LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN wil rekening niet naar 't buitenland sturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
itsme2

KPN wil rekening niet naar 't buitenland sturen

Ongelezen bericht door itsme2 »

Kan en mag een bedrijf weigeren om rekeningen naar het buitenland te sturen, mijn vader is gewoon Nederlands staatsburger, werkt bij een Nederlands bedrijf, maar woont in Brittannië. Diverse telefoontjes eraan gewaagd, maar ze weigeren het Engelse adres te gebruiken. Ik heb zelf een brief opgesteld dat het adres waar hij in Nederland woonachtig was niet meer woont, maar de rekeningen blijven ze er maar heen sturen. Ik heb op mijn brief geen enkele reactie gehad over het hoe en waarom. Het enige dat ze (telefonisch) zeggen dat doen wij niet.

henk51

Re: KPN wil rekening niet naar 't buitenland sturen

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb op mijn brief geen enkele reactie gehad over het hoe en waarom. Het enige dat ze (telefonisch) zeggen dat doen wij niet.
Daar heb je dan toch je antwoord.
Je vader kan alle nota's e.d. via internet raadplegen en afdrukken/opslaan dus er is gewoon een mogelijkheid voor hem om zijn nota's in zijn bezit te krijgen.
Dus gewoon een account aanmaken bij KPN papieren rekening uitzetten en in het vervolg zelf printen probleem opgelost.

gr Henk

itsme2

Ongelezen bericht door itsme2 »

Sorry, maar “dat doen wij niet” vind ik geen antwoord. Waarom ze het niet doen blijft nl. achterwege.

Het aanbieden van een digitale factuur doen ze zelfs niet via de telefoon… en is geen optie! Zelfs dan nog blijft het antwoord achterwege waarom ze het niet doen. Dat is enkel een alternatief aanbieden…

Ik wil alleen maar weten of een bedrijf dit mág.

LadyDaisy

Ongelezen bericht door LadyDaisy »

En waarom zouden ze dat niet zelf mogen beslissen?

Het zou zomaar eens kunnen dat hun systeem buitenlandse adressen niet eens kàn verwerken.
En dan kunnen ze niet eens een nota naar een buitenlands adres verzenden.

Henk51 heeft al een oplossing aangedragen.

En laat uw vader eens bij zijn internetbankieren kijken bij digitale nota's, misschien dat KPN in dat lijstje staat?

En laat anders de nota naar u versturen, stuurt u het door, probleem opgelost.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het aanbieden van een digitale factuur doen ze zelfs niet via de telefoon
Waarschijnlijk wel via internet. Tenminste bij mij werkt het zo.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Begijp het probleem niet hoor, je maakt gewoon een account op kpn en je kan daar gewoon je rekening inzien, je kan je factuur uit printen.

Gesloten