Hallo,
Ik heb een conflict met Canal Digitaal over een aantal zaken.
Kort na mijn recente verhuizing heb ik bij hen telefonisch een abonnement afgesloten, voor internet, tv en bellen. Daarbij heb ik ook de sportkanalen Eredivisie Live en Sport1 afgenomen.
Na activatie van het abonnement bleek dat ik slechts een beperkt aanbod van deze sportkanalen kreeg. Ik heb hiervoor UPC gehad, waar Eredivisie Live en Sport 1 beiden een stuk of 6 kanalen hebben. Bij Canal Digitaal zijn dit er respectievelijk 2 en 3.
Daarnaast zijn mij voor het activeren van Eredivisie Live en Sport1 alsmede het gehele pakket kosten gerekend die de telefonische aanbieder mij nooit heeft vermeld. Achteraf stond dit ineens op de factuur en dit was in combinatie met het beperkte aanbod een grote teleurstelling.
Ik heb mijn klachten aangegeven bij Canal Digitaal, maar zij wijzen naar het gebrek aan bandbreedte dat ze hebben. Ik wil de contracten voor de sportkanalen nu kosteloos opzeggen (zit in principe gebonden aan jaarcontract), omdat ik vind dat ik behoorlijk onvolledig ben voorgelicht over een aantal haken en ogen.
Kan dit?
Bedankt,
RHB
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Addertjes onder het gras bij Canal Digitaal
Re: Addertjes onder het gras bij Canal Digitaal
Nee, per telefoon afsluiten is het risico voor U.
Als je het zelf online had gedaan had je vooraf alles goed en rustig kunnen lezen.
Er is dus geen Adder maar een complete dierentuin onder jou grasveld!
Dus nooit meer zaken doen per telefoon zonder eerst alle voorwaarden en bijkomende kosten te lezen.
Ook is het vaak goedkoper zonder kosten omdat je de telefoniste niet hoefde te betalen en bij aanmelding nieuwsbrief kreeg je naast laatste nieuws ook vaak aanbiedingen met korting eerst maanden en tijdelijk geen afsluit kosten.
Als je het zelf online had gedaan had je vooraf alles goed en rustig kunnen lezen.
Er is dus geen Adder maar een complete dierentuin onder jou grasveld!
Dus nooit meer zaken doen per telefoon zonder eerst alle voorwaarden en bijkomende kosten te lezen.
Ook is het vaak goedkoper zonder kosten omdat je de telefoniste niet hoefde te betalen en bij aanmelding nieuwsbrief kreeg je naast laatste nieuws ook vaak aanbiedingen met korting eerst maanden en tijdelijk geen afsluit kosten.