Goedenavond,
Al langere tijd ben ik een trouwe klant van Telfort en altijd naar tevredenheid tot... oktober 2010.
In oktober 2010 overgegaan van 500 belminuten naar 1000.
Kwam er na maanden achter dat ik al die tijd voor zowel 500 als 1000 belminuten betaald heb.
Na een telefoontje zou alles in orde gemaakt worden.
Nu... mei 2011... na veel telefoontjes, herberekeningen en excuses krijg ik het nog steeds maar niet voor elkaar om i.p.v. 500 belminuten 1000 te krijgen maar moet wel steeds betalen voor zowel 500 als 1000 belminuten.
Het liefste zeg ik mijn abbonement per direct op omdat ik van mening ben dat ik na 7 maanden het maar niet voor elkaar krijg de dienst geleverd te krijgen die we overeengekomen zijn.
Wie kan mij alsjeblieft helpen, ik weet het niet meer...
Alvast bedankt.
Gr. Hannie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort... om gillend gek van te worden...
-
Tante Kaar
Re: Telfort... om gillend gek van te worden...
Dan ben je niet de enigste die hier gillend gek van wordt... 
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@Hannie,
Graag zoek ik voor u uit waar het mis is gegaan. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres, een alternatief telefoonnumer en het 06-nummer van Telfort nodig. Via een privébericht kunt u deze gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag zoek ik voor u uit waar het mis is gegaan. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres, een alternatief telefoonnumer en het 06-nummer van Telfort nodig. Via een privébericht kunt u deze gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Mijn problemen lijken (met dank aan dit forum) naar behoren en tevredenheid opgelost te worden door het team van Telfort.
Wilde dit toch even hier vermelden omdat ik mijn problemen tenslotte ook hier vermeld heb.
Vooralsnog ben ik blij en opgelucht!
Gr. Hannie
Wilde dit toch even hier vermelden omdat ik mijn problemen tenslotte ook hier vermeld heb.
Vooralsnog ben ik blij en opgelucht!
Gr. Hannie