Zojuist zijn mijn van kwaadheid trillende handen enigzins tot rust gekomen en kan ik weer de toetsen van het toetsenbord bedienen. Ik hoop langs deze weg antwoord te krijgen op een vrij simpele vraag, of in ieder geval een hint naar hoe ik dit antwoord zou kunnen krijgen.
In 2008 kochten wij een draadloze (vaste) telefoon van Medion met het typenummer DECT Telefon Design m. ECO MD 81877 NL. Na bijna drie jaar veel plezier te hebben gehad van deze telefoon, begint de accu nu erg slecht te worden. Wij zouden dan ook graag willen weten of deze los bij te bestellen zijn. Helaas blijkt deze vraag erg moeilijk te beantwoorden.
Van onderstaande mailcorrespondentie werd ik althans niks wijzer. (De naam van het lichtpunt van een medewerker (ja, dat is sarcastisch bedoeld) heb ik voor zijn eigen bestwil maar even weggelaten.) Het servicenummer wat in de mail staat maar even bellen dan. Dit leek de volgende logische stap. Medewerker Joost, die ik aan de telefoon kreeg, bleek al net zo'n intelligente en gemotiveerde medewerker (ja, weer sarcastisch) als zijn voorganger, met legendarische opmerkingen als: "Als u een klacht heeft over deze medewerker, dan moet u toch echt bij de medewerker zelf zijn." en " Ik kan u niet helpen mevrouw, want ik ben van de helpdesk."
Zucht...
Weet iemand of Medion ook medewerkers heeft met een iq boven de 60 die mij wellicht wel kunnen vertellen of ik een accu voor mijn telefoon kan bijbestellen. En ja, u leest het goed, bijbestellen. Ik ben best bereid er voor te betalen.
Geachte heer/mevrouw G.,
Uw klantnummer is 0117132342. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.
Mocht het gewenste onderdeel niet op de site staan, is deze momenteel niet verkrijgbaar. Wij raden u aan later nogmaals te informeren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
DECT Telefon Design m. ECO MD 81877 NL
> Geachte heer/mevrouw ..,
>
> Als ik een nieuwe accu voor de betreffende telefoon had gevonden op www.medionshop.nl dan had ik deze besteld en had ik dus ook de moeite niet genomen u te belasten met deze vraag. Ik kan het artikel echter niet vinden onder "telecom" en ook niet via de zoekfunctie en het wordt mij uit onderstaande mail niet duidelijk waar ik deze kan vinden. Kunt u mij vertellen waar ik de accu voor deze telefoon op uw website kan vinden?
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> (mevr.) G.
>
> Date: Tue, 10 May 2011 17:57:07 +0200
> Subject: RE: [EMAIL] CE (Telefoons)
>
> Geachte heer/mevrouw G.,
>
> Uw klantnummer is 0117132342. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.
>
> Wij verzoeken u een nieuwe accu te bestellen via onze site, www.medionshop.nl.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Medion Service Center
>
> DECT Telefon Design m. ECO MD 81877 NL
>
> > Voornaam: Eefke
> >
> > Ik wil graag..: Een reparatie aanmelden
> > Aankoopdatum: 1.6.2008
> > Plaats van aankoop:
> >
> > Vraag:
> > ________________________________________________
> > Sinds kort is de accu van onze Medion-telefoon erg slecht: Na een telefoongesprek van 10 min. is de batterij volledig leeg en zelfs bij een volle batterij valt de telefoon meteen uit als hij op handsfree wordt gezet. Wij hebben verder de afgelopen jaren ontzettend veel plezier van de telefoon gehad en hopen dan ook dat een nieuwe accu de oplossing is. Is het mogelijk dit onderdeel los bij te bestellen?
> >
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Medion: Kapotte accu telefoon bijbestellen
Re: Medion: Kapotte accu telefoon bijbestellen
Edit,
Dirkie heeft volgens mij de goede te pakken!
Dirkie heeft volgens mij de goede te pakken!
Laatst gewijzigd door tennis op 12 mei 2011 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij zou dit wel eens de juiste accu kunnen zijn.
En om de service van Medion zou ik me dan maar niet meer druk maken.
En om de service van Medion zou ik me dan maar niet meer druk maken.
Medion MD81877 accu kan besteld worden bij Ebay Duitsland voor € 4,40.
Kan je eventueel helpen bij de bestelling aangezien ik een account heb bij Ebay. Duitsland.
gr
Tom
Kan je eventueel helpen bij de bestelling aangezien ik een account heb bij Ebay. Duitsland.
gr
Tom