1. Heb jij de cursus gevolgd?
2. Waarom is dit oplichterij? Er is toch een geld teruggarrantie.
Als iemand winskansen ziet en het niet vertelt is er juist een geheim.Internetgeheimen bestaan niet, iedereen die winstkansen ziet gaat ze heus niet vertellen hooguit wat flauwe algemene tips die iedereen kan verzinnen.
Volgens mij dus niet. Natuurlijk is het verhaal een beetje opgeblazen om het aantrekkelijker te maken, maar hij verkondigt geen complete onzin. Dus licht hij niet op.Je conclusie is dat het GEEN oplichting is maar dat zijn praatjes misleidend zijn!
Dat is toch oplichting?
Is dat niet jou interpretatie. Ik kan die vragen best wel begrijpen. Ik bedoel maar je bent geinteresseerd in een product maar hebt wantrouw, vervolgens ga je op zoek en vind je een reactie van EEN iemand die een vage omschrijving geeft en al in 2 uur poen wil hebben.Net geregistreerd ook..de goeroe...weet nu al zeker dat Jan niet goed zijn best heeft gedaan en is zogenaamd ook zeer geintresseerd in de cursus, die hij natuurlijk ook NIET gaat volgen...
Wellicht geverifieerd door contact met mede cursisten?Je cursist beweert ook dat het allemaal ook verifieerbare informatie is.
Dat is natuurlijk onzin, want het zijn immers internetgeheimen?
Ja op enkele voorgaande inhoudelijke reactie's wel ja.Waarom heb je het nou specifiek tegen mij?
Alsof ik de enige ben met kritiek!
Je zal nu ondertussen vast denken hee dat is die knakker of een van ze maatjes. Begrijp ik best er zijn al genoeg nieuwe accounts aangemaakt voor die topic.
Ik vraag mezelf af waarom jij constant die topic in de gaten houd en steeds weer je antwoord klaar hebt liggen en iedereen adviseert het niet te kopen, maar waar is je bewijs dat dit oplichterij is.
Ik hou dit topic nog een week in de gaten en als ik niks raars tegen kom koop ik het.
Werkt het:Nice
Werkt het niet: Jammer ben er voor gewaarschuwd maar weet het nu zeker.
Kijk het ziet er redelijk simpel uit en het kost 70 euro. Kans op falen
Een hele partij look-a-like ipods/pads of wat dan ook uit China laten komen voor verkoop. Heeft een evengrote slagings kan en dan is dat nog is illegaal en dit niet.(naar mijn weten)
Dus ja sorry dat mijn hele post gericht is op jou maar je komt nogal met rare vragen en suggesties.