LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher Hotels weer in Actie!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Drambuie
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 sep 2009 13:08

Fletcher Hotels weer in Actie!

Ongelezen bericht door Drambuie »

Dit mailtje heb ik maandag 31 januari naar het webcareteam verzonden:

Geacht webcareteam,

Gisteren kreeg ik een mailtje van Fletcher Hotels met bovenstaande aanbieding.
Omdat ik van deze aanbieding gebruik wilde maken boekte ik via de link het mailtje bij Hotel du Commerce in Middelburg van 11 februari tot 13 februari.
Omdat het gratis 3 gangendiner bij de boeking in het overzicht niet meer terug te vinden was heb ik nog even contact gezocht met het op de genoemde website telefoonnummer.
Hierbij werd aangegeven dat dit wel meegenomen werd en ik gewoon de kamer kon boeken. Na mijn boeking werd het diner op de bevestigingsemail inderdaad genoemd.
Eén uur later werd ik teruggebeld door Fletcher Hotels dat er door een computerstoring een overboeking had plaatsgevonden en dat ondanks de bevestiging en betaling er geen kamer in Hotel du Commerce in Middelburg meer beschikbaar was, maar of ik wellicht niet op een andere datum of in een ander Fletcher hotel wilde boeken.
Omdat ik geen aantrekkelijk alternatief op de gewenste datum vond zag ik daar vanaf. Men zou het bedrag terug storten.
Vandaag werd ik door Hotel du Commerce gebeld omdat men mijn rekeningnummer niet had en dus het geld niet kon terugboeken!?
Op zoek naar een alternatief keek ik vanmiddag (31/1) nog even op uw website en tot mijn grote verbazing was het nog steeds mogelijk in de door mij gewenste periode bij Hotel du Commerce in Middelburg te boeken.
Blijkbaar wordt uw verhaal van een “computerstoring” nog even actueel gehouden omwille van uw “Commerce”
Schandalig!
Ik ben er niet voor om zonder hoor en wederhoor een verhaal op een forum te plaatsen, dus geef ik u hierbij nog de gelegenheid te reageren.
Met vriendelijke groet,


Woendag 2 februari werd Ik door Hotel du Commerce gebeld dat er toch weer een kamer beschikbaar was door een afzegging. Ik ging daar niet op in omdat ik al wat anders geboekt had. Men zou het geld alsnog(!) terug storten.

Top op heden heb ik noch het geld terug op mijn bankrekenig, noch heeft het Webcareteam van Fletcher Hotels geantwoord op bovenstaande mail.

Ik houd me wel aan mijn toezeggingen vandaar dat het verhaal nu op het forum staat!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Fletcher Hotels weer in Actie!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Dus dit is op 30 januari gaan spelen en op 4 februari plaatst u dit al op een forum?
U geeft een bedrijf dus welgeteld 4 dagen om op een mailtje te reageren? (31 januari mail verstuurd, bericht geplaatst op 4 februari)
U beseft toch dat u niet de enige bent die hen mailt en dat zij de zaak ook nog even moeten controleren?
Dan is 4 dagen wel heel kort tijd hoor.
U kunt dan misschien wel een goed punt hebben, ik ben het met u eens dat dit echt niet netjes is, maar ik vind niet dat u Fletcher voldoende tijd geeft om te reageren vóór u het zwikje op het forum plaatst (voor betere dreiging voortaan wel de naam van het forum vermelden).

Drambuie
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 sep 2009 13:08

Re: Fletcher Hotels weer in Actie!

Ongelezen bericht door Drambuie »

Voorgevoel klopte:
Tot op heden geen geld terug!

Zo net wel mailtje van webcare (als antwoord op 2e mail naar "gastensupport"):

Geachte heer

Onze excuses dat de terugstorting even heeft geduurd.

Ik heb zojuist van ons administratiekantoor te horen gekregen dat het vandaag nog op uw rekening bijgeschreven zal worden.

Nogmaals excuses voor het ongemak en ik wens u nog een prettige dag.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Fletcher Hotels weer in Actie!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Drambuie schreef:Voorgevoel klopte:
Tot op heden geen geld terug!
Logisch, je hebt pas een week geleden geboekt.
Niet zo ongeduldig zeg!

8Txfat6r
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2011 09:21

Re: Fletcher Hotels weer in Actie!

Ongelezen bericht door 8Txfat6r »

Als reactie op alle negatieve berichten wil ik graag een positief bericht plaatsen. Net als vele anderen hadden wij bonnen van het Kruidvat. Toen we wilden boeken bleken de locaties die wij wilden, in combinaties met onze beschikbare data, volgeboekt te zijn. We zitten namelijk ivm ons werk vast aan de weekenden. We mailden met Fletcher en in eerste instantie waren ze terughoudend. Na nog enkele keren gemaild te hebben, konden we aangeven waar we naartoe wilden en op welke data. Uiteindelijk is dit gelukt en wij hebben afgelopen weekend enkele heerlijke dagen gehad in hotel de Kievit in Wassenaar. Een mooi hotel, schone, ruime kamers, vriendelijk personeel en in een mooie omgeving. Een compliment voor iedereen die dit mogelijk maakte en ons"probleem" oploste. :P

Czarina
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2011 09:11

Re: Fletcher Hotels weer in Actie!

Ongelezen bericht door Czarina »

Ook ik heb geen goede ervaringen met een Fletcher hotel.
Ik kreeg een" Hotelgeschenk" dat is een bon voor een overnachting in een drie of vier sterrenhotel volgens de begeleidende brief.
Maar toen ik wilde boeken in hotel Koogerend op Texel hoorde ik dat ik € 17,50 moest bijbetalen voor een kamer met toilet en douche.
Dat staat dus nergens in de hotelgids of de brief die erbij zit.
Ik heb gebeld en gemaild dat een drie sterren hotel volgens de NHC een toilet en badgelegenheid bij elke kamer moet hebben en dat ik volgens hun eigen bon daar ook recht op heb.
In een mailtje zeggen ze dat Koogerend echt een driesterrenhotel is.
Dat snap ik wel maar de kamers die voor de Hotelbon bezitters beschikbaar zijn
voldoen daar niet aan.
Even een rekensommetje wat je voor die grais overnachting betaalt.

Op Vrijdag en Zaterdag € 10,00 p.p extra.
Ontbijt € 10,00 p.p extra.
Neem je een viersterren Fletcher hotel € 5,00 p.p extra.
En tot slot dus ook nog € 17,50 voor een toilet op de kamer waar je gewoon recht op hebt volgens hun eigen boekje.
Alles met elkaar kost dit leuke kadootje dus € 67,50 om te mogen overnachten.
Zijn er meer mensen met deze ervaring en kan ik iets doen aan dit misleidende
Hotel geschenk dat duizenden mensen ook kado krijgen?

Gesloten