LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] summum reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
roel sittard

summum reizen

Ongelezen bericht door roel sittard »

wie heeft ervaringen met summum reizen? Het is zo veel goedkoper bv een rondreis marokko die ik wil boeken is rond de 400 euro goedkoper als andere aanbieders, hoe kan dat iemand ervaring met deze reis
alvast bedankt voor jullie reacties

Henri42

Re: summum reizen

Ongelezen bericht door Henri42 »

roel sittard schreef:wie heeft ervaringen met summum reizen? Het is zo veel goedkoper bv een rondreis marokko die ik wil boeken is rond de 400 euro goedkoper als andere aanbieders, hoe kan dat iemand ervaring met deze reis
alvast bedankt voor jullie reacties

we zijn een paar jaar geleden met Summum 24 dagen door Z Afrika getrokken, toen was alles prima geregeld:)

marieke_s

Ongelezen bericht door marieke_s »

Hoi Roel,
Was benieuwd of je de reis met Summum naar Marokkko gemaakt hebt?
Ik ben namelijk ook aan het twijfelen of ik dezelfde reis bij hun moet boeken...
Groetjes Marieke

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

het feit dat sommige aanbieders flink goedkoper kunnen zijn ligt aan verschilleden factoren
de deals die ze sluiten met de luchtvaartmaatschappij,het zou kunnen zijn dat je rottijden hebt,ik zeg het zou kunnen he? :D
het kan dat je een net iets andere kamer krijgt als dat je bv ik zeg maar wat bij de oad boekt...bij oad is hij misschien iets ruimer,beter zicht?
hebben ze een goede deal kunnen sluiten....omdat ze onder een andere namen ook kamers boeken..sommige operators hebben meerdere namen....snap je wat ik bedoel.

henri is geweest wel naar z afrika ,...maar dat is dan ook nog wel wat verder weg..en goed gegaan,dus ??
maar ja...het kan overal wel eens fout gaan...
dat hoeft niet door die 400 te komen..

ik heb het gehad met een trip van 8 dg naar londen...zelfde hotel.zelfde vliegveld,etc....alleen kwam holland international toen bijna iets van 350 goedkoper uit de bus...
we keken wel op de binnenplaats...boeiend...voor zo'n trip dan!!!!!

succes
kijk eens op www.marokko.pagina.nl
daar zal vast een prikbord zijn en kan je misschien je vraag stellen

Gesloten