| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Duidelijkheid over schadevergoeding Dexia Bank
-
Ramazan Oz
Duidelijkheid over schadevergoeding Dexia Bank
Net als veel mensen ben ik ook de boot in gegaan met dexia bank. Na 3 jaar maandelijks te betalen kreeg net als iedereen aan het einde van mijn contract een acceptgiro thuis opgestuurd waarin stond dat ik
11000 euro verschuldigd was aan Dexia bank. Nu is duidelijk geworden dat dexia bank 80% schadevergoeding accepteerd maar is dit gebaseerd voor mijn 3 jarige betalingen aan dexia bank of het verschuldigde bedrag die ik heb opgelopen aan het einde van mijn contract. Graag wil ik hierover meer informatie. Alvast bedankt.
Ramazan Oz
11000 euro verschuldigd was aan Dexia bank. Nu is duidelijk geworden dat dexia bank 80% schadevergoeding accepteerd maar is dit gebaseerd voor mijn 3 jarige betalingen aan dexia bank of het verschuldigde bedrag die ik heb opgelopen aan het einde van mijn contract. Graag wil ik hierover meer informatie. Alvast bedankt.
Ramazan Oz
Re: Duidelijkheid over schadevergoeding Dexia Bank
hoe bedoel je,wil je zeggen dat dexia aan jou bevestigd heeft dat je niet meer dan 20 % hoeft te betalen van de aankoopsom,want daar gaat het om ,of ben je al bij de rechter geweest
snap het ff niet meer
snap het ff niet meer
Re: Duidelijkheid over schadevergoeding Dexia Bank
Ramazan.
Dat wat je moet betalen is 15 à 20 % van de aankoopwaarde. Dus als je fl 45000,- had geleend en er is een schuld overgebleven die groter is dan 15 % van fl 45000,- = fl 6750,- (E 3068,18 ) dan wordt het bedrag dat de schuld groter is kwijtgescholden. De inleg ben je dus kwijt en die 15%(E 3068,18 ). Ik hoop dat ik zo duidelijk heb uitgelegt.
Groet
Jos.
Dat wat je moet betalen is 15 à 20 % van de aankoopwaarde. Dus als je fl 45000,- had geleend en er is een schuld overgebleven die groter is dan 15 % van fl 45000,- = fl 6750,- (E 3068,18 ) dan wordt het bedrag dat de schuld groter is kwijtgescholden. De inleg ben je dus kwijt en die 15%(E 3068,18 ). Ik hoop dat ik zo duidelijk heb uitgelegt.
Groet
Jos.