LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen On Line en KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tom2009

Problemen On Line en KPN

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Onlangs voor intenet en telefoon overgestapt van On Line en KPN naar xs4all.
Ik heb nog een contrcat met On Line tot december maar omdat de kwaliteit van de On-Line verbinding en service zo slecht was was ik wel bereid tot december 2 providers voor internet te betalen, dus On Line zowel als KPN. xs4all heeft voor mij KPN opgezegd. Dat neemt niet weg dat KPN inmiddels al weer een nota heeft gestuurd voor de maanden juni en juli en dat terwijl we helemaal geen telefoon meer hebben bij KPN. Dezelfde dag verraste On Line ons met een nota voor de lijnkosten ADSL omdat - zeggen ze - KPN hen daarvoor belast. Dat laatste zou te maken hebben met het feit dat mijn On-Line contract nog tot december doorloopt. Hoewel ik nu geen gebruik meer maak van het On Line -internet en ik blij ben van hen af te zijn - begrijp ik uiteraard wel en accepteer ik dus ook dat ik mijn normale abonnement nog door moet betalen tot einde contractdatum (december dus) maar die extra lijnkosten bovenop de gewone contractkosten vind ik echt idioot. Omdat die verooorzaakt zouden worden door het tot december aanhouden van de ADSL-lijn heb ik On Line verzocht (mede op advies van xs4all) de adsl-lijn te blokkeren zodat er geen reden meer zal bestaan om mij daarvoor nog extra kosten in rekening te brengen. On Line zegde me dit eerste telefonisch toe maar later werd ik door iemand anders van dit bedrijf teruggebeld met de mededeling dat men de lijn toch niet gaat blokkeren en dat ik dus het extra bedrag moet blijven betalen. Ik heb hen vervolgens een brief gezonden met uitleg + verzoek en ik verwacht uiteraard een schriftelijk antwoord. Dat willen ze echter niet geven geven want mij antwoorden zou enkel telefonisch kunnen. Ik vind dat ze die extra kosten moeten schrappen en als ze dat niet willen verwacht ik een brief met hun afwijzing i.v.m. eventueel verdere stappen.

Recent meer mensen met soortgelijke ervaring?

Romme

Re: Problemen On Line en KPN

Ongelezen bericht door Romme »

Online / Orange bakt er al jaren niks van. Wees blij dat je de overstap maakt, sommige blijven nog jaren met de probleem hangen. Callcenter hebben ze uitbesteed aan SNT waar gewoon jonge lui zitten die na hun studietijd er zitten. Vandaar de goede service altijd!!!

Gesloten