Wij hebben tien kontrakten indertijd (juni 2000) afgesloten. We hebben toen 3 jaar rente vooruit betaald. Als na 3 jaar gemiddeld 6,2 % rendement zou zijn gehaald, zou de laatste 7 jaar helemaal geen rente meer betaald hoeven te worden.
Ook wij hadden ons nauwelijks gerealiseerd waar we voor tekenden.
Nu betalen we de komende 7 jaar 465 Euro per maand. Daar balen we uiteraard fors van.
Ik volg de laatste weken dit forum regelmatig en ik verbaas me erover dat ik over deze constructie zo weinig lees. Het gaat steeds over restschulden van kontrakten die afgelopen zijn.
We realiseren ons nu terdege dat ook bij ons over 7 jaar een restschuld kan bestaan.
Onze financiele adviseur noemde dit indertijd een goed produkt, maar zelfs nu nog houdt hij vol dat het een goed produkt is.
Ik denk erover om niet meer te betalen. Heeft iemand ervaringen met eenzelfde produkt en kunnen we dan samen sterk spelen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Profit Effect
Re: Profit Effect
Hoi HvdE,
Dat zit mij ook dwars...mensen die een aandelenlease met "volledige afbetaling" hebben - in mijn geval een Capital Effect - lijken minder serieus genomen te worden dan mensen met WvD of een WvT contract.
Het is zoals je zelf aangeeft, alsof wij niet met een restschuld in de vorm van een berg aandelen kunnen blijven zitten die, juist vanwege de langere termijn waarvoor wij ingestapt zijn, misschien niets meer waard zijn.
Ik heb dit probleem ook al aangekaart bij Pay-Back en hoewel onze producten beide op de site van Leaseverlies vermeld staan, krijg ik steeds meer de indruk dat er aan "onze"problematiek voorbijgegaan wordt.
Elke bijdrage is wat mij betreft welkom!
Groet,
E
Dat zit mij ook dwars...mensen die een aandelenlease met "volledige afbetaling" hebben - in mijn geval een Capital Effect - lijken minder serieus genomen te worden dan mensen met WvD of een WvT contract.
Het is zoals je zelf aangeeft, alsof wij niet met een restschuld in de vorm van een berg aandelen kunnen blijven zitten die, juist vanwege de langere termijn waarvoor wij ingestapt zijn, misschien niets meer waard zijn.
Ik heb dit probleem ook al aangekaart bij Pay-Back en hoewel onze producten beide op de site van Leaseverlies vermeld staan, krijg ik steeds meer de indruk dat er aan "onze"problematiek voorbijgegaan wordt.
Elke bijdrage is wat mij betreft welkom!
Groet,
E
Hallo hvd
ga naar zoeken en type proffit effect, daar kom je wel meer van deze gevallen tegen,
succes
ga naar zoeken en type proffit effect, daar kom je wel meer van deze gevallen tegen,
succes
Dank voor jullie reakties, memo en ebwatch.
Heb inderdaad het een en ander gevonden over dit onderwerp. Zal ze allemaal eens rustig gaan lezen en kom dan wel weer met een reaktie.
Heb inderdaad het een en ander gevonden over dit onderwerp. Zal ze allemaal eens rustig gaan lezen en kom dan wel weer met een reaktie.
Hallo Ebwatch,
Natuurlijk zijn we bij PAYBACK ook met het Capital Effect bezig.
Er is een groepje die gezamelijk een advocaat zoekt en daardoor niet zo duur uit is.
Heb je belangstelling mail me,
Zijn er nog meer gedupeerden met een Capital Effect die met een advocaat naar de rechter willen stappen en zo hun geld willen terugvorderen? Als groep ben je goedkoper uit als dat je alleen gaat.
Mail me, klik op het envelopje naast mijn naam.
Samen staan we sterk(er).
Groeten,
Piet
Natuurlijk zijn we bij PAYBACK ook met het Capital Effect bezig.
Er is een groepje die gezamelijk een advocaat zoekt en daardoor niet zo duur uit is.
Heb je belangstelling mail me,
Zijn er nog meer gedupeerden met een Capital Effect die met een advocaat naar de rechter willen stappen en zo hun geld willen terugvorderen? Als groep ben je goedkoper uit als dat je alleen gaat.
Mail me, klik op het envelopje naast mijn naam.
Samen staan we sterk(er).
Groeten,
Piet