LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] payback

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

payback

Ongelezen bericht door rust »

waarom zitten alle paybackers op dit forum en niet op het forum van pay back.

is het misschien een goed idee als de slv en payback in elkaar opgaan en we de strijd gezamenlijk aangaan. alle betaalde contributies kunnen aangewend worden om gezamenlijk dexia te bestrijden. doel moet zijn om alle contracten te vernietigen en schulden kwijt te schelden en iedereen in de positie brengen voordat de contracten gesloten worden. Iedereen kan dan lering trekken uit dit drama en zich nooit meer een oor aan te laten naaien.

Dexia heeft geld genoeg om ons schadeloos te stellen. Ik snap niet dat bruneel rustig kan slapen.

Als dexia gelijk krijgt breekt de pleuris uit en zullen de acties waarschijnlijk minder vriendelijk zijn.

harm
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2003 23:16

Re: payback

Ongelezen bericht door harm »

Hallo rust,

Payback dient wel dezelfde zaak als slv maar slv heeft te maken met een juridische procedure en Pay-Back niet. Volgens mij vullen ze elkaar perfect aan. Slv bij de rechter en Pay-Back als de horsels in de pels van Dexia. Beiden vervullen dus een zeer belangrijke taak bij het oplossen van onze ellende. Dexia heeft een enorme hekel aan publiciteit en Pay- Back zorgt er wel voor dat ze daar in blijven zodat slv dit weer kan gebruiken in hun onderhandelingen bij Dexia. Het is alleen jammer dat slv niet met Pay-Back wil samenwerken maar dit terzijde.
Groeten Harm

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: payback

Ongelezen bericht door Sonja »

Dexia heeft geld genoeg om ons schadeloos te stellen. Ik snap niet dat bruneel rustig kan slapen.

Als dexia gelijk krijgt breekt de pleuris uit en zullen de acties waarschijnlijk minder vriendelijk zijn.



NOU, REKEN MAAR...

Gesloten