LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld retour van Grand Hotel Cetnral in Rotterdam

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
ascram

Geen geld retour van Grand Hotel Cetnral in Rotterdam

Ongelezen bericht door ascram »

In november 2010 zou ik i.v.m. een scholing een nacht in Rotterdam verblijven. Via de website heb ik een boeking gedaan op 4 november (om 22.29 uur) voor de nacht van 9 november. Later bleek dat deze op dezelfde datum als de boekingsdatum was gezet ipv 9 november. Daar kwam ik pas achter op de dag dat ik in het hotel zou logeren, heb gebeld en de verkeerde boeking zou ongedaan gemaakt worden (ze hadden zelf ingezien dat het niet mogelijk was om om 22.39 een boeking te doen vanuit Sneek en diezelfde dag nog in te checken...). Een nieuwe kamer werd voor de betreffende nacht (9 november) geboekt (3 persoons, een 2 persoons kamer was niet meer te krijgen. Ik moest wel voor 3 personen betalen, maar goed..). Toen ik 's avonds laat aan kwam bleek de (toch al erbarmelijke) 3-persoonskamer niet voorzien te zijn van gordijnen, maar wel van een grote lichtbak met de naam van het hotel bij het raam. De kamer kon dus niet verduisterd worden. Ik heb mijn beklag gedaan bij de receptie, maar die kon geen andere kamer uitgeven. Vervolgens zijn wij tot de afspraak gekomen om uit te checken en om die reden hebben we een formulier ingevuld en ondertekend en ben ik vertrokken naar een ander hotel. Tot zover heel schappelijk en klantvriendelijk.
Vervolgens heb ik zitten wachten tot het bedrag, dat via de pin was overgemaakt, terug gestort zou worden. Toen dit na 3 weken niet was gedaan en ik ook via de creditkaart een afboeking van de hotelovernachting van 4 november kreeg (die dus gecancelled zou zijn) ben ik gaan bellen. Tussen eind november en eind maart heb ik minstens 10 pogingen gedaan om duidelijk te krijgen wanneer men van plan was het geld over te maken. Iedere keer dat ik belde was er niemand die mij antwoord kon geven, maar werd mij verteld dat ze het uit zouden zoeken en ik zou ik terug gebeld worden. Dit is geen ekele keer gebeurd! Ook navraag naar de directie leverde mij steevast het antwoord op dat deze op dit moment niet aanwezig was. Uiteindelijk heb ik in april een aangetekende brief verzonden aan de directie, met daarin verslag van het hele verhaal incl kopieën van alle stukken, echter, tot op heden moet ik nog een reactie krijgen en mijn geld ook...
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen met dit hotel en kan iemand mij advies geven wat ik nog kan doen om mijn geld terug gestort te krijgen?

Leo The Emperor

Re: Geen geld retour van Grand Hotel Cetnral in Rotterdam

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Vervolgens zijn wij tot de afspraak gekomen om uit te checken en om die reden hebben we een formulier ingevuld en ondertekend en ben ik vertrokken naar een ander hotel.
Wat stond er in het formulier ?

aaten

Re: Geen geld retour van Grand Hotel Cetnral in Rotterdam

Ongelezen bericht door aaten »

waarom meld je hem niet gewoon aan bij de creditcard maatschappij met het verhaal en de afspraken. dan zoeken zij dat voor je uit, terughalen die transactie dus dat is het voordeel van de creditcard.

Gesloten