LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetgeheimen.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dubbelganger

Re: internetgeheimen.com

Ongelezen bericht door dubbelganger »

Leuk dat de argumentatie stijl van online-marketeer en JP zoveel op elkaar lijken en beide zich inzetten om toch maar even internetgeheimen.com uit te proberen. Iedereen kan natuurlijk twee emailadressen aanmaken voor 2 accounts, dat is geen kunst.

online_marketeer

Ongelezen bericht door online_marketeer »

haha nee hoor, ik raad mensen juist expliciet af in te gaan op de aanbiedingen van JP. Alleen als je ervaring hebt met online marketing en dus begrijpt hoe dit soort technieken werken zou je het kunnen proberen, maar dan nog is het een slecht idee.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

online_marketeer schreef:haha nee hoor, ik raad mensen juist expliciet af in te gaan op de aanbiedingen van JP. Alleen als je ervaring hebt met online marketing en dus begrijpt hoe dit soort technieken werken zou je het kunnen proberen, maar dan nog is het een slecht idee.
Als je het sowieso een slecht idee vind om die "69 euro te investeren" waarom ben je dan zo benieuwd naar de mening van anderen? (de zogenaamde cursisten)
Uit "ervaring" weet je dus al dat het niks is want....hoop je soms dat anderen dat komen bevestigen?

Vind je dat zelf nou ook niet vreemd?
Een of ander schreeuwerige website komt ter sprake op een forum en jij weet bij voorbaat a zeker dat het niks is, maar toch wil je van de eventuele cursisten weten wat ze er van vinden.

Je spreekt jezelf ook tegen>>>alleen mensen met marketing-ervaring zouden de cursus kunnen proberen:!: terwijl jij juist vanuit diezelfde "ervaring" het tegenovergestelde beweert.

koeloejoek

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Internet heeft geen geheimen...zie de verhalen rondom tomtom, google, politie enz,enz.....

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

jankazan

Ongelezen bericht door jankazan »

ok, na het google van internetgeheimen kwam ik hier uit en heb ik alles even gelezen:P ik wou even reageren dus heb een account aangemaakt.
Ik heb de cursus gekocht. Maar om heel eerlijk te zijn het stelt gewoon niks voor, ik ben nog even 'rijk' of 'arm' als van te voren. Het concept waarvan hij zegt ik durf te wedden dat niemand dit nog heeft , klopt nergens van. Je word ermee dood gegooid en dan zijn de andere cursussen zelfs nog beter(denk ik ) Heel kort uitleg. Je krijgt dit en je krijgt dat. En ik was binnen 2 uur klaar met alle filmpjes.
Enige pluspunt was is dat ik mijn geld terug vroeg en ik ook de dag erna mijn geld terug had:P dus....
mensen die het willen 'proberen' ik kan wel zeggen dat het save is. Want ik heb ook gewoon mijn geld terug gekregen,. Maar eigenlijk is het niet de moeite waard!
hopelijk hebben jullie iets aan mijn reactie

edit: Misschien ga ik nou wel zijn kennis verkopen voor een 10tje kijken of er ook mensen in trappen, dan word ik waarschijnlijk wel rijk :lol: :lol: :lol:
grrrr

Anthonyv78

Ongelezen bericht door Anthonyv78 »

Geachte Jan_kazan

Om heel eerlijk te zijn, ben ik eigenlijk zeer geinteresseerd in het product van internet geheimen, waarom? ik kan redelijk goed met internet en computers overweg, nu is mijn vraag, kun jij dat?
Net zoals Jp, en die andere kerel zei, je moet wel wat van internet en pc's afweten voor het deftig te kunnen gebruiken.

Hoe zag de informatie eruit? kon je het downloaden of was het gewoon beschikbaar op de site, zodat je het niet kon kopieren of dergelijke?

Heb je het product wel langer als 1 uur geprobeerd? want zelf zeg je net dat je het 2 uur hebt gelezen en dat je meteen je geld terug vroeg? Zonder het te proberen? zonder een paar site's aan te maken ? je had 30 dagen de tijd voor het te proberen?

Dat Jp het geld terugbezorgd wanneer je het vraagt, is op zich wel een goede zaak, maar hiermee weet je ook niet of het product degelijk werkt of niet, want Jan_kazan legt het ook niet echt uit ... hij heeft het zelf niet echt geprobeerd neem ik aan?

Graag een reactie aub
Een geintereseerde Zuiderbuur

borgheer

Ongelezen bericht door borgheer »

Hoi Beste mensen.
Ik heb alle reacties gelezen en ik ben geloof ik de eerste, die meldt dat hij de € 67 ook echt betaald heeft. Ik heb de cursus dus gekocht en na de eerste dag kreeg ik een emailtje van JP met als onderwerp: focus. De cursisten werd aangeraden niet meer als 3 domeinnamen te kopen en daar het vak als het ware op te leren.
Vond ik een zinnig advies.
De discussie op dit forum lijkt erg op de discussies in al die andere fora, waar een paar alwetende meneren elkaar de mantel uitvegen omdat ze de ander toch wel erg dom vinden.
Ik ben verre van alwetend. Toch ga ik hier mijn mening geven om te proberen deze discussie in juiste banen te leiden.
Ik zag de advertentie van internetgeheimen een paar keer langs komen en na 3 keer dacht ik: € 67 is geen bedrag waar ik failliet op ga. Als het niks is doet hij misschien wel wat hij belooft, namelijk geld terug geven als je er om vraagt. Dus ik waag het er op want ik weet te weinig van internet en allicht leer je wat.
Sprookjes bestaan niet , dus die € 7500 zag ik in de verste verte niet zitten maar voor mij is €300 per maand ook geld, dus wie weet. Dit noem ik een weloverwogen conusumentenbeslissing.
Na betaling kreeg ik 12 filmpjes van ongeveer een kwartier te zien die ik allemaal kon downloaden. Na 2 filmpjes duizelt het me zoveel informatie krijg ik. Ik maak kennis met dingen waar ik geen flauw benul van had. Het was allemaal verifieerbare informatie en ik ben nu de trotse eigenaar van een aantal domeinnamen. Of ik er ooit een cent aan ga verdienen weet ik niet. Maar het is erg interessant en ik ben er elke dag mee bezig.
Beste mensen. JP heeft mij niks voorgespiegeld wat niet waar was. Hij zegt dat je er wel €7500 per maand mee zou kunnen verdienen. Maar zegt ook dat je eerst je domeinen goed op de kaart moet zetten. Ik verwacht van hem niet dat hij in zijn advertentie zet dat hij uit zijn nek kletst omdat het hem te doen is om die €67. Hij geeft wat hij belooft en voor de rest hangt het van mij af. Hij is commercieel en overdrijft misschien wel wat. Maar is dat oplichting? Zoals de alwetende heertjes hier beweren. Ik denk het niet. Ik heb willens en wetens deze cursus gekocht en na 2 filmpjes zeg ik al dat het het geld waard was. Ik leer dingen die ik niet wist. Of ik daar ook veel geld mee ga verdienen? Ik weet het niet. Ik ga het wel proberen maar als het niet lukt dan is dat zo.
Ik heb domeinnamen gekocht over de olympische spelen in 2012. Van JP heb ik geleerd dat je dan .nl en .com moet kopen. Dat is gelukt. Of ik de goede domeinnamen gekocht heb zal wel blijken, maar ik voel me nu al de koning te rijk.
Radar is een consumentenprogramma dat erg goed misbruik in de gaten houdt. Maar besteedt ook aandacht aan zaken die wel goed gaan. Vandaar dat ik aan JP en Internetgeheimen de warme douche wil geven. Voor een een heel betaalbaar bedrag hebben ze mij op het spoor gezet van die geheimen. Rijk? Nee zal ik niet worden maar plezier? Ja dat heb ik nu al.
Groetjes
Anne Woltjes

online_marketeer

@Borgheer het zal inderdaad van je eigen inspanning en talent afhangen of je er ooit echt serieus geld mee gaat verdienen. Oplichting? Ik denk het niet. Misleidend? Dat denk ik wel.

Maar zolang cursisten er plezier aan beleven en cursisten die het niks vinden netjes hun geld terug krijgen lijkt het in orde?

seconds-out

borgheer schreef:Hoi Beste mensen.
Ik heb alle reacties gelezen en ik ben geloof ik de eerste, die meldt dat hij de € 67 ook echt betaald heeft. Ik heb de cursus dus gekocht en na de eerste dag kreeg ik een emailtje van JP met als onderwerp: focus. De cursisten werd aangeraden niet meer als 3 domeinnamen te kopen en daar het vak als het ware op te leren.
De discussie op dit forum lijkt erg op de discussies in al die andere fora, waar een paar alwetende meneren elkaar de mantel uitvegen omdat ze de ander toch wel erg dom vinden.
Ik ben verre van alwetend. Toch ga ik hier mijn mening geven om te proberen deze discussie in juiste banen te leiden.
Ik zag de advertentie van internetgeheimen een paar keer langs komen en na 3 keer dacht ik: € 67 is geen bedrag waar ik failliet op ga. Als het niks is doet hij misschien wel wat hij belooft, namelijk geld terug geven als je er om vraagt. Dus ik waag het er op want ik weet te weinig van internet en allicht leer je wat.
Sprookjes bestaan niet , dus die € 7500 zag ik in de verste verte niet zitten maar voor mij is €300 per maand ook geld, dus wie weet. Dit noem ik een weloverwogen conusumentenbeslissing.
Na betaling kreeg ik 12 filmpjes van ongeveer een kwartier te zien die ik allemaal kon downloaden. Na 2 filmpjes duizelt het me zoveel informatie krijg ik. Ik maak kennis met dingen waar ik geen flauw benul van had. Het was allemaal verifieerbare informatie en ik ben nu de trotse eigenaar van een aantal domeinnamen. Of ik er ooit een cent aan ga verdienen weet ik niet. Maar het is erg interessant en ik ben er elke dag mee bezig.
Beste mensen. JP heeft mij niks voorgespiegeld wat niet waar was. Hij zegt dat je er wel €7500 per maand mee zou kunnen verdienen. Maar zegt ook dat je eerst je domeinen goed op de kaart moet zetten. Ik verwacht van hem niet dat hij in zijn advertentie zet dat hij uit zijn nek kletst omdat het hem te doen is om die €67. Hij geeft wat hij belooft en voor de rest hangt het van mij af. Hij is commercieel en overdrijft misschien wel wat. Maar is dat oplichting? Zoals de alwetende heertjes hier beweren. Ik denk het niet. Ik heb willens en wetens deze cursus gekocht en na 2 filmpjes zeg ik al dat het het geld waard was. Ik leer dingen die ik niet wist. Of ik daar ook veel geld mee ga verdienen? Ik weet het niet. Ik ga het wel proberen maar als het niet lukt dan is dat zo.
Ik heb domeinnamen gekocht over de olympische spelen in 2012. Van JP heb ik geleerd dat je dan .nl en .com moet kopen. Dat is gelukt. Of ik de goede domeinnamen gekocht heb zal wel blijken, maar ik voel me nu al de koning te rijk.
Radar is een consumentenprogramma dat erg goed misbruik in de gaten houdt. Maar besteedt ook aandacht aan zaken die wel goed gaan. Vandaar dat ik aan JP en Internetgeheimen de warme douche wil geven. Voor een een heel betaalbaar bedrag hebben ze mij op het spoor gezet van die geheimen. Rijk? Nee zal ik niet worden maar plezier? Ja dat heb ik nu al.
Groetjes
Anne Woltjes
Voor een heel betaalbaar bedrag hebben ze mij op het spoor gezet van die geheimen? :D
Welke geheimen dan?
Het opkopen van domeinnamen?
Whahaha, dat is toch geen geheim, dat kan iedereen.

Zal ik jou eens een geheim vertellen..
Twee zelf>> of je bent TS zelf of je bent 69 euro armer. 8)

Btw. de smileys doen het weer.

borgheer

Ongelezen bericht door borgheer »

@Online_marketeer: Waar zit dan die misleiding? Hij zegt toch dat je eigen inspanning mede het succes bepaalt. Met jouw opmerking over dat het mijn eigen talent en inspanning is die bepaalt of ik er ooit geld mee ga verdienen, geef jij toch toe dat het mogelijk is.
Jij oordeelt over iets waar je nog helemaal niks van gezien hebt. Ik zou zeggen: koop die cursus en probeer het je eigen te maken wat onderwezen wordt en als je binnen een maand blijkt dat je het niks vindt, vraag dan je geld terug. Je hoeft dan niks uit te leggen waarom je het niks vindt. Misschien wel omdat je het te ingewikkeld vindt.
Oordelen zonder kennis lijkt erg op vooroordelen. Hou daar nou eens mee op man. Je beschuldigd hem van misleiding terwijl ik je vertel dat daar geen sprake van is. Ik heb de cursus gekocht en jij niet.
@seconds-out: TS is JP. €69 moet zijn €67. En verder staat er in jouw reactie niets, waar ik de behoefte voel op te reageren. Niet de moeite waard.
Groeten
Anne Woltjes

seconds-out

borgheer schreef:@Online_marketeer: Waar zit dan die misleiding? Hij zegt toch dat je eigen inspanning mede het succes bepaalt. Met jouw opmerking over dat het mijn eigen talent en inspanning is die bepaalt of ik er ooit geld mee ga verdienen, geef jij toch toe dat het mogelijk is.
Jij oordeelt over iets waar je nog helemaal niks van gezien hebt. Ik zou zeggen: koop die cursus en probeer het je eigen te maken wat onderwezen wordt en als je binnen een maand blijkt dat je het niks vindt, vraag dan je geld terug. Je hoeft dan niks uit te leggen waarom je het niks vindt. Misschien wel omdat je het te ingewikkeld vindt.
Oordelen zonder kennis lijkt erg op vooroordelen. Hou daar nou eens mee op man. Je beschuldigd hem van misleiding terwijl ik je vertel dat daar geen sprake van is. Ik heb de cursus gekocht en jij niet.
@seconds-out: TS is JP. €69 moet zijn €67. En verder staat er in jouw reactie niets, waar ik de behoefte voel op te reageren. Niet de moeite waard.
Groeten
Anne Woltjes
Zou ik ook zeggen als ik 67 euro kwijt ben en je straks met tig domeinnamen zit waar je niks aan hebt...
Internetgeheimen bestaan niet, iedereen die winstkansen ziet gaat ze heus niet vertellen :!: hooguit wat flauwe algemene tips die iedereen kan verzinnen.
Nogmaals, Anne Woltjes...ik denk dat je spamt en dus TS zelf bent.
Want ik heb namelijk WEL een geheim...kan feilloos fake en spam herkennen...
Hoe?? dat geheim verklap ik nooit... :lol:

online_marketeer

@ Borgheer

ten eerste negeer de reacties van second_out, daar komt inderdaad niets zinnigs uit en hij vermoed dat zowel ik als bizz_kid als jij allemaal een en dezelfde persoon zijn die als doel hebben om internet geheimen te promoten...

Ik geef toe dat ik inderdaad denk dat het mogelijk is. En voor de goede orde; ik beoordeel de cursus niet als misleidend want de inhoud daarvan ken ik inderdaad niet. Ik beoordeel enkel de verkoop praatjes als misleidend want hoewel ze in theorie waar kunnen zijn, er wordt wel erg makkelijk over gesproken wat de boodschap misleidend maakt.

Dat is het zelfde als mensen vertellen dat ze met €1000 op de beurs binnen een maand miljonair kunnen zijn. In theorie is dat mogelijk maar in praktijk gebeurd het natuurlijk nooit. Misleidende boodschap.

seconds-out

online_marketeer schreef:@ Borgheer

ten eerste negeer de reacties van second_out, daar komt inderdaad niets zinnigs uit en hij vermoed dat zowel ik als bizz_kid als jij allemaal een en dezelfde persoon zijn die als doel hebben om internet geheimen te promoten...

Ik geef toe dat ik inderdaad denk dat het mogelijk is. En voor de goede orde; ik beoordeel de cursus niet als misleidend want de inhoud daarvan ken ik inderdaad niet. Ik beoordeel enkel de verkoop praatjes als misleidend want hoewel ze in theorie waar kunnen zijn, er wordt wel erg makkelijk over gesproken wat de boodschap misleidend maakt.

Dat is het zelfde als mensen vertellen dat ze met €1000 op de beurs binnen een maand miljonair kunnen zijn. In theorie is dat mogelijk maar in praktijk gebeurd het natuurlijk nooit. Misleidende boodschap.
Wat komt er dan bij jou voor zinnigs uit?
Je probeert hier als de zogenaamde expert al weken lang uit te vogelen of een louche website wel zijn geld waard is, terwijl je het zogenaamd al lang weet...
Je conclusie is dat het GEEN oplichting is maar dat zijn praatjes misleidend zijn!

Dat is toch oplichting?
Maar zelfs dat weet je niet zeker want je hebt de cursus niet gedaan.... :mrgreen:
Ik geloof helemaal niets van jou en je praatjes. :twisted: :twisted: >nog te beroerd om 67 euro uit te geven en maar hengelen hoe anderen het zouden vinden!
Nou...zal je het vertellen...er zijn GEEN anderen...niemand heeft die "cursus" ooit gevolgd en dat zal ook niet gebeuren.

Waarom niet?
Jaaaaa, dat weet ik dus wel...iedereen met een klein beetje intelligentie mijdt zulke "cursussen" als de pest.

lazylois

Ongelezen bericht door lazylois »

Ik vond het een leuke cursusAfbeelding

seconds-out

Anthonyv78 schreef:Geachte Jan_kazan

Om heel eerlijk te zijn, ben ik eigenlijk zeer geinteresseerd in het product van internet geheimen, waarom? ik kan redelijk goed met internet en computers overweg, nu is mijn vraag, kun jij dat?
Net zoals Jp, en die andere kerel zei, je moet wel wat van internet en pc's afweten voor het deftig te kunnen gebruiken.

Hoe zag de informatie eruit? kon je het downloaden of was het gewoon beschikbaar op de site, zodat je het niet kon kopieren of dergelijke?

Heb je het product wel langer als 1 uur geprobeerd? want zelf zeg je net dat je het 2 uur hebt gelezen en dat je meteen je geld terug vroeg? Zonder het te proberen? zonder een paar site's aan te maken ? je had 30 dagen de tijd voor het te proberen?

Dat Jp het geld terugbezorgd wanneer je het vraagt, is op zich wel een goede zaak, maar hiermee weet je ook niet of het product degelijk werkt of niet, want Jan_kazan legt het ook niet echt uit ... hij heeft het zelf niet echt geprobeerd neem ik aan?

Graag een reactie aub
Een geintereseerde Zuiderbuur
AHa
Omdat jij redelijk goed overweg kunt met een computer en internet lijkt die cursus jou wel wat....Tsss wat een flauwekul argument.
Is ook niet waar...iedereen die ook maar een klein beetje verstand heeft van marketing heeft, zit echt niet te wachten op een schreeuwerige louche website waar je getild wordt voor 67 euro.

En wat is dat voor gebazel dat deftig? Ook al zo raar taalgebruik.
Net geregistreerd ook..de goeroe...weet nu al zeker dat Jan niet goed zijn best heeft gedaan en is zogenaamd ook zeer geintresseerd in de cursus, die hij natuurlijk ook NIET gaat volgen...
Nee..dat laat hij aan anderen over..dan heeft ons spliksplinternieuwe forumlid natuurlijk weer een reden om kritiek te leveren... :mrgreen:

jp_ig

Ongelezen bericht door jp_ig »

Groetjes
Anne Woltjes
Bedankt! Het doet me goed om het te lezen! Er staan best wat negatieve meningen over mijn cursus (van mensen die de cursus niet geprobeerd hebben) en dat is niet zo leuk om te lezen als je er zo je best voor doet.

Ik reageer even omdat ik je een tip moet geven haha, je zegt dat je een .com en een .nl domein hebt gekocht van de olympische spelen. Maar je hoeft slechts 1 TLD (Top level domain) extensie per keyword waarop je wilt targetten te kopen.

Dus je koopt of een .com of een .nl .net. org dus niet meerdere ;-) Dat is zonde van het geld.

Verder raad ik je ook aan om sites te maken rond keywords die niet zo seizoensgebonden zijn als de olympische spelen. Als dit evenement namelijk voorbij is, dan is de hype eraf en verlies je je traffic. Het is dus beter om je te richten op niches die heel het jaar door werken. (zoals afvallen, krediet, relaties etc.).

Succes en als je vragen hebt dan mail je maar even :-)

seconds-out

jp_ig schreef:
Groetjes
Anne Woltjes
Bedankt! Het doet me goed om het te lezen! Er staan best wat negatieve meningen over mijn cursus (van mensen die de cursus niet geprobeerd hebben) en dat is niet zo leuk om te lezen als je er zo je best voor doet.

Ik reageer even omdat ik je een tip moet geven haha, je zegt dat je een .com en een .nl domein hebt gekocht van de olympische spelen. Maar je hoeft slechts 1 TLD (Top level domain) extensie per keyword waarop je wilt targetten te kopen.

Dus je koopt of een .com of een .nl .net. org dus niet meerdere ;-) Dat is zonde van het geld.

Verder raad ik je ook aan om sites te maken rond keywords die niet zo seizoensgebonden zijn als de olympische spelen. Als dit evenement namelijk voorbij is, dan is de hype eraf en verlies je je traffic. Het is dus beter om je te richten op niches die heel het jaar door werken. (zoals afvallen, krediet, relaties etc.).

Succes en als je vragen hebt dan mail je maar even :-)
ok
Je lesmethodes bestaan dus echt uit het oplichten van je cursisten door ze prietpraat te verkopen. :mrgreen:
Hoe heb je ze trouwens wijs kunnen maken dat ze drie domeinnamen moeten nemen en daar het "vak" op te leren, zoals je zogenaamde onwetende cursist beweert?

Je cursist beweert ook dat het allemaal ook verifieerbare informatie is.
Dat is natuurlijk onzin, want het zijn immers internetgeheimen?
Hoe zou de cursist sowieso kunnen checken of het wel klopt wat jij zegt als ze er zelf geen verstand van heeft?
Over het financiele aspect kunnen we ook kort zijn...die is er niet en zal er ook nooit komen...geen cent, ook al "werk"je nog zo hard.

Wedden om een ferrari dat jij niet tevreden bent met deze reactie?? :lol: :lol:

doortjen

Ongelezen bericht door doortjen »

@second-outs

U heeft deze cursus ook gevolgd anders kunt u nooit
zo veel kritiek hebben.

seconds-out

doortjen schreef:@second-outs

U heeft deze cursus ook gevolgd anders kunt u nooit
zo veel kritiek hebben.
U hebt die cursus dus niet gevolgd anders zou je de kritiek wel begrijpen. :lol:
Waarom heb je het nou specifiek tegen mij?
Alsof ik de enige ben met kritiek!

Waarom ga jij die cursus eens niet proberen in plaats van hier nietszeggende commentaren neer te plempen?

Weet zeker dat andere forumleden heel benieuwd zijn of het wat is... :lol:

Note..gebruiker inactief...na vijf vreemde berichten verdwenen.
Wedden om een ferarri dat doortjen wel of niet de cursus gaat volgen...? :roll:

Gesloten