LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Typhone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Hallo,

Al eerder gelezen hier:

Dienst afgenomen via Typhone, abonnement gaat met terugwerkende!!! kracht in op het moment dat de de aanvraag in behandeling is genomen:

Aanvraag gedaan op 4-4-2011:
4-4 Status: In behandeling
6-4 Status: Aanvraag goedgekeurd

Datum ingang contract: 4-4-2011
Verwachte levering simkaart: 12-4-2011
Verwachte levering iPad 2: 4 weken na activering simkaart (1-5-2011)

Zit dus een maand met een simkaart waar ik niks mee kan.

Algemene voorwaarden Typhone:
4.5 Typhone.nl zal een leveringstermijn van maximaal 30 dagen overeenkomen. Wanneer de overeengekomen leveringstermijn om welke reden dan ook wordt overschreden dan heeft de Opdrachtgever het recht de Overeenkomst te ontbinden en worden eventuele gedane betalingen binnen 14 dagen aan de Opdrachtgever terugbetaald. De gesloten overeenkomt met de Provider kan niet worden ontbonden.
4.6 Typhone.nl vergoedt geen abonnementskosten of activatiekosten over de periode dat de Opdrachtgever reeds is aangesloten maar nog geen beschikking heeft over een door Typhone.nl geleverd gsmtoestel of simkaart. Indien de levertijd vanaf het moment van activatie langer beloopt dan 5 werkdagen dan kan de simkaart op verzoek van de Opdrachtgever in voorloop van de gehele bestelling reeds verzonden worden. De kosten van deze verzending komen voor rekening van Typhone.nl.
4.7 Alle door Typhone.nl geleverde zaken blijven eigendom van Typhone.nl of diens toeleveranciers totdat het verschuldigde onder de Overeenkomst volledig is betaald met inbegrip van eventueel verschuldigde rente en incassokosten.

5. Zichttermijn voor consumenten

5.1 De Wet Koop op Afstand stelt dat een overeenkomst, gedurende 7 werkdagen (de zichttermijn), door een Consument kan worden herroepen. Zakelijke Opdrachtgevers zijn uitgesloten van de Wet Koop op Afstand.
5.2 De zichttermijn treedt in na ontvangst van de bestelling en duurt 7 werkdagen. Na het verstrijken van de zichttermijn moet de Consument de verplichtingen van de Overeenkomst nakomen.
5.3 Voor zover niet anders aangegeven, heeft de Consument na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 7 werkdagen zonder opgave van reden het recht de Overeenkomst te ontbinden en de bestelling onverwijld na deze termijn te retourneren. Bij schriftelijke ontbinding binnen de genoemde termijn zal Typhone.nl, binnen 14 dagen nadat de bestelling retour is ontvangen, de reeds betaalde bedragen restitueren of in overleg met de Consument trachten een gelijkwaardig product te leveren.
5.4 Zaken dienen te allen tijde onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking te worden geretourneerd. Indien de zaken niet aan deze eis voldoen vervalt de aanspraak van de Consument op enige vergoeding of omruilen.
5.5 Typhone.nl aanvaardt retour gezonden zaken slechts indien en voor zover zij over terugzending van tevoren schriftelijk, per fax of per e-mail op de hoogte is gesteld, en alsdan slechts wanneer deze zaken aan het door Typhone.nl opgegeven adres zijn geretourneerd. De kosten voor het retourneren van de zaak zijn voor rekening van de Consument. Typhone.nl neemt geen ongefrankeerde zendingen aan.
5.6 Wanneer aan het geleverde zaak een contract is gekoppeld van een Provider, dan heeft het in onderhavig artikel 5 bepaalde geen betrekking op dit contract. De Consument dient zich bij eventuele klachten over deze dienst zich te wenden tot deze opdrachtnemer.

5.6 Geeft dus aan dat onder het zichttermijn, niet mijn abonnement bij Vodafone valt, tevens geven ze aan dat goederen die niet binnen 30 dagen geleverd worden, geretourneerd kunnen worden, het contract met Vodafone wordt dan echter niet geannuleerd.

Mag dit allemaal maar zo? Lijkt mij niet, je kan wel algemene voorwaarden opstellen, maar deze mogen volgens mij niet in strijd zijn met de wet.

Wie weet hoe dit in elkaar steekt.

mj.ottenheim
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2011 15:07

Re: Typhone

Ongelezen bericht door mj.ottenheim »

Hallo,

Ik zit in het zelfde schuitje als u:

* Ingang contract 14 maart.
* Levering simkaart 18 maart, dit bleek de fouten simkaart te zijn.
* Levering goede simkaart (microsim) 28 maart.
* Tot op heden geen Ipad geleverd.
* Vandaag een factuur ontvangen van Vodafoon met ingangsdatum 16 maart.

Met deze gegevens heb ik contact opgenomen met Typhone en zij geven te kennen dat wanneer de levering niet binnen 30 dagen heeft plaatsgevonden (morgen 13 april is het 30 dagen geleden vanaf 14 maart), ik de factuur van Vodafoon kon verhalen op typhone...

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Ik ga hier zeker werk van maken. Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij de raclame code comissie vanwege de misleidende website. Ook heb ik een klacht ingediend bij consuwijzer. Daarnaast heb ik het op klachtenoplossing, Radar en Kassa bekend gemaakt.

Als dit aanhoudt, schakel ik mijn rechtsbijstand in. Ik houdt jullie op de hoogte...

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Ik heb inmiddels ook bij Vodafone een klacht neergelegd en ze uit de doeken gedaan hoe hun wederverkoper te werk gaat. Wellicht dat ik via die weg wat druk kan zetten op Typhone.

mj.ottenheim
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2011 15:07

Re: Typhone

Ongelezen bericht door mj.ottenheim »

Stand van zaken op dit moment;

Vanaf 12 april een aantal malen contact opgenomen met Typhone, ze konden telkens geen duidelijkheid geven over wanneer de levering zou plaats vinden. kreeg wel verschillende andere 'aanbiedingen' aangeboden:

* De Ipad 1 met 32gb, direct leverbaar.
* De Ipad 2 met 32gb, bij 79,- euro bijbetaling maar sneller leverbaar.

Ik dacht.. Met de terugbetaling van de abonnementskosten kan ik dan die 79,- euro bijbetaling doen en dan is het voor mij een redelijke vergoeding. Dus ik ben op dit aanbod ingegaan en er werd mij medegedeeld dat er die dag nog een levering zou plaatsvinden van de ipad 2 32gb en moest alleen nog wachten op een mailtje dat hij verzonden was.

Vandaag wederom contact opgenomen met Typhone omdat er nog geen mailtje was verstuurd dat er iets verzonden was. Krijg ik te horen dat er wel een levering van witte Ipads 2 32gb was gedaan gisteren, maar geen zwarte.. die ik had besteld. De volgende levering zou begin volgende week weer plaats vinden...

JochWen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2011 19:57

Re: Typhone

Ongelezen bericht door JochWen »

Hallo allemaal!

Ook ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding bij Typhone, vanaf 26 maart wacht ik inmiddels op de levering van de Ipad2.

Ook heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid de reguliere 16 Gb om te ruilen naar de witte 32 Gb omdat deze beter leverbaar zou zijn. Vorige week heb ik zelfs vanuit Typhone de belofte gekregen dat de Ipad 2 White 32 Gb deze week bij mij thuis afgeleverd zou worden.

Vanavond heb ik wederom contact gehad met Typhone, zij weten nog steeds niet wanneer het apparaat geleverd kan worden. Wel kan ik, zoals Typhone aangeeft, het apparaat zelf gaan aanschaffen en de bon bij Typhone inleveren.

Ik ben absoluut niet te spreken over de "service" vanuit Typhone en vraag mij af wat ik hieraan zou kunnen doen. Ik zal ook Vodafone informeren over de handelswijze van Typhone. Heeft iemand al ervaring met hoe Vodafone op deze klachten reageert?

Inmiddels heb ik al behoorlijk wat (telefoon)kosten gemaakt om Typhone te vragen naar status updates etc. Ik heb meerdere keren afspraken gemaakt met Typhone omtrent terugbellen etc. echter wordt hier nooit gehoor aan gegeven.

Wat zou ik kunnen doen om Typhone te dwingen om mij het bestelde (en betaalde) apparaat af te laten leveren??

Het lijkt mij, gezien het feit dat dit een landelijk probleem lijkt, dat Typhone de bestelde artikelen vanuit het buitenland importeert en de gemaakte afspraken dient na te komen. Iemand enig idee of dit een mogelijkheid zou kunnen zijn om Typhone hiertoe te dwingen?

Voor een ieder; veel sterkte met wachten...

Groeten,

Jochem Prins

rinso
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:12

Re: Typhone

Ongelezen bericht door rinso »

Ook geen beste ervaring:

Op 30 april een bestelling gedaan voor een iPad 2 in combinatie met een Vodafone abonnement. Speciaal bij Typhone besteld omdat daar geen verwachte levertijd stond vermeld, ze vermelden zelfs 24 uurs levering bij de actie, ik zal het verder in het bericht toelichten aan de hand van afbeeldingen.

Mijn werkwijze van de bestelling:

30 april 2011
Bestelling plaatsen via Typhone.nl via Google had ik de aanbieding gevonden.

Afbeelding 1: De site van Typhone met de iPad 2 aanbieding.
http://www.flickr.com/photos/63015556@N05/5734461226/

Prima ik zag nog geen leveringstijd aanduiding en klik op de button "Klik hier voor alle iPad 2 aanbiedingen".
De volgende pagine wordt weergegeven (zie afbeelding 2 en 3)

http://www.flickr.com/photos/63015556@N05/5734461486/
http://www.flickr.com/photos/63015556@N05/5733912791/

Mijn oog valt op de groene leverings knop, laat ik daar net even op klikken (afbeelding 4) en laat ik dat eens lezen, want ik ben nog steeds geen "verwachte" levertijd tegengekomen. Zoals ik de tekst lees staat er dat met een koerier binnen 24 uur wordt geleverd en via TNT 1-5 werkdagen, prima toch! Er staat ook niks bij als een product niet voorradig is, dus ziet er prima uit.
http://www.flickr.com/photos/63015556@N05/5734461954/

Vervolgens het product besteld en ook daar niks tegen gekomen vover levertijden van de iPad 2, dus heb ik de bestelling doorgezet.

Krijg netjes e-mails over de bestelling en dat zij deze hebben ontvangen, Netjes de contracten getekend, scans van de benodigde gegevens gemaakt en alles verzonden per e-mail naar Typhone.

Op 2 mei 2011 netjes een e-mail ontvangen dat ze het contract etc hebben ontvangen, ook een e-mail ontvangen dat alles is goedgekeurd voor het abonnement en gereed wordt gemaakt voor verzending, tot zo ver ziet het er prima uit.

05 mei 2011
Krijg een e-mail dat mijn bestelling is verstuurd, ja inderdaad er wordt wat verstuurd, maar alleen een simkaart (ook dit is een probleem, maar licht ik later toe).

"De volgende producten worden z.s.m. nageleverd wanneer deze op voorraad zijn" staat er in de e-mail, ik dus bellen want ik heb de groene 24 uurs knop geklikt en gelezen en nergens op de website een levertijd gevonden via het pad wat ik gevolgd heb om te bestellen.
Volgens de persoon aan de telefoon staat het wel op de website, maar ik nogmaal een bestelling gedaan(later gecanceld) om het proces nog eens te bekijken, maar ik kom niks tegen.
Ok, zou 2 tot 4 weken duren, ik mij daar maar bij neergelegd, ik wou er niet een tegroot drama van maken, want dit was bijna overal de leverijd en de 1ste week zat er al bijna op.

Na een aantal dagen heb ik de envelope maar eens open gemaakt met de simkaart erin, is dit een normale simkaart en de iPad 2 heeft een microsomkaart nodig,
Ook had ik brief gehad van Vodafone, deze ook maar even opengemaakt. Tot mijn grote verbazing is dit een factuur van de eerste maand voor het abonnement (02-05 t/m 31-05-2011). Geen iPad 2 wel simkaart welke ik niet kan gebruiken en factuur is via automatische incasso afgeschreven na controleren van mijn bankrekening.

18-05-2011
Ik weer bellen met Typhone, ik begin netjes te vertellen dat ik een verkeerde simkaart heb ontvangen, de vrouw welke vriendelijke was aan de telefoon regelt gelijk een nieuwe juiste simkaart en die wordt kosteloos verzonden benadrukt ze nog even, of het mijn fout is, hahaha.

Ok dan vraag ik hoe het met mijn bestelling staat, ik krijg als antwoord

"Iedereen wil een iPad 2, de vraag is erg groot en er zijn flinke leveringsproblemen van de leverancier (ik neem aan dat dit Apple is), maar prima hier kom ik later op terug in dit bericht)."

Ik zeg ok prima, maar ik krijg wel een factuur van Vodafone van de maand mei, hoe kan dit vraag ik, want ik heb nog geen eens een iPad. Ze antwoord

"Ja hier kunnen wij niks aan doen, zijn nu eenmaal de regels als de simkaart is verzonden"

Ok prima, maar zend dan de simkaart tegelijk met de iPad wanneer deze wordt verzonden, maar ze antwoord dat dit niet mogelijk is. Ik wordt er echt moedeloos van.

Ik wil mijn order cancelen, maar dat kan volgens haar niet want de 7 dagen zijn verstreken en ik kan pas weer een regeling treffen als de 30 dagen verstreken zijn en ik de iPad niet heb mogen ontvangen, ook moet ik de rekening gewoon betalen en krijg deze niet terug of de 30 dagen moeten verstreken zijn.

Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen en of ik zelf mijn verzendkosten van 9,95 euro terug krijg.

Maar ok, beleefd wens ik haar een fijne avond en bedankt voor de informatie.

Nog even terug over de leverancier Apple, ik heb de Apple Store bezocht en daar staat levertijd 1 a 2 weken, dus ik vraag me toch af waarom alles zo stroef moet lopen en kan wel wat hulp gebruiken.
Mochten er meer mensen met dit probleem zitten, graag zou ik me willen bundelen tegen dit soort praktijken.
Ik zal er alles voor doen om mijn kosten van de maand mei terug te halen, liefst alles cancelen.

Wel kan ik mensen aanbevelen om de simkaart te weigeren als deze met de post wordt gestuurd en typhone bellen dat ze alles compleet verzenden, beter nog begin er niet aan!

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Ik moet er wel een beetje om lachen.... 30 april besteld.... Ik wacht al sinds 5 april. Precies hetzelfde verhaal. Ik heb overigens een klacht ingediend bij de reclame code commissie over het 24 uurs logo.

Tevens heb ik het verhaal geplaatst op Kassa, consuwijzer en klachtenoplossing.nl. Ik raad aan dit ook te doen. Heb ook een mail gestuurd naar [email protected]

Plaats de klachten ook op twitter, facebook, hyves etc. plaats waar mogelijk reviews over Typhone, hier zijn ze erg gevoelig voor.

Afgelopen week nog weer even gebeld, ze kennen me al bijna bij naam, ze gaven aan vandaag van de afdeling inkoop te horen wanneer er een nieuwe levering plaats vindt. Hierover zou ik geïnformeerd worden (dat betekent dat ik waarschijnlijk vanavond zelf moet bellen).

Oh aan mijn eerste verhaal kan je inmiddels ook nog een heel boekwerk Typhone->Vodavone en omgekeerd aan bel-acties bijschrijven omdat ze per ongeluk 2 abonnementen hebben afgesloten, waarbij beide partijen naar elkaar gingen wijzen en ik dus de dupe werd.

Groeten en succes,
Q.

thimothy
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2011 19:12

Re: Typhone

Ongelezen bericht door thimothy »

hallo,

Nou ik kan maar 1 ding zeggen succes met wachten.
En waarom omdat ik de mijne ook nog niet heb en ik heb het op 4 MAART :evil: besteld.
(al bijna 4 maanden geleden) :shock:
Dus met andere woorden ben ik bijna 1 van de eerste die heb besteld heefd via hun.
Dus ik had het bij de eerste landing wat hun zogenaamd hebben gekregen al moet krijgen. dus niet.

en krijg ook de zelfde smoes te horen dat er leveringsproblemen zijn.

dus nogmaals succes met wachten ik wacht ook nog steeds.

Met vriendelijk groet,

thimothy

Hvan
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2011 08:10

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Hvan »

Ook ik ben "slachtoffer" geworden van de te mooie aanbieding van Typhone. Op 26 maart de zwarte 32GB 3G besteld. Zelfde problemen als hierboven. Ik heb 18 mei maar weer eens contact gezocht via de mail (krijg je overigens netjes binnen 1 dag antwoord):

Momenteel zijn de iPads nog steeds niet leverbaar. We kunnen bij geen enkele leverancier in binnen en buitenland iPads krijgen omdat Apple er gewoonweg te weinig levert.

Wij hebben inderdaad de langstwachtende klanten aangeboden om hen een 32GB versie aan te bieden i.p.v. de 16GB omdat wij eenmalig aan een kleine partij van deze iPads konden komen. Er waren klanten die begin maart de iPad hadden besteld en die hebben we dus eerst gebeld.

Nu is de 32GB ook niet meer verkrijgbaar en is het wachten op de volgende levering iPads. Wij kunnen niets meer zeggen want de verwachting in onderstaande mail van 2 weken hebben we ook niet waar kunnen maken.


Bestelling annuleren heeft geen zin, want hij bijbehorende Data abonnement bij Vodafone is wel al ingegaan. Zie ook artikel 4.5 van de algemene voorwaarden van Typhone: 4.5

Typhone.nl zal een leveringstermijn van maximaal 30 dagen overeenkomen. Wanneer de overeengekomen leveringstermijn om welke reden dan ook wordt overschreden dan heeft de Opdrachtgever het recht de Overeenkomst te ontbinden en worden eventuele gedane betalingen binnen 14 dagen aan de Opdrachtgever terugbetaald. De gesloten overeenkomt met de Provider kan niet worden ontbonden.

Gisteren net de rekening van de 2e maand ontvangen. Dat vind ik natuurlijk niet fijn en op mijn reactie hierover kreeg ik van Typhone onderstaande reactie:

Wij zijn ons ervan bewust dat er al abonnementen ingaan bij klanten, terwijl zij geen gebruik kunnen maken van het abonnement door het ontbreken van de iPad 2. Graag ontvangen wij van u een mail wanneer u de iPad 2 heeft ontvangen. Wij zullen dan gaan kijken hoelang u zonder iPad 2 uw abonnement heeft gehad. En hiervoor een vergoeding in werking gaan zetten. Ik hoop u tegemoet te komen met deze mail en bied u nogmaals onze excuses aan voor de vertraging.

Kortom; we lijken in de klem te zitten van Typhone. In een reactie op een ander forum gaf iemand aan dat Typhone toestemming had gegeven om zelf de Ipad 2 aan te schaffen en dat zij de aanschafwaarde zouden vergoeden. Iemand hier al ervaring mee? Want dit lijkt op dit moment de beste optie.

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Je kan het abonnement zeker wel annuleren, wat zij in de algemene voorwaarden hebben staan is door een rechter ongedaan gemaakt: http://blog.iusmentis.com/2011/04/11/wi ... -computer/

Je hebt dus jurisprudentie, echter moet je wel bereid zijn om er voor naar de rechter te gaan.

Ze hebben mij ook aangeboden zelf de iPad aan te schaffen, ik heb geantwoord dat ze dan eerst maar met het geld over de brug moeten komen, ik heb geen zin om ook nog eens 2 maanden achter mijn geld aan te moeten bellen, of om het kwijt te raken als blijkt dat Typhone over 2 weken failliet is...

Het antwoord op mijn voorstel moet ik nog krijgen....

Het zou fijn zijn als Radar er een keer een uitzending aan wijdt. Er zijn namelijk veel meer gedupeerden dan er hier staan en Typhone adverteert nog steeds, al is het nu wel met 4-6 weken levertijd. Maar gezien de lange wachtrij die ze nu hebben, gaan ze dat natuurlijk ook nooit waarmaken...

Je wordt er toch droevig van...

Hvan
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2011 08:10

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Hvan »

Ik zie hier voorzichtig wel een mogelijkheid ontstaan. Als we (allemaal) Typhone nu vragen om het geld (in mijn geval 699 euro) aan mij over te maken + 2 maanden vergoeding voor niet gebruikt abonnement, dan ga ik zelf wel op (I)pad. Iedere maand kost Typhone nu geld, dus waarom zouden ze dat niet doen?

Ik zie dat jij dat ook al gevraagd heb, ben benieuwd naar het antwoord!

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Precies wat ik in de mail heb gezet naar Typhone. Ik ga ze niet uit de brand helpen, elke maand kost ze geld. Als ze dat willen voorkomen, moeten ze met het geld over de brug komen, ik ga niet het risico lopen dat ik ze maanden om mijn geld achter de broek moet zitten, als ik ze het bedrag voorschiet

Hvan
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2011 08:10

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Hvan »

Net telefonisch van Typhone de toezegging gehad dat ze 699 euro en 2x 38 euro aan me gaan overmaken zodat ik zelf een Ipad 2 3G 32GB kan aanschaffen.

Ik ben dus in afwachting van dit geld en als dit inderdaad wordt overgemaakt, vind ik dit toch wel netjes van Typhone.

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Quatic »

Gaan ze het vooraf overmaken of moet je eerst bestellen en maken ze het over nadat je ze de factuur hebt toegestuurd?

Hvan
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2011 08:10

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Hvan »

Quatic schreef:Gaan ze het vooraf overmaken of moet je eerst bestellen en maken ze het over nadat je ze de factuur hebt toegestuurd?
Ze maken het nu over en ik hoef geen factuur meer te sturen. Zie ook pm

mthwijers
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2011 01:42

Re: Typhone

Ongelezen bericht door mthwijers »

Wij gaan actie ondernemen!!!

Op 26 mrt 2011 hebben wij onze bestelling geplaatst bij typnone voor een ipad 2 16 gb. Op 31 mrt 2011 hebben wij de simkaart ontvangen.We zouden de ipad 2 16 gb 5 werkdagen naar ontvangst van de simkaart ontvangen. Omdat dit niet het geval was heb ik contact opgenomen met typhone. ze zeiden tegen mij dat apple niet genoeg ipads leverden. en dat ze niet 100% zeker konden zeggen hoelang het zou duren voordat de ipad geleverd zou worden maar dat zou in handen zijn van apple. na 3weken nog niets gehoord te hebben besloot ik weer een keer te bellen naar typhone. Toen werd er tegen mij gezegt dat de ipad deze week verstuurd zou worden, maar ook dat was niet het geval.
ik belde typhone weer en zei dat ik de iphone nu echt wilde ontvangen omdat ik dat mee op vakantie wilden nemen. ze zeiden dat is echter niet mogelijk want wij hebben nu een email ontvangen van apple,dat apple binnen 2 weken de ipad2 16,32,64 gb zouden leveren. wij zijn inmiddels terug van vakantie en nog steeds geen ipad 2 in huis. ik ben het nu echt zat. ik wil niet langer aan het lijntje gehouden worden. ik heb ze gister nog gesproken toen werd erg onbeschoft behandeld door een van de telefonistes. ze zeiden dat ze het niet konden helpen dat de ipads 2 niet geleverd konden worden. ik zei toen hoe kan dat nou je kunt overal in de winkels een ipad 2 krijgen maar bij jullie niet.wat is de probleem? hij zei dat je de ipad 2 zelfs niet in een apple store kan krijgen. ik zei dat ik dat niet geloofde. de telefoniste werd steeds onbeschofter omdat hij weet dat typhone fout zit. .hij zei zelfs als het me niet aan stond moest ik maar een klacht in dienen bij hun op de site. dat ga ik niet doen. ik heb de klantenservice van apple.com gebeld en de situatie van typhone uitgelegd, en zei vertelde dat de ipad 2 gewoon leverbaar zijn, maak niet uit hoeveel gb binnen 14 dagen geleverd. ik heb mijn rechtsbijstand verzekeraar gebeld, alles uitgelegd. ik moet eerst een brief schrijven naar typhone met daarin dat ik ze nog 5 werkdagen geef om de ipad2 16gb te leveren en een terug betaling te geven voor de afgeschreven maanden omdat ik er geen gebruik van kon maken. en als ze niet voldoen aan de eisen die ik ze stel dan gaat mijn rechtbijstand verzekeraar andere stappen ondernemen. ik ben er klaar mee

Hvan
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2011 08:10

Re: Typhone

Ongelezen bericht door Hvan »

Ondertussen het geld van Typhone op mijn rekening gestort gekregen. Ik kreeg in totaal 699 voor een Ipad 2 32GB 3G, 2x 38 euro ivm niet kunnen gebruiken van abonnement en mijn 10 euro verzendkosten retour.

Direct naar de Mediamarkt Bergen op Zoom gebeld en daar hadden ze nog een 64 Gb exemplaar op voorraad!

Al met al netjes opgelost.

chando
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2011 15:39

Re: Typhone

Ongelezen bericht door chando »

26 mei een mail gestuurd naar Typhone en heb
inmiddels bericht gehad dat ik 699,00 terug krijg op mijn rekening.
Dit alles binnen 5 dagen.

Gesloten