LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alice en extra gemaakte kosten ik ook
-
alice en extra gemaakte kosten ik ook
heb 21 februarie alice internet en telefoon genomen internet werkte gelijk telefoon pas nu sinds een dag of 5 dus ruim 2 maanden verder in die tijd alles mobiel moeten bellen en niet bereikbaar helpdesk nou zal niet overdrijven maar een uurtje of 8 bellen zit er wel in dan nog niet de meldingen die ik via de alice lounche heb gedaan zijn er zeker ook wel rond de 25 mijn onkosten totaal bij schatting 2 keer 29.90 en eerste aanmelding 65 euro aangetekende brief van 7 euro en dan nog mobiel bellen van mij en mijn partner rond zal het niet te gek maken 150 euro dus bij elkaar ruim 280 euro ze willen vergoeden 23 euro dus 260 over gedeeld door 3 iets meer dan 85 euro per maand betaald voor internet ze verschuilen zich als een stel zielige ratten achter hun algemene voorwaarden daarvoor had ik tele 2 heb spijt dat ik weg ben gegaan goedkoop bleek duurkoop maar ja berouw komt na de zonde mijn advies blijf weg van alice en nee dit is geen reclame voor tele 2 want ging ook niet altijd van een leien dakje
Re: alice en extra gemaakte kosten ik ook
je had beter bij tele2 kunnen blijven want alice is/wordt tele2 , ben je weer terug bij af.
-
Re: alice en extra gemaakte kosten ik ook
hun slogan is wij gaan net zolang door tot alles werkt en u tevreden bent betere slogan zou zij u de klant die wij niet voor vol aanzien moet net zolang voor eigen kosten doorgaan tot het werkt en wij schuilen lekker achter onze algemene voorwaarden