LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Banaan1960

Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Ongelezen bericht door Banaan1960 »

Nou, er zijn natuurlijk al namen en adressen genoemd. ( zie ook deze site ) Rustig wachten en het moment komt.

knibbeltje

Ongelezen bericht door knibbeltje »

Beste mensen,

Ik ben ook een van de velen die een product bij daily dealz besteld heeft en niet heeft ontvangen.
De mensen die Target media bemannen en/ of bevrouwen zijn m.i. dezelfde oplichtersbende die ook achter daily dealz zitten.
Kijk maar eens onder aan hun mail die je ontvangt als je een klacht indiend, daar staat een website waarin sms 3010 in vermeld wordt. Deze sms dienst wordt op internet gelinkt aan oplichting.
Wees gewaarschuwd en klik niet op deze site, want waarschijnlijk is het de intentie van deze mensen om op deze manier weer wat geld binnen te halen! Nou, een ezel stoot zich geen TWEE keer aan dezelfde steen!
Google maar eens op Target media, dan vindt je tal van oplichtingspraktijken die mogelijk verband houden met het bedrijf Target media.
Lijkt mij geen toeval....
Bovendien geven zij eerst aan dat ze 1 keer per week betalingen doen aan hun klanten en later zeggen ze dit iedere 3 dagen te doen.
Target Media is niet alleen een payment service provider, maar zoals op hun website te zien is verzorgen zij ook sms diensten.
Het maakt voor Target media niet uit om mensen aan te moedigen om aangifte te doen om op deze manier vertrouwen te winnen, mensen doen toch wel aangifte.
Ik in ieder geval wel, daarnaast ga ik contact opnemen met de nederlansche bank en Opta waar Target Media zegt bij aangesloten te zijn.
Vreemd vind ik het ook dat er gaan naam van de rechercheur genoemd wordt, dat zou het toch een stuk makkelijker maken.
Ik wens Target Media veel succes met het zuiveren van hun naam, mocht blijken dat zij geen betrokkenheid hebben bij oplichtingspraktijken, want zij worden op internet erg negatief en onbetrouwbaar belicht.
Daarnaast vraag ik mij af hoe de medewerkers van Daily Dealz weten dat zij op dit forum besproken zijn. Daarvan ben je m.i. alleen op de hoogte als je er bewust heen gaat zoeken op internet omdat je weet dat je met zaken bezig bent die niet kloppen.
Het is al vaal genoemd op dit forum: mensen doe aangifte!!

Phgrob

Ongelezen bericht door Phgrob »

Beste mensen,
Ik ben vlak nadat ik op tros radar schreef dat we aangifte moesten doen werd ik savonds
door r. Fietje gebeld met dit nr +31 88 881 23 40. Alleen sinds dien staat dit
Nr uit en krijg je niemand aan de lijn. Dit nr was volgends hem n nummer
Van hun kantoor. Ik ga oom aangifte doen bij politie en internetoplichting en mail
Sturen naar targetmedia. dit moet echt stoppen en de site van dailydealz moet plat.
Ik vind t wel jammer waarom tros radar totaal niet reageerd. Ik heb mail gestuurd
Naar hun hierover en ze lezen dit toch ook. Het moet gewoon op tv bij tros radar
Komen om ons te helpen en andere mensen te informeren.

JM1988

Ongelezen bericht door JM1988 »

Ik krijg ook steeds meer het idee dat Targetmedia ook meedoet. Ze hebben wel een kvk nummer enzo, dus misschien toch niet, maar erg duidelijk en consistent zijn ze niet in hun antwoorden. Ik heb inmiddels een mail teruggestuurd en gevraagd om de naam van de rechercheur. Als ze aankomen met een verhaal van 'die mogen wij niet geven' dan zegt dat wat mij betreft genoeg...

mars1988

Ongelezen bericht door mars1988 »

Ik ga zaterdag ook aangifte doen tegen targetmedia

Kwal

Ongelezen bericht door Kwal »

Targetmedia reageert met de mededeling dat Dailydealz een klant van hen is. Targetmedia is een commercieel bedrijf dat betaald wordt door de opdrachtgever(s). Via de belastingdienst moet mogelijk zijn om de opdrachtgevers van Targetmedia te traceren.

Banaan1960

Phgrob schreef:Beste mensen,
Ik ben vlak nadat ik op tros radar schreef dat we aangifte moesten doen werd ik savonds
door r. Fietje gebeld met dit nr +31 88 881 23 40. Alleen sinds dien staat dit
Nr uit en krijg je niemand aan de lijn. Dit nr was volgends hem n nummer
Van hun kantoor. Ik ga oom aangifte doen bij politie en internetoplichting en mail
Sturen naar targetmedia. dit moet echt stoppen en de site van dailydealz moet plat.
Ik vind t wel jammer waarom tros radar totaal niet reageerd. Ik heb mail gestuurd
Naar hun hierover en ze lezen dit toch ook. Het moet gewoon op tv bij tros radar
Komen om ons te helpen en andere mensen te informeren.
Ben dit nummer bij het zoeken al tegen gekomen, maar dit nummer is al weer te huur/koop/lease voor € 25,- per maand.

Phgrob

Ongelezen bericht door Phgrob »

Waar heb je dat gevonden dan??

knibbeltje

Ongelezen bericht door knibbeltje »

@banaan: Ben wel benieuwd wat r.fietje jou te vertellen had?

marmarda

Ongelezen bericht door marmarda »

ja en in het verleden toen deze heren via gigavoordelig mensen opgelicht hebben hadden ze dat ook via targetmedia laten betalen,ik vraag mij af hoe zij dan weer opnieuw in zee kunnen gaan met een oplichter,m.i doe je dan je voorwerk niet goed anders zou dit niet gebeuren.
Ik vind het nog steeds erg onproffesioneel van targetmedia dat ze mij eerst toezeggingen doen dat het geld uiterlijk donderdag is overgemaakt,ene albert nieuwenhuis stond er als naam onder en nu ineens staat er onder hun mail ook geen naam meer alleen bedrijfsnaam,vreemde praktijken,erg onproffesionele handelswijze,een bedrijf wat zijn beloftes niet nakomt!jammer dat je niemand kan vertrouwen,voelde mij echt gesteund door targetmedia en dan doen ze zulke valse beloftes terwijl je je al zo bedonderd voelt.......als je echt een proffesioneel bedrijf bent dan betaal je de klant die je beloftes hebt gedaan ook gewoon en ga je niet inees terugkrabbelen.

JM1988

Ongelezen bericht door JM1988 »

Ik had het volgende gemaild:

Geachte Targetmedia,

Een aantal vragen:
Hoe kan het dat jullie eerst zeggen dat het geld elke week naar jullie klanten wordt overgemaakt , en is het nu ineens binnen 3 dagen?

Wat is de naam van de rechercheur die op de hoogte is van de zaak?

Dit was hun reactie:

Ik begrijp uw vragen maar al te goed, het is natuurlijk echt niet leuk voor u en alle andere mensen.
Het recherche team is een speciaal fraude team en als je aangifte doet en je zegt dat het om dailey dealz gaat, dan gaat de aangifte naar het goede team.

De betalingen aan onze klanten zijn wettelijk verplicht na 3 dagen, met sommig klanten hebben wij een afspraak dat het iedere week is. Het geld was dus al uitgekeerd aan Dailey Dealz voordat de klachtenstroom op gang kwam, want ze hebben 2 weken levertijd.

Wij vinden het ook heel vervelend wat er is gebeurd, het belangrijkste in deze is dat er natuurlijk zo veel mogelijk aangifte wordt gedaan zodat deze mensen worden aangehouden.

Banaan1960

Phgrob schreef:Waar heb je dat gevonden dan??
http://www.zakelijkenummers.nl/nl/page/ ... +881+23+40

Johan77

Ongelezen bericht door Johan77 »

Ook in heb hier een bestelling geplaatst. Ook nog zo dom geweest om zojuist a 25 cent per minuut naar de klantenservice te bellen. Tien minuten gewacht en geen reactie natuurlijk. Daarna maar eens gaan googlen en toen ik Radar zag verschijnen wist ik al hoe laat het was. Ik wil dan ook graag geinformeerd worden over eventuele acties tegen deze oplichters.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Aanvulling van WHOIS:

Domeinnaam dailydealz.nl
Status actief
Houder jc beautydeals
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
Mischien nog even contact opnemen met hoster ?
Die zal ook betaald moeten worden, en mogelijk gegevens hebben

(bron - SIDN)

marmarda

beste mensen
allemaal aangifte doen via mijnpolitie.nl
deze mensen worden zeker een keer opgepakt,wie het laatst lacht lacht het best!

Frans Wilhelmus

Ongelezen bericht door Frans Wilhelmus »

Is er inmiddels iemand op dit forum die de harde schijf geleverd heeft gekregen?

marmarda

ik zal ook eens de echte daily deals inlichten,deze site is wel betrouwbaar en door deze heren is er misbruik gemaakt met de naam dailydealz ,vraag mij af misschien dat de echte dailydeals ook wel een claim indient tegen deze naamsmisbruik!

Miesje2011

Ongelezen bericht door Miesje2011 »

Ook wij zijn helaas slachtoffer geworden.
Wij hadden daar vorige maand een trampoline gekocht maar helaas tot op heden niks ontvangen.
Ze hadden ook zo een mail gestuurd dat het door de drukte 3 weken zou duren eer we hem zouden ontvangen maar we zijn nu al meer dan een maand verder en helaas niks ontvangen.
Ik probeer nu zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor deze oplichters mar volgens mij is de vogel gevlogen en is hij er leker vandoor met een fijne som geld :shock: :twisted:

Downstar

Ongelezen bericht door Downstar »

ik heb ook van een leverancier gehoord dat ze in april een postbus hadden in exloo.. postbus 5 te Exloo( geen idee of het betrouwbaar is maargoed)

Geen idee wat we er mee kunnen?, maar hoe meer info hoe beter lijkt me :)

Banaan1960

Dit werd door Targetmedia aan mij verzonden en om in hun termen te blijven denk ik dat het geen fris bedrijf is. Ik denk dat ze toch minimaal een 1000 ongefrankeerde envellopen verdienen. Ik denk als meerdere mensen dit doen dat we snel van dit soort figuren af zijn. De mensen hebben er niets aan wat targetmedia denkt ( dus ook die ik denk van mij ) maar wat ze aan zulke dingen doen, niets dus het is provisie / inkomsten. Als je de mail gewoon leest is het ook niet de mening van een bedrijf maar van 1 persoon. Zie de eerste zin hieronder ik mag.... Vanuit een bedrijf wordt dan altijd gesproken van wij mogen niet ....

Geachte heer ,

Ik mag u niet de naam van de rechercheur geven, het is een speciaal team wat deze zaak behandeld.
Allicht als u zelf gaat bellen/mailen met de politie dat u verder komt.

Wij controleren al onze klanten, tegenwoordig moet iedereen een kvk inschrijving hebben. Ook als mensen ooit eens niet volgens de regels hebben gewerkt hoeft dat natuurlijk niet te zeggen dat ze dit nog eens zullen doen. Mensen verdienen het voordeel van de twijfel! Ik denk na dit, dat ze ook bij ons niet meer welkom zijn hoor. U begrijpt dat het voor ons op deze manier ook niet leuk zaken doen is. Toch zullen er altijd van dit soort mensen blijven bestaan. Ook al zullen ze een volgende keer bij een ander bedrijf klant worden, heb je kans dat ze hetzelfde zullen doen.

Gelieve bij beantwoorden het onderwerp van dit bericht niet te wijzigen.

Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.

Klantenservice

TargetMedia B.V.
Postbus 444
1270 AK Huizen

T 0900-2110211 (10 cpm)
M [email protected]
W http://www.3010sms.nl

Ik schreef:

Nou, het vervelende is dat de mensen eerder met een andere site via u geld hebben geind in bv 2009.
Kwestie van een beetje googlen.
Het is dus jammer dat u deze mensen niet controleerd, dus eigenlijk gaat u niet eens vrij uit zoals u wilt beweren / voordoet.
Maar een gewone vraag wie is de contactpersoon van de recherche waar u contact mee heeft gehad?

met vriendelijke groet,

From: Targetmedia Klantenservice
Sent: Friday, May 20, 2011
To: Subject: Re: Contact via Website TargetMedia.nl

Geachte heer

Helaas mogen wij deze gegevens niet vrijgeven, wel aan het recherche team en dat is al geschied.
Het email adres mogen wij wel geven maar deze zal u wel al hebben.
Daar wordt niet op gereageerd. Natuurlijk hebben wij de afgelopen dagen deze mensen ook proberen te bereiken maar helaas zonder resultaat.

Het beste is om aangifte te doen, het recherche team hebben wij compleet ingelicht.
Als u vermeld bij uw aangifte dat het om daily dealz gaat komt de aangifte direct bij de juiste persoon terecht.

Wij begrijpen dat u boos bent en zo zijn er velen met u, maar wij kunnen er nu ook niet meer aan doen dan het geheel over te dragen aan de politie.

Gelieve bij beantwoorden het onderwerp van dit bericht niet te wijzigen.

Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.

Klantenservice

TargetMedia B.V.
Postbus 444
1270 AK Huizen

T 0900-2110211 (10 cpm)
M mailto:[email protected]
W http://www.3010sms.nl

sales schreef:

Van:
Verzonden: donderdag 19 mei 2011
Aan: sales
Onderwerp: Contact via Website TargetMedia.nl

Hallo,

Ik heb een harde schijf bij dailydealz besteld, welke via u geind is.

Nu heb ik me er bij neergelegd dat ik de schijf niet krijg. ( Het gaat nu ook niet meer om het geld maar om het principe van belazerd worden )

Maar nu heb ik gegoogled op uw bedrijf en dat komt nu niet bepaald fris over.

U dient te weten hoe ik contact met deze mensen kan krijgen.

U kan zich verstoppen achter de antwoorden van wij innen alleen maar geld maar die vlieger gaat bij mij niet op.

Nu ga ik het even positief benaderen.

Zoals u weet heeft dailydealz de boel belazerd en is er geld via targetmedia geind.

Hoe kom ik nu aan het adres van dailydealz welke bij u bekend is.

En als u zegt dat weet ik niet dan weet u net als ik dat u bepaalde dingen moet verifieeren als er bankzaken gedaan worden in Nederland.

Als dailydealz dus bij u is aangesloten is moeten er minimaal namen, adressen, sofinummers, rekeningnummers bij u bekend zijn anders bent u fout bezig maar zoals eerder vermeld, we benaderen het positief.

Ik hoor graag wat u voor mij gaat betekenen.

Even op dailydealz terug te komen het gaat natuurlijk om een aardig bedrag. Er zijn zwembaden, harde schijven, geurtjes, entreekaarten, blueray spelers, fototoestellen, tomtoms enz. verkocht. ( zie gemiste deals op hun site ) verkocht met een waarde van € 36.450

Gesloten