LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wouterko
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 20:19

KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door wouterko »

Drie maanden geleden heb ik Internet Plus Bellen aangevraagd. 5 Oktober zou dit geregeld zijn, maar het werkte niet. Vervolgens een paar keer afspraken gemaakt met monteurs die niet langskwamen en niet afbelden. Eenmaal is er een monteur geweest, maar op de verkeerde dag.
Onderhand al tien uur aan de lijn gehangen met de helpdesk (a 10 ct/min + kosten mobiel) en drie dagen thuis gebleven voor een monteur.
Ongeveer elke week wordt gezegd dat het volgende week werkt, maar steeds niet.
Wie weet hoe je hier een schadevergoeding kan aanvragen en hoe hoog die kan zijn (ivm telefoonkosten en opgeofferde vrije dagen)?

Aanrader voor iedereen: neem geen internet of bellen bij de KPN!!!!!!! Als het werkt zal het best goed zijn, maar als het niet werkt dan ben je er weken mee kwijt om geregeld te krijgen. :cry:

Vorige week een klacht ingediend, maar nog niets op gehoord. Net de helpdesk weer gebeld (en weer hetzelfde verhaal gehouden), maar die meneer kon mijn klacht niet zien.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door tiptoo »

ga naar het juridisch loket in je woonplaats die weten precies hoe het allemaal moet , en wijs kpn effe op het feit dat wat ze hadden moeten leveren niet bij je is geleverd dus is niet nakomen van de afspraken en dan ken je het contract ontbinden. leg dat bij het juridisch loket voor het is gratis. succes.

ik heb kpn maar nog maar effe en dan ben ik er vanaf.

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door Enya84 »

Niemand weet hoe hoog die schadevergoeding zal zijn want dat is per situatie verschillend.
Je kunt de abonnementskosten sowieso terug krijgen over de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement en als je geluk hebt krijg je een tegemoetkoming in je gesprekskosten. Als je de algemene voorwaarden leest, kun je echter lezen dat KPN niet verplicht is gesprekskosten te vergoeden maar je kunt om een coulance vragen. Je dient dan wel een specificatie van die gesprekken op te sturen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door tiptoo »

Enya84 schreef: Je kunt de abonnementskosten sowieso terug krijgen over de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement
:mrgreen: jij kent vast kpn niet? :lol:

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door Enya84 »

Absoluut wel, Tiptoo.

Yamabuki
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2011 22:33

Re: KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door Yamabuki »

Goede avond,
Kom net weer eens van de telefoon af met het beroemde 0900 0244 anti help desk
ruim vier weken geleden heb ik van de KPN een nieuwe modem ontvangen omdat de mijne volgens hen niet meer aan de normen voldeed, echter is toen mijn elende begonnen, ik hang nu elke dag aan het 0900 nummer voor minimaal een half uur per dag en word niets wijzer ja ja meneer morgen heeft u het modem in huis maar morgen is bij de KPN een ruim begrip. Ik heb inmiddels geen goed woord meer over voor het bedrijf en het is werkelijk waar schandalig hoe zij met haar klanten omgaat! Ik ondervind hier ook financiele nadelen van omdat mijn modem niet naar behoren werkt en ik de websits's niet meer kan onderhouden omdat KPN in gebreken blijft.
Kan ik hiervoor juridische stappen ondernemen tegen KPN ?
internet plus bellen en interactieve tv en digitenne heel het pakket heb ik en betaal hier elke maand goed geld voor maar hier kunnen we vaststellen dat we hier praten over een ondeugdelijk product en dient KPN dit per omgaande te herstellen.
ook consumenten hebben nu eenmaal rechten .

Maar waar blijft hierin de OPTA om KPN eens flink er van langs te geven ?

:evil:

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: KPN Schadevergoeding ivm uitblijven verbinding

Ongelezen bericht door pima »

Yamabuki schreef:ruim vier weken geleden heb ik van de KPN een nieuwe modem ontvangen
Heb je nu wel of niet een nieuw modem ontvangen???? En als je ellende hebt daarvan sluit je toch gewoon je oude weer aan!

Gesloten