LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aan iedereen>>>> koop Nooit bijWehkamp!!
Aan iedereen>>>> koop Nooit bijWehkamp!!
Vorig jaar een hogedruk reiniger gekocht bij Wehkamp.
Na 1 jaar ging de spuitkop kapot, rest werkte nog prima.
I.p.v een nieuwe spuitkop opsturen moest ik de hele hogedrukreiniger terug sturen.
De reiniger is zijn geheel teruggestuurd.
Nu zijn we 1 mnd + verder en ik heb helemaal niks meer vernomen over de status. ( zelf een ontvangst bevestiging kan er niet af)
Meerdere malen gebeld maar dan wordt je afgepoeierd met het standaard riedeltje.
Vanmorgen hebik maar weer een een poging gedaan, en nu is de klomp is de klomp toch echt kompleet gebarsten.
De zeer trage dame kon mij weer niks vertellen, ze wist de status niet en kon mij niet verder helpen....daar moest ik het maar weer mee doen
Wat ze toen zei heeft mij deze post doen schrijven....
Ze zei: " ik weet niet eens of we het product wel hebben ontvangen"
Sorry Wehkamp, wat is dit voor een reactie?? Werken jullie echt op deze manier?
De klant eerst binnen lokken met aanbiedingen, maar zodra het om gagantie gaat lijkt het wel of jullie niet meer bestaan.
MIJN product staat ergens in jullie lompe organisatie en jullie kunnen mij niet vertellen wanneer ik MIJN product weer retour krijg omdat men niet weet of het uberhaubt wel binnen is gekomen???????
Ik heb het meer dan een maand geleden bij jullie aangeboden via jullie DHL service point.
Ik heb geen goed woord meer over voor Wehkamp.
Advies van mijn kant> Ga gewoon naar een normale winken waar je de verkoper de hand kan schudden als je het product weer retour ontvangt.
Na 1 jaar ging de spuitkop kapot, rest werkte nog prima.
I.p.v een nieuwe spuitkop opsturen moest ik de hele hogedrukreiniger terug sturen.
De reiniger is zijn geheel teruggestuurd.
Nu zijn we 1 mnd + verder en ik heb helemaal niks meer vernomen over de status. ( zelf een ontvangst bevestiging kan er niet af)
Meerdere malen gebeld maar dan wordt je afgepoeierd met het standaard riedeltje.
Vanmorgen hebik maar weer een een poging gedaan, en nu is de klomp is de klomp toch echt kompleet gebarsten.
De zeer trage dame kon mij weer niks vertellen, ze wist de status niet en kon mij niet verder helpen....daar moest ik het maar weer mee doen
Wat ze toen zei heeft mij deze post doen schrijven....
Ze zei: " ik weet niet eens of we het product wel hebben ontvangen"
Sorry Wehkamp, wat is dit voor een reactie?? Werken jullie echt op deze manier?
De klant eerst binnen lokken met aanbiedingen, maar zodra het om gagantie gaat lijkt het wel of jullie niet meer bestaan.
MIJN product staat ergens in jullie lompe organisatie en jullie kunnen mij niet vertellen wanneer ik MIJN product weer retour krijg omdat men niet weet of het uberhaubt wel binnen is gekomen???????
Ik heb het meer dan een maand geleden bij jullie aangeboden via jullie DHL service point.
Ik heb geen goed woord meer over voor Wehkamp.
Advies van mijn kant> Ga gewoon naar een normale winken waar je de verkoper de hand kan schudden als je het product weer retour ontvangt.
Re: Aan iedereen>>>> koop Nooit bijWehkamp!!
Mijn zus besteld al jaren heeeeel veel bij Wehkamp en heeft geen klachten.
Overal is wel s wat.
Dus om nou gelijk te roepen koop daar nooit wat is lichtelijk overdreven.
Overal is wel s wat.
Dus om nou gelijk te roepen koop daar nooit wat is lichtelijk overdreven.
Of je er 1 of 10 keer iets hebt gekocht maakt toch niet uit. Ik mag verwachten dat ze de klant tenminste kunnen vertellen te verwachten.
Hoe zou je zus het vinden als ze haar spullen "kwijt" raken en ze haar er vervolgens geen informatie over kunnen / willen geven.
Of misschien beter nog< Jouw spullen!
Makkelijk praten... Maar goed zolang als het jou maar niet overkomt....
Hoe zou je zus het vinden als ze haar spullen "kwijt" raken en ze haar er vervolgens geen informatie over kunnen / willen geven.
Of misschien beter nog< Jouw spullen!
Makkelijk praten... Maar goed zolang als het jou maar niet overkomt....
Nee mij overkomt nooit wat
Naast dat ik zelf (afkloppen!) goede ervaringen heb met Wehkamp, zou ik dit ook niet pikken. Wellicht is het handig om niet te telefoneren, maar te schrijven. Overal kopieën van maken voor onverhoopt gewelles en genietes. Maar als je zoiets opstuurt, dan wordt het toch meestal opgehaald en krijg je een sticker als bewijs?
Je hoeft het ook niet te pikken maar om na 1 slechte ervaring gelijk iedereen op een openbaar forum op te roepen om daar nooit iets te kopen is gewoon laster.
Ik koop ook al jaren bij de Wehkamp en moet zeggen: de organisatie is zo traag als dikke ****** in een trechter maar uiteindelijk komt alles wel goed
Eigenlijk elke aankoop heeft vertraging of wordt in delen geleverd maar op mail wordt over het algemeen best netjes gereageerd.
Tot nu toe slechts 1 garantieafhandeling gehad en die ging ook traag maar werd uiteindelijk wel netjes afgehandeld.
Laten we het zo zeggen: een wat lagere prijs heb je wat geduld voor nodig.
Eigenlijk elke aankoop heeft vertraging of wordt in delen geleverd maar op mail wordt over het algemeen best netjes gereageerd.
Tot nu toe slechts 1 garantieafhandeling gehad en die ging ook traag maar werd uiteindelijk wel netjes afgehandeld.
Laten we het zo zeggen: een wat lagere prijs heb je wat geduld voor nodig.
Dank je Aaten /Biscuit voor de reactie.
Er zit i.d.d. niks op dan afwachten en schrijven.
Misschien een doojes Norit opsturen
Er zit i.d.d. niks op dan afwachten en schrijven.
Misschien een doojes Norit opsturen
Wat Biscuit al vroeg.
Heb je een retoursticker gehad?
Dat is het bewijs dat je iets terugstuurt.
Heb je een retoursticker gehad?
Dat is het bewijs dat je iets terugstuurt.
Doe eens even normaal zeg. Het zal je maar gebeuren dit grote stuk desinteresse. Ze had beter kunnen zeggen iets in de zin van : "ik weet niet waar uw apparaat zich op dit moment bevindt, ik zal het uitzoeken en u er uiterlijk morgen over terugbellen". En dat dan ook doen uiteraard. Maar nu interesseert het haar geen r**t waar het apparaat is en hoe lang het nog wegblijft.Je hoeft het ook niet te pikken maar om na 1 slechte ervaring gelijk iedereen op een openbaar forum op te roepen om daar nooit iets te kopen is gewoon laster.
Ik heb idd een DHL retoursticker gekregen.
Het antwoord op de vraag of ze het nummer willen hebben is : NEE
Ze zien het in het systeem staan...jammer dat dat ook het enige is wat ze kunnen zien. Verdere info kunnen ze niet geven.
Dat kleine beetje extra service om uit te gaan uitzoeken wat er aan de hand is (zoals Owe Jaap aangeeft) zou al genoeg geweest zijn om mij gerust te stellen.
Het antwoord op de vraag of ze het nummer willen hebben is : NEE
Ze zien het in het systeem staan...jammer dat dat ook het enige is wat ze kunnen zien. Verdere info kunnen ze niet geven.
Dat kleine beetje extra service om uit te gaan uitzoeken wat er aan de hand is (zoals Owe Jaap aangeeft) zou al genoeg geweest zijn om mij gerust te stellen.
-
Jeetje wat frustrerend dan hé?
ik zou nog eens bellen, en dan heel specifiek vragen naar de naam van de bewuste telefoniste, en eisen dat je de technische afdeling aan de lijn krijgt ( die hebben ze namelijk) dat is de afdeling, die retour gezonden artikelen dient te repareren/ onderzoeken. Deze zullen ook moeten bepalen of de techneuten bij wehkamp het apparaat zelf kunnen repareren of moeten doorsturen naar de leverancier.
je mag er zelf opstaan, dat met bepaalde artikelen ( denk hierbij aan Witgoed, meubilair), je een vervangend exemplaar te leen krijgt, totdat je eigen apparaat weer geleverd kan worden.
Dat geldt niet voor een hoge drukreiniger, maar ik wil dit wel even aangeven. In dit geval denk ik, dat je druk moet uitoefenen om enigszins iets voor elkaar te krijgen, en wat betreft onwetende telefonisten? wijs diegene op haar of zijn houding, benadruk domme fouten, en stuur aan op contact met haar Senior van het callcenter, want die kan eventueel wel meer zien, en over het algemeen zijn ze niet gecharmeerd wanneer je dit vraagt, en schijnt men ineens wat harder te kunnen werken, dus dieper na te denken.
Zelf hebben wij dus ook een slechte ervaring met Wehkamp, wij kregen problemen met ons nieuwe koelkast, ook wij werden afgescheept met: Wij weten niet waar u product momenteel is! mijn Vrouw: Wel, meisje dan ga je het zoeken...of je kijkt nog eens goed in je systeem, of je verbind me door met iemand die wel normaal kan nadenken, of wenst Wehkamp graag bekend te staan als negatief..up to you my dear! vonden ze niet zo leuk! maar uiteindelijk lukte het.
Succes en laat je niet afschepen!
Mvg Anton
ik zou nog eens bellen, en dan heel specifiek vragen naar de naam van de bewuste telefoniste, en eisen dat je de technische afdeling aan de lijn krijgt ( die hebben ze namelijk) dat is de afdeling, die retour gezonden artikelen dient te repareren/ onderzoeken. Deze zullen ook moeten bepalen of de techneuten bij wehkamp het apparaat zelf kunnen repareren of moeten doorsturen naar de leverancier.
je mag er zelf opstaan, dat met bepaalde artikelen ( denk hierbij aan Witgoed, meubilair), je een vervangend exemplaar te leen krijgt, totdat je eigen apparaat weer geleverd kan worden.
Dat geldt niet voor een hoge drukreiniger, maar ik wil dit wel even aangeven. In dit geval denk ik, dat je druk moet uitoefenen om enigszins iets voor elkaar te krijgen, en wat betreft onwetende telefonisten? wijs diegene op haar of zijn houding, benadruk domme fouten, en stuur aan op contact met haar Senior van het callcenter, want die kan eventueel wel meer zien, en over het algemeen zijn ze niet gecharmeerd wanneer je dit vraagt, en schijnt men ineens wat harder te kunnen werken, dus dieper na te denken.
Zelf hebben wij dus ook een slechte ervaring met Wehkamp, wij kregen problemen met ons nieuwe koelkast, ook wij werden afgescheept met: Wij weten niet waar u product momenteel is! mijn Vrouw: Wel, meisje dan ga je het zoeken...of je kijkt nog eens goed in je systeem, of je verbind me door met iemand die wel normaal kan nadenken, of wenst Wehkamp graag bekend te staan als negatief..up to you my dear! vonden ze niet zo leuk! maar uiteindelijk lukte het.
Succes en laat je niet afschepen!
Mvg Anton