LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone verlengt abonnement 2jaar in plaats van 1jaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hugobokma
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2011 22:15

Vodafone verlengt abonnement 2jaar in plaats van 1jaar

Ongelezen bericht door hugobokma »

In Januari heb ik telefonisch mijn abonnement met één jaar verlengd en daarbij heb ik een nieuwe telefoon voor ongeveer €50 aangeschaft. In de bevestigingsmail die ik daarop ontvang staan geen details van het contract. Dit vind ik onduidelijk en ik bel vodafone nogmaals. Het blijkt dat de medewerker een fout heeft gemaakt en mijn abonnement voor twee jaar heeft verlengd. De medewerker die ik nu aan de lijn heb kan/mag deze fout niet herstellen want dat moet de Vodafone medewerker doen die de fout heeft gemaakt. Er wordt beloofd dat ik wordt teruggebeld.

Ik heb meerdere e-mail verstuurd, gebeld, nog meer e-mails verstuurd en nog meer gebeld. Nu, maanden later is het probleem nog niet opgelost.

Hoe kom ik voorbij de klantenservice en hoe krijg ik mijn probleem met vodafone opgelost?

Ik hoop dat iemand advies heeft want ondertussen begint mijn geduld met Vodafone op te raken.

mvg,
hugo

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vodafone verlengt abonnement 2jaar in plaats van 1jaar

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tjee zeg, wat een grote fout van Vodafone en jij bent
er mee bedankt, is het nu zo moeilijk voor Vodafone om dit
binnen een week op te lossen ?

Hoop voor je dat er morgen een medwerker van Vodafone hier
schrijft en die dat voor je wil gaan uitzoeken en je er mee kan helpen.

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Vodafone verlengt abonnement 2jaar in plaats van 1jaar

Ongelezen bericht door Skann »

Loop anders een telecomzaak binnen, vaak hebben zij een contactpersoon bij Vodafone die wel behoorlijk veel kan regelen. Kan zijn dat ze bij winkel lastig doen dat je hem daar niet verlengd hebt, maar dan moet je maar 10 euro of zo geven. ;)

Gesloten