvingen.
ze zouden proberen de klanten die via online bij hun terecht waren gekomen een aannemelijk bod te doen zodat ze helemaal bij CD komen(dus niet alleen tv)
begin t allemaal erg vaag te vinden,want dit is mij toch echt aan de telefoon verteld door CD
Hebben zij ook verteld, wat met jouw schotel aan de hand is?agathaklazina schreef:ik had die info van de website van online.
Is het opgelost met de blokken?
Dit is dan ook, als jij helemaal bij CD bent, maar ik denk, dat je het contract bij Online moet uitdienen.
-
nee,de storingen zijn niet nog steeds niet opgelost.
het enige wat ze me hier over vertelden is,wij kunnen hier niets aan doen.
CD zou kijken of er een manier was om van het contract bij online af te komen.
hoe ze dit willen doen,is mij een raadsel.
maar als ik heel eerlijk ben,hoef ik CD niet zo nodig met al die storingen die ik heb.
de schotel is dus door hun geinstalleerd,ik heb hier netjes voor betaald,maar is niet in orde,anders zou ik niet zoveel problemen hebben vanaf dag 1.
vraag me alleen af,moet ik me aan het contract houden,terwijl ze geen goed werk afleveren?
heb ,t na al die maanden van ellende wel gehad met CD
het enige wat ze me hier over vertelden is,wij kunnen hier niets aan doen.
CD zou kijken of er een manier was om van het contract bij online af te komen.
hoe ze dit willen doen,is mij een raadsel.
maar als ik heel eerlijk ben,hoef ik CD niet zo nodig met al die storingen die ik heb.
de schotel is dus door hun geinstalleerd,ik heb hier netjes voor betaald,maar is niet in orde,anders zou ik niet zoveel problemen hebben vanaf dag 1.
vraag me alleen af,moet ik me aan het contract houden,terwijl ze geen goed werk afleveren?
heb ,t na al die maanden van ellende wel gehad met CD
Dus de monteur heeft de installatie na de montage niet getest, of hoe moet ik het verstaan?de schotel is dus door hun geinstalleerd,ik heb hier netjes voor betaald,maar is niet in orde,anders zou ik niet zoveel problemen hebben vanaf dag 1.
Slecht beeld, was de monteur bij mij niet vertrokken!
-
nee,deze is niet getest.
ik moest zelfs na melding,zelf de witte kabels om ruilen.
ik moest zelfs na melding,zelf de witte kabels om ruilen.
-
we zijn nu weer een tijdje verder,maar ik hoor niets meer.
er is weer een storing bij gekomen,ditmaal is de decoder beginnen te brommen.
zou graag willen zien dat e.a opgelost werd,ben al meer dan een half jaar bezig
er is weer een storing bij gekomen,ditmaal is de decoder beginnen te brommen.
zou graag willen zien dat e.a opgelost werd,ben al meer dan een half jaar bezig
-
wij zijn nu alweer een maand en 10-tallen mails verder en nog steeds zijn de talloze problemen niet verholpen,ik stop de betaling vanaf vandaag en beeindig t contract per direct met CD .
dit is schandalig
7 maanden lang smeken om hulp en maar blijven betalen.
ik vindt dit ongehoord,zeker daar ik hier ook verder geen antwoorden meer krijg.
ik weet niet meer tot wie ik me moet wenden en voel me knap belazerd
dit is schandalig
7 maanden lang smeken om hulp en maar blijven betalen.
ik vindt dit ongehoord,zeker daar ik hier ook verder geen antwoorden meer krijg.
ik weet niet meer tot wie ik me moet wenden en voel me knap belazerd
-
Het is vervelend te vernemen dat u dit is overkomen. Wij begrijpen uit uw berichten dat u foutief bent voorgelicht. Wij willen uiteraard graag e.e.a. voor u uitzoeken en vragen u daarvoor middels dit forum uw smartcardnummer door te geven.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking,
met vriendelijke groet,
WebCare CanalDigitaal
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking,
met vriendelijke groet,
WebCare CanalDigitaal
-
het gaat om de volgende klachten
1) ben ik verkeerd voor gelicht wat betreft het kanalen aanbod(is via online gebeurt)
2)teletekst werkt niet goed
3)programmering wordt vaak niet door gegeven
4)decoder slaat regelmatig vast
5)heb zowel boven als onder en links en rechts,zwarte balken
6)software laden gaat vaak niet
7)als ik teletekst lees(deels) en ik wil terug naar tv,blijft t beeld regelmatig zwart.
dan moet ik hem eerst uitzetten voor ik weer tv heb
en zo gaat t al vanaf het begin
ik betaal netjes bijna 30,00 elke maand,maar krijg absoluut niet waar ik recht op heb
en er komen steeds meer problemen bij
de hele gang van zaken is gewoon onacceptabel
ik wil gewoon 100% waar voor m,n geld
smartcardnummer is:1 28 571 700 063 66
ik hoop dat na 7 maanden eens eindelijk een oplossing komt en een tegemoetkoming in t abonnementsgeld,want heb wel 7 maanden lang 30,00 betaald voor iets wat niet in orde is!!
en oh ja:als t regent heb ik ook geen beeld,of t stoort heel erg
en dan heb ik t echt niet over herfstweer,een gewone regenbui.
dan begrijp je wel als t eens echt hard regent of onweert
gewoon waardeloos allemaal
1) ben ik verkeerd voor gelicht wat betreft het kanalen aanbod(is via online gebeurt)
2)teletekst werkt niet goed
3)programmering wordt vaak niet door gegeven
4)decoder slaat regelmatig vast
5)heb zowel boven als onder en links en rechts,zwarte balken
6)software laden gaat vaak niet
7)als ik teletekst lees(deels) en ik wil terug naar tv,blijft t beeld regelmatig zwart.
dan moet ik hem eerst uitzetten voor ik weer tv heb
en zo gaat t al vanaf het begin
ik betaal netjes bijna 30,00 elke maand,maar krijg absoluut niet waar ik recht op heb
en er komen steeds meer problemen bij
de hele gang van zaken is gewoon onacceptabel
ik wil gewoon 100% waar voor m,n geld
smartcardnummer is:1 28 571 700 063 66
ik hoop dat na 7 maanden eens eindelijk een oplossing komt en een tegemoetkoming in t abonnementsgeld,want heb wel 7 maanden lang 30,00 betaald voor iets wat niet in orde is!!
en oh ja:als t regent heb ik ook geen beeld,of t stoort heel erg
en dan heb ik t echt niet over herfstweer,een gewone regenbui.
dan begrijp je wel als t eens echt hard regent of onweert
gewoon waardeloos allemaal
-
de zoveelste poging om hulp maar eens.
we zijn nu bijna 9 maanden verder en nog is er geen oplossing van alle ellende met cd.
opzeggen gaat niet want ze houden me aan t contrat vast.
ik vindt dit onacceptabel
allerlei storing ,netjes betalen,halmark weg inmiddels,geen nieuwe zener er voor in de plaats.
ik ben het zat en wil per direct m,n abonnement beeindigen.
een oplossing komt er toch niet
hoe moet ik dit doen?
ik wil niet betalen voor iets wat niet deugd
alle klachten zijn nooit verholpen en er is zelfs helemaal niet op gereageerd
kan ik dit nu zo per direct beeindigen aangezien ze me niet helpen na al die maanden?
we zijn nu bijna 9 maanden verder en nog is er geen oplossing van alle ellende met cd.
opzeggen gaat niet want ze houden me aan t contrat vast.
ik vindt dit onacceptabel
allerlei storing ,netjes betalen,halmark weg inmiddels,geen nieuwe zener er voor in de plaats.
ik ben het zat en wil per direct m,n abonnement beeindigen.
een oplossing komt er toch niet
hoe moet ik dit doen?
ik wil niet betalen voor iets wat niet deugd
alle klachten zijn nooit verholpen en er is zelfs helemaal niet op gereageerd
kan ik dit nu zo per direct beeindigen aangezien ze me niet helpen na al die maanden?