| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UWV beweerd de ww uitkering gestort te hebben!!!!
Re: UWV beweerd de ww uitkering gestort te hebben!!!!
Je zit nu dus al te wachten vanaf 17 april op je ww uitkering die toen eigenlijk gestort zou moeten zijn.......
Dan ging ik toch werkelijk even langs bij het UWV in jou regio en ging niet weg voordat ze het uitgezocht hadden.
Dan ging ik toch werkelijk even langs bij het UWV in jou regio en ging niet weg voordat ze het uitgezocht hadden.
juist, en dat zou ik dus ook doen.
heb je kinderen? neem ze ook mee en vraag of het UWV ze dan te eten willen geven.
jij kunt dat niet meer door hun toedoen.
een jurist of advocaat zal niet meegaan en politie al helemaal niet.
uwv maakt zo ongelooflijk veel fouten, ze denken dat ze onaantastbaar zijn.
kijk maar eens rond op dit forum, bewijzen genoeg.
heb je kinderen? neem ze ook mee en vraag of het UWV ze dan te eten willen geven.
jij kunt dat niet meer door hun toedoen.
een jurist of advocaat zal niet meegaan en politie al helemaal niet.
uwv maakt zo ongelooflijk veel fouten, ze denken dat ze onaantastbaar zijn.
-
Guardian72
Dat bestrijd ik ook niet.pollie66 schreef: uwv maakt zo ongelooflijk veel fouten, ze denken dat ze onaantastbaar zijn.
Alleen - juist OMDAT zij denken alles te weten, en onaantastbaar te zijn - zullen ze, als je naar hun mening 'te aggressief' bent - een klacht indienen tegen je.
Waar sta je dan?
Vandaar ook de tip om iemand mee te nemen.
Het UWV is een logge en onmenselijke organisatie geworden - die het naleven van hun regeltjes en hun verbouwinkjes belangrijker vinden dan de mensen die ze geacht worden te voorzien van hun wettelijk recht.
De tip om iemand mee te nemen is dus om JOU (zeg maar, de klant) te beschermen. Niet voor hun welzijn.
bij dit soort organisaties helpt maar één ding en dat is dezelfde incassomolen in die ze zelf ook hanteren.
Dus: Brief sturen dat ze een betalingsachterstand hebben en de openstaande vordering verhogen met incassokosten te voldoen binnen 10 dagen, daarna weer en daarna weer daarna uit handen geven aan de deurwaarder.
Wel in de brief aangeven dat indien ze van mening zijn dat er reeds betaald is je een betalingsbewijs zoals een bankafschrift verwacht.
Dus: Brief sturen dat ze een betalingsachterstand hebben en de openstaande vordering verhogen met incassokosten te voldoen binnen 10 dagen, daarna weer en daarna weer daarna uit handen geven aan de deurwaarder.
Wel in de brief aangeven dat indien ze van mening zijn dat er reeds betaald is je een betalingsbewijs zoals een bankafschrift verwacht.
dat is het betere werk
-
ProbleemHelp
Beste allemaal,
Ik heb op schrift staan dat ik tot en met 31 mei 2011 een WW uitkering ontvang.
17 April heb ik niets gekregen.
17 Mei heb ik over de vorige twee maanden ( dat wel foutloos verliep)
vakantie geld gekregen, honderd euro. Hierna meteen weer gebelt, uur in de
wacht gestaan en uiteindelijk een vriendelijke man aan de telefoon. Deze vertelde
me dat de maand mei vandaag op mijn rekening zal staan en me een bewijs van
storting van 17 April me zal toesturen voor mijn bank.
Nu is het even afwachten, of ik vandaag uberhaupt iets krijg en op schrift krijg dat ze 17 April gestort hebben. Wat ik me namelijk afvraag of het niet was om mij vals blij te maken.
Nee ik heb nog geen kinderen, gelukkig niet anders was mijn zorg nu veel groter geweest!!
Wel heb ik gisteren een klachtenformulier ingediend bij het UWV, en de ombudsman om raad gevraagd
Ik heb op schrift staan dat ik tot en met 31 mei 2011 een WW uitkering ontvang.
17 April heb ik niets gekregen.
17 Mei heb ik over de vorige twee maanden ( dat wel foutloos verliep)
vakantie geld gekregen, honderd euro. Hierna meteen weer gebelt, uur in de
wacht gestaan en uiteindelijk een vriendelijke man aan de telefoon. Deze vertelde
me dat de maand mei vandaag op mijn rekening zal staan en me een bewijs van
storting van 17 April me zal toesturen voor mijn bank.
Nu is het even afwachten, of ik vandaag uberhaupt iets krijg en op schrift krijg dat ze 17 April gestort hebben. Wat ik me namelijk afvraag of het niet was om mij vals blij te maken.
Nee ik heb nog geen kinderen, gelukkig niet anders was mijn zorg nu veel groter geweest!!
Wel heb ik gisteren een klachtenformulier ingediend bij het UWV, en de ombudsman om raad gevraagd
Nou maar hopen dat je 1 dezer dagen geld op je rekening hebt staan, houdt je rekening met die 2-3 dagen die de bank er voor mag gebruiken !