LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT NIET BEREIKBAAR

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mikey_

TELFORT NIET BEREIKBAAR

Ongelezen bericht door Mikey_ »

Ik heb op 21 april 2011 een betaling gedaan aan Telfort. Toch incasseren ze het nu van mijn rekening en ik heb het laten storneren. Nu ontvang ik een betalingsherinnering van hetzelfde bedragt.

Daarnaast wil ik al enige tijd mijn abonnement opzeggen omdat ik er geen gebruik van maak gezien mijn verblijf in het buitenland. Via de website kan ik niet normaal een vraag stellen. Veel gestelde vragen voor opzeggen geven foutmeldingen waardoor ik het antwoord niet kan zien.

Ook is er geen normaal emailadres te vinden. Dat contactformulier op de website verwijst je vervolgens naar de veelgestelde vragen en een 0900 nummer kan ik niet bellen van uit het buitenland.

Wie weet hoe ik normaal met telfort in contact kan komen? Echt een SLECHTE service is dit van telfort.

aaten

Re: TELFORT NIET BEREIKBAAR

Ongelezen bericht door aaten »

mikey,

Sorry dat ik het zeg maar je bent wel een beetje lui:

www.telfort.nl, klik op klantenservice, klik op mobiel, klik op contact en zie daar: wilt u contact met ons opnemen vanuit het buitenland bel dan: +31206976337

Je kan ze dus gewoon bellen op een normaal nederlands nummer en het staat ook nog eens vermeld op hun eigen site. Hoe de service van Telfort verder nu is weet ik niet maar dit doen ze naar mijn mening gewoon netjes.

aaten

Ongelezen bericht door aaten »

wil je ze mailen dat kan overigens ook gewoon via het contactformulier op:
https://www.telfort.nl/KBS/consument/se ... ce/webform

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Laten we hopen, dat de TS in ieder opgelucht is dat hij zijn ongenoegen ergens heeft kunnen spuien.

Mikey_

Hartstikke bedankt voor jullie tips. Ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Ik krijg een foutmedling als ik het contactformulier wil versturen, nadat ik eerst weer wordt gewezen op de veelgestelde vragen waarbij staat of daar het antwoord niet tussenstaat.

Ik vind het niet nodig dat ik zoveel kosten moet maken om naar nederland te bellen. Een bedrijf hoort meerdere mogelijklheden te bieden om in contact te komen. Dit lukt nu dus niet.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Mikey_,

Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@all,
Mikey_ schreef:Ik heb op 21 april 2011 een betaling gedaan aan Telfort. Toch incasseren ze het nu van mijn rekening en ik heb het laten storneren. Nu ontvang ik een betalingsherinnering van hetzelfde bedragt.
Het ging hier om twee verschillende facturen met hetzelfde bedrag.
Mikey_ schreef:Daarnaast wil ik al enige tijd mijn abonnement opzeggen omdat ik er geen gebruik van maak gezien mijn verblijf in het buitenland. Via de website kan ik niet normaal een vraag stellen. Veel gestelde vragen voor opzeggen geven foutmeldingen waardoor ik het antwoord niet kan zien.
Het abonnement is inmiddels opgezegd en wordt beeindigd per 12 juni 2011.

Laïla

Mikey_

Bedankt Laila, je hebt me goed geholpen.

Alsnog opgelost!

Gesloten