Wie kent het ... je verlengd je abo en krijgt daarbij de "aanbieding" om mobiel internet te proberen voor een half jaar voor 2.50 per maand. Nou ik wilde dat wel proberen. Na 5 maanden "gebruiken" kwam ik er achter dat ik internet op mijn mobiel niet of nauwelijks gebruik. Ik wilde dus opzeggen. Telfort gebeld, de medewerker wist mij doodleuk te vertellen dat ik mijn internet niet kon opzeggen ... HUH???

. Je zou dit abo aangaan voor de looptijd van je abo .. 2 jaar dus, tussen tijds opzeggen was geen optie. niemand heeft mij verteld dat ik na dat half jaar "proberen" hier aan vast zou zitten (voor 10 euro per maand), en het stond ook niet in mijn contract. Ik dus erg kwaad, direct laten weten dat ik na afloop van mijn abo geen klant meer wens te zijn. Tot mijn verbazing krijg ik gister een mail van Telfort en daar in stond dat je mobiel internet per maand mag opzeggen (waarschijnlijk voor de nieuwe aansluitingen) maar goed. Ik weer bellen met Telfort ... ze konden mijn internet niet stop zetten. Wil ik een klacht indienen dan kan dat met het webformulier. Zo gezegd zo gedaan. Naar de website, formulier in gevuld, vervolgens inloggen en weg is mijn hele verhaal ... werkt dat stomme formulier niet grrrrrrrrrrrr

. Weer de telefoon gepakt. Klacht, eindelijk, aan gemaakt. Hopen op een goede afloop. Niets was minder waar. Word ik gister door een vriendelijke dame gebeld, ze kan alleen mijn abo afkopen, of ik daar toestemming voor wil geven, eeeuuh, wat denk je zelf?? Nee dus, want als ik mijn internet dan toch eens gebruik kost me dat het dubbele. Duidelijk een geval van balen. zit nog een jaar vast aan deze aanbieder. zal blij zijn als ik geen klant meer hoef te zijn. Best jammer want over de telefonie had ik geen klachten, maar als je me het gevoel geeft dat je belazerd dan ben ik klaar!!
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken???