hallo,
Per 15 mei heb ik ontslag genomen bij een verschrikkelijk verpleeghuis.
Je denkt dat alles dat in een x afgehandeld wordt en klaar is. Nou daar niet dus.
Gisteren opgebeld door salarisadministratie.
Ze hadden een fout gemaakt en mijn vakantiegeld dus niet gestort....
Ze wilde overleggen of ik een voorschot wilde
VOORSCHOT???????
Ik wil mn vakantiegeld en dan niets meer met dat ###########huis te maken hebben!!!!!!
En dit mag toch niet?????????????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mag dit???????
-
Re: mag dit???????
Wettelijk moet het uitbetaald worden binnen 6 weken na einde dienstverband zover ik weet dus ja ze mogen het nog even rekken.
Ontslag nemen is trouwens nooit het slimste om te doen ivm een mogelijke ontslagvergoeding en recht op een uitkering
Ontslag nemen is trouwens nooit het slimste om te doen ivm een mogelijke ontslagvergoeding en recht op een uitkering
Bij beëindiging van een arbeidsovereenkomst moet het vakantiegeld uiterlijk betaald zijn op de laatste dag van de maand. Vanaf de derde werkdag daarna kan hij gedwongen worden om vertragingsrente te betalen conform art. 7:625 BW.
Een verpleeghuis wat zo verschrikkelijk is !?
Het is ook nog niet het einde van de maand, kan nog goed komen.
Het is ook nog niet het einde van de maand, kan nog goed komen.
@alfatrion, ja klopt, maar de uitwerktermijn moet dan meegerekend worden.
Als ik vandaag ontslag neem, maar twee maanden uit moet werken (contractueel) moet er dus eind juli uitbetaald worden. Ook al hoef ik van mijn baas die laatste twee maanden niet te werken.
Trudy
Als ik vandaag ontslag neem, maar twee maanden uit moet werken (contractueel) moet er dus eind juli uitbetaald worden. Ook al hoef ik van mijn baas die laatste twee maanden niet te werken.
Trudy