LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonrekening kpn (gsm)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vwkevertje

telefoonrekening kpn (gsm)

Ongelezen bericht door vwkevertje »

slik, vanmorgen is er 275,- euro afgeschreven.

heb een abbonement voor 60 euro in de maand en mij is verzekerd bij het afsluiten van het abbonement dat dit ruim voldoende zou zijn voor mijn belgedrag.

de eerste paar maanden na het afsluiten gaat het goed, bedragen rond de 60 - 90 euro. maar heb het even teruggekeken en de laatste paar maanden, 6 maanden, gaat het alleen maar omhoog en dat terwijl mijn belgedrag nagenoeg hetzelfde blijft!

Het enige wat ik doen, is bellen naar mobiel en vast en sms-en. Heb een gewone simpele telefoon zonder internet en dergelijke.

zijn er mensen met dezelfde klachten? Ik ga KPN er bijna van verdenken dat ze stelselmatig verhogingen doorvoeren... Vanmiddag ga ik in elke geval langs bij 1 van de winkels en het contract PER DIRECT opzeggen. ben er zo klaar mee met die mensen!!

manondoris

Re: telefoonrekening kpn (gsm)

Ongelezen bericht door manondoris »

als je saldo naar 1244 smst ,kun je tussendoor even na kijken wat je verbruikt hebt met je bundel. zo kun je het een beetje in de hand houden ,je zit erg snel aan je bundel zonder dat je in de gaten hebt ,is je bundel bedrag op ! dan betaal je zowiezo al meer voor bellen en sms.

Dirkie

Re: telefoonrekening kpn (gsm)

Ongelezen bericht door Dirkie »

Als je inlogt bij KPN, kun je de specificatie van de rekening zien, inclusief de gesprekskosten. Kost niets, maar dan wordt wel duidelijk waar de kosten door komen. En als er iets fout is, kun je de klantenservice bellen.
Of misschien kom je tot de conclusie dat de rekening wel klopt, het zou zo maar kunnen toch.

Gesloten