LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
dat mag je wel zeggen ja
ik dacht toch echt dat ik vanmorgen een bericht had geschreven...
ik dacht toch echt dat ik vanmorgen een bericht had geschreven...
-
dat is mooi nieuws Wilma!
voor het herdertje
gaan jullie CVV geven? je kunt lekker afwisselen tussen de verschillende varianten!
das zo fijn van vers vlees voedingen!
ik ben heel benieuwd hoe het jullie bevalt , hou ons op de hoogte!!
die rauwvoer.pagina.nl aandachtig lezen , heeft volgens mij altijd als gevolg dat je stopt met de brokjes!
ik bedoel... je moet wel errgug eigenwijs zijn als je al die feiten naast je neer kunt leggen!!
bestaan die trouwens.. die mensen die zich in de materie verdiepen en toch tot de conclusie komen dat brokken gezonder zijn?
nee...volgens mij niet.
m.a.w. zet elke fervente brokkenvoerder verplicht achter rauwvoer.pagina.nl en hij is OM
voor het herdertje
gaan jullie CVV geven? je kunt lekker afwisselen tussen de verschillende varianten!
das zo fijn van vers vlees voedingen!
ik ben heel benieuwd hoe het jullie bevalt , hou ons op de hoogte!!
die rauwvoer.pagina.nl aandachtig lezen , heeft volgens mij altijd als gevolg dat je stopt met de brokjes!
ik bedoel... je moet wel errgug eigenwijs zijn als je al die feiten naast je neer kunt leggen!!
bestaan die trouwens.. die mensen die zich in de materie verdiepen en toch tot de conclusie komen dat brokken gezonder zijn?
nee...volgens mij niet.
m.a.w. zet elke fervente brokkenvoerder verplicht achter rauwvoer.pagina.nl en hij is OM
Ik wil mijn katten heeeeel graag gezonder eten geven, maar het probleem is dat die krengen het vertikken rauw vlees te eten. Op kipfilet na dan... Ik heb al verschillende 'recepten' geprobeerd, maar ze kijken me aan alsof ik niet goed wijs ben en blijven wachten op hun blikje sheba, gourmet of iets anders duurs. Ze eten ook veel harde brokjes van One, Purina. Ook al geef ik ze de hele dag niks en zet een verse maaltijd voor ze neer, ze eten het niet!
Wie weet een oplossing? En dan graag een serieuze want mn katten weg doen, laten verhongeren of dwangvoeren doe ik niet.
Wie weet een oplossing? En dan graag een serieuze want mn katten weg doen, laten verhongeren of dwangvoeren doe ik niet.
Je poezen eten dus wel blikvoer, dat is alvast een voordeel want dan kun je gaan mengen.
Ik zou kijken of je in de buurt aan een compleet vervvoer voor katten kunt komen, zoals Prins, Bibi of Carnibest. Dan kun je twee dingen doen, of je zet ze eerst op een 'goed' merk blikvoer (ik heb animonda en carocat gebruikt) dan ga je langzaamaan steeds meer versvoer door het blikvoer mengen. Begin met heeeeel weinig, een theelepeltje of zo, en heel goed mengen, want die slimme beesten eten anders gewoon eromheen
Je kunt ook proberen om ze direct over te zetten door eerst het versvoer licht op te warmen in de magnetron, het voer wordt dan aantrekkelijker voor katten. Je kunt er ook wat kokend water overheen doen de eerste keren. Je bouwt dan het koken langzaam af.
Er zullen vast meer trucjes zijn. Kijk eens op Barfplaats, daar zitten ook veel mensen met katten die net zo eigenwijs zijn als die van jou (ik heb er ook twee zo )
groetjes Eva
Ik zou kijken of je in de buurt aan een compleet vervvoer voor katten kunt komen, zoals Prins, Bibi of Carnibest. Dan kun je twee dingen doen, of je zet ze eerst op een 'goed' merk blikvoer (ik heb animonda en carocat gebruikt) dan ga je langzaamaan steeds meer versvoer door het blikvoer mengen. Begin met heeeeel weinig, een theelepeltje of zo, en heel goed mengen, want die slimme beesten eten anders gewoon eromheen
Je kunt ook proberen om ze direct over te zetten door eerst het versvoer licht op te warmen in de magnetron, het voer wordt dan aantrekkelijker voor katten. Je kunt er ook wat kokend water overheen doen de eerste keren. Je bouwt dan het koken langzaam af.
Er zullen vast meer trucjes zijn. Kijk eens op Barfplaats, daar zitten ook veel mensen met katten die net zo eigenwijs zijn als die van jou (ik heb er ook twee zo )
groetjes Eva
-
mn katten weg doen, laten verhongeren of dwangvoeren
nee natuuuuurlijk niet!!
lusten ze ook geen visje?
nee natuuuuurlijk niet!!
lusten ze ook geen visje?
?? daar was mijn berichtje van vanmorgen weer...???
bedankt naomi,
toen ik ooit over vlees begon was hij niet om te krijgen
daarom heb ik ook niets meer gezegd en de link onder de favorieten gezet, ik weet dat hij toch altijd onder MIJN favorieten neust..en je ziet..
mannen zijn zoooooo voorspelbaar
maar het valt me op dat ik niemand over BOSCH hoor,
toen ik ooit eens in de Brabant Hallen was werd mijn aandacht getrokken door een Duitse fabrikant die vers vlees stond te verkopen.
het zag er zo goed uit dat ik er zelf bijna soep van zou willen maken.
en elke hond die langs liep trok richting die man zijn ''stand''
heeft iemand slechte ervaringen met BOSCH ofzo???
het zag er toen zo goed uit dat het me toch zeker 3 jaar bij is gebleven
bedankt naomi,
toen ik ooit over vlees begon was hij niet om te krijgen
daarom heb ik ook niets meer gezegd en de link onder de favorieten gezet, ik weet dat hij toch altijd onder MIJN favorieten neust..en je ziet..
mannen zijn zoooooo voorspelbaar
maar het valt me op dat ik niemand over BOSCH hoor,
toen ik ooit eens in de Brabant Hallen was werd mijn aandacht getrokken door een Duitse fabrikant die vers vlees stond te verkopen.
het zag er zo goed uit dat ik er zelf bijna soep van zou willen maken.
en elke hond die langs liep trok richting die man zijn ''stand''
heeft iemand slechte ervaringen met BOSCH ofzo???
het zag er toen zo goed uit dat het me toch zeker 3 jaar bij is gebleven
ik denk dat je Frostifit bedoeld wilma
dat is wel van Bosch
ik weet niet zeker of ze nog bestaan de link is
www.frosti-fit.de
groetjes
petra
dat is wel van Bosch
ik weet niet zeker of ze nog bestaan de link is
www.frosti-fit.de
groetjes
petra
eindelijk weekend
dick: gezond uitziende dertiger zoekt vrouw tussen de 25 en 35 jr.
om samen leuke dingen te gaan doen ,
ze moet van honden en vlees houden anders hoeft het voor mij niet.
liefst blondine, niet te dik, spieren mag wel,
zonder kinderen,
honden geen bezwaar als ze maar vlees eten
brokken komen er namelijk niet in
zijn er nog dames???????
dick: gezond uitziende dertiger zoekt vrouw tussen de 25 en 35 jr.
om samen leuke dingen te gaan doen ,
ze moet van honden en vlees houden anders hoeft het voor mij niet.
liefst blondine, niet te dik, spieren mag wel,
zonder kinderen,
honden geen bezwaar als ze maar vlees eten
brokken komen er namelijk niet in
zijn er nog dames???????
frostfit is niet volledig, wel een goed produkt om aan te vullen of af te wisselen.
-
Ik heb geen ervaring met Frosti-fit.
ik ken ook de samenstelling niet...
ik zou je herdertje voorlopig lekker op de duck, bibi of carnibest zetten..
of een combi daarvan...
ik ken ook de samenstelling niet...
ik zou je herdertje voorlopig lekker op de duck, bibi of carnibest zetten..
of een combi daarvan...
er is weinig samnstelling in frostifit,
je hebt met spiervlees, dat is gewoon rundervlees in stukken, of pens dat is geblijktpens in stukken.
Niks schokkend dus, hart is allen hart, pens is alleen pens enz.
je hebt met spiervlees, dat is gewoon rundervlees in stukken, of pens dat is geblijktpens in stukken.
Niks schokkend dus, hart is allen hart, pens is alleen pens enz.
-
Jij heel veel succes!
laat je nog ff weten wat jullie hebben ingeslagen?
Ik weet zeker dat hij de bodem uit z'n bak vreet!
en na een paar maanden is je vriend zo overtuigd van het goede van vers..... dat... hij zijn familie gaat vertellen dat ze vroeger beter vers hadden gegeven dan die doodgekookte brokjes
maar pas op met hoe je brokjes fanaten benadert..... want men vindt je al snel agressief
ik weet daar alles van
laat je nog ff weten wat jullie hebben ingeslagen?
Ik weet zeker dat hij de bodem uit z'n bak vreet!
en na een paar maanden is je vriend zo overtuigd van het goede van vers..... dat... hij zijn familie gaat vertellen dat ze vroeger beter vers hadden gegeven dan die doodgekookte brokjes
maar pas op met hoe je brokjes fanaten benadert..... want men vindt je al snel agressief
ik weet daar alles van
Komt vast door de kunstmatige toevoegingenmaar pas op met hoe je brokjes fanaten benadert..... want men vindt je al snel agressief
-
tja soms denk ik wel eens dat mensen zélf verslaafd zijn aan hun merk brokjes.
ze verdedigen het met zoveel vuur. Alsof ze het zélf een delicatesse vinden waar ze niet buiten kunnen.
héél eigenaardig vind ik dat...
volgens mij is de nederlander met geen ander artikel zó merkgebonden
als met de brokken voor hun hond... buiten hun merk koffie dan...
ik vermoed ook wel eens dat de zak brokken die ze kopen voor hun hond direct gelateerd is aan het voedingspatroon die ze voor zich zélf zouden wensen.
high-energy brokken ( betekent : ik zou graag wat meer aan sport willen doen)
Dieet-brokken ( ik zou iets moeten gaan afvallen)
Senioren brokken ( we worden allemaal een dagje ouder..)
het is me vaak opgevallen dat mensen die zich zelf te buiten gaan aan allerlei snoepjes, koekjes, zoutjes de hele dag door.. daarintegen wél ontzettend strikt zijn voor hun hond.
dít mag hij niet en dát mag hij niet , afgepaste hoeveelheden.
alsof een hond moet doorstaan waar ze bij zichzelf de wilskracht niet voor hebben.
echt .. een hondenleven!
maar dat geldt niet alleen voor de brokkenvoerders hoor.
ik heb wat fotoos gezien van mensen die hun honden alleeen CVV geven. de honden zagen er inderdaad in tip top conditie uit
en het feit dat we dan voor onze honden menen: ribben mag je niet zien maar moet je wel kunnen voelen... dan moet ik daar stiekem een beetje om lachen.
m.a.w. verbeter het voedingspatroon van je hond... en doe zelf lekker met hem mee!
ze verdedigen het met zoveel vuur. Alsof ze het zélf een delicatesse vinden waar ze niet buiten kunnen.
héél eigenaardig vind ik dat...
volgens mij is de nederlander met geen ander artikel zó merkgebonden
als met de brokken voor hun hond... buiten hun merk koffie dan...
ik vermoed ook wel eens dat de zak brokken die ze kopen voor hun hond direct gelateerd is aan het voedingspatroon die ze voor zich zélf zouden wensen.
high-energy brokken ( betekent : ik zou graag wat meer aan sport willen doen)
Dieet-brokken ( ik zou iets moeten gaan afvallen)
Senioren brokken ( we worden allemaal een dagje ouder..)
het is me vaak opgevallen dat mensen die zich zelf te buiten gaan aan allerlei snoepjes, koekjes, zoutjes de hele dag door.. daarintegen wél ontzettend strikt zijn voor hun hond.
dít mag hij niet en dát mag hij niet , afgepaste hoeveelheden.
alsof een hond moet doorstaan waar ze bij zichzelf de wilskracht niet voor hebben.
echt .. een hondenleven!
maar dat geldt niet alleen voor de brokkenvoerders hoor.
ik heb wat fotoos gezien van mensen die hun honden alleeen CVV geven. de honden zagen er inderdaad in tip top conditie uit
en het feit dat we dan voor onze honden menen: ribben mag je niet zien maar moet je wel kunnen voelen... dan moet ik daar stiekem een beetje om lachen.
m.a.w. verbeter het voedingspatroon van je hond... en doe zelf lekker met hem mee!