LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotelkamerveiling geschillen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 mar 2011 12:51
Hotelkamerveiling geschillen
Zoals zo velen ben ik ook genept door hotelkamerveiling.nl danwel door de deelnemende hotels. Heb meerdere bonnen, voor in totaal 13 hotels; vrijwel allemaal niet te gebruiken voor een weekend in maart.
Heb natuurlijk een klacht ingediend, maar gezien de verhalen hier zal daar niet veel uitkomen.
Weet iemand ook waar ik een geschil aanhangig kan maken? Ik kan er een rechtszaak van maken, maar dat kost jezelf ook nogal wat, dus dat doe je niet zo snel. Maar is er ook een instantie die zich hiermee bezighoudt?
Heb natuurlijk een klacht ingediend, maar gezien de verhalen hier zal daar niet veel uitkomen.
Weet iemand ook waar ik een geschil aanhangig kan maken? Ik kan er een rechtszaak van maken, maar dat kost jezelf ook nogal wat, dus dat doe je niet zo snel. Maar is er ook een instantie die zich hiermee bezighoudt?
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Hai ik ook ,ik ben druk bezig met vinden van instanties die hier wat mee kunnen doen ,en hou jullie op de hoogte ,ik laat mij niet bestelen en oplichten ,mensen bied niet meer via hotelkamerveiling ,hotel bestwestpalace in zandvoort ,,ze hebben kamers zat hoor maar niet voor ons week nan week probeer ik te boeken ,altyd rood en geel en veranderd niet ,terwijl de telefoniste zegt ja vanacht om 12 uur ..nou echt niet , gelijk weer op rood ik wil zo en zo mijn geld terug evtueel via de rechter hou jullie op de hoogte ik ga het ook op twitter door geven ben zo boos voor deze gemene truck gr betty
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 mar 2011 12:51
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ik ben er in ieder geval al achter dat je hier een klacht kan indienen bij de Consumentenautoriteit:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Misschien dat als er veel klachten komen, dat ze er wat mee doen.
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Misschien dat als er veel klachten komen, dat ze er wat mee doen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:18
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ja, ook wij zijn erin getrapt.
Bon gekocht voor Best Western Palace Hotel in Zandfoort via hotelkamerveiling.nl en elke keer als je wilt boeken is het hotel niet beschikbaar terwijl je wel rechtstreeks een kamer kunt boeken.
Enkele mailtjes gestuurd naar www. hotelkamerveiling.nl maar ze reageren hier helemaal niet op.
Is er geen instantie die ze kan laten stoppen ?
Ook nu kan je nog volop bieden (zelfs voor hetzelfde onboekbaar hotel)
Bon gekocht voor Best Western Palace Hotel in Zandfoort via hotelkamerveiling.nl en elke keer als je wilt boeken is het hotel niet beschikbaar terwijl je wel rechtstreeks een kamer kunt boeken.
Enkele mailtjes gestuurd naar www. hotelkamerveiling.nl maar ze reageren hier helemaal niet op.
Is er geen instantie die ze kan laten stoppen ?
Ook nu kan je nog volop bieden (zelfs voor hetzelfde onboekbaar hotel)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:18
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Nadat we vorige week een klacht hebben ingediend bij Hotel en www.hotelkamerveiling.nl hebben wij vandaag het geld teruggestort op onze rekening.
Dus alsnog goed afgelopen maar het had voorkomen kunnen worden als ze vermeld hadden dat het hotel niet in het weekend te boeken zou zijn.
Dus alsnog goed afgelopen maar het had voorkomen kunnen worden als ze vermeld hadden dat het hotel niet in het weekend te boeken zou zijn.
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ik lees alleen maar klachten over een bepaalde keten. Waarom niet de hotels van een andere keten proberen. Wij gaan regelmatig via Hotelkamerveiling naar een hotel. Inclusief upgrade naar een luxe kamer betaal je voor alles nog geen 30 euro voor 2 personen inclusief ontbijt. En gewoon in het weekend te boeken. Maar omdat ik geen reclame mag maken, zal ik de naam van deze keten maar niet noemen
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem met hotelkamerveilingen. Er is nooit een kamer beschikbaar, ik kijk nu al twee maanden lang elke dag. Nooit is er in het weekends iets vrij. Ik ga ook maar eens een klacht indienen.
Ik heb hetzelfde probleem met hotelkamerveilingen. Er is nooit een kamer beschikbaar, ik kijk nu al twee maanden lang elke dag. Nooit is er in het weekends iets vrij. Ik ga ook maar eens een klacht indienen.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 22 okt 2007 13:27
Re: Hotelkamerveiling geschillen
ook ik heb 3 hotelkamerveiling bonnen moeten laten verlopen
en u raad het al. Het hotel zij genoeg mogelijkheden.
Maar de mogleijkheden zijn beperkt eb verlengen doen ze niet.
Ik koop deze bonnen nooit meer
gr
eddy van luin
en u raad het al. Het hotel zij genoeg mogelijkheden.
Maar de mogleijkheden zijn beperkt eb verlengen doen ze niet.
Ik koop deze bonnen nooit meer
gr
eddy van luin
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 14 feb 2011 16:04
- Contacteer:
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Beste Forumleden,
Wij willen graag met u in contact komen, om voor uw individuele klachten een passende oplossing te vinden. Ons verzoek is om uw hotelkamerveiling usernaam via dit forum, via een mailtje naar [email protected] of via 0900 4584357 aan ons door te geven. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Het het Hotelkamerveiling support team
Wij willen graag met u in contact komen, om voor uw individuele klachten een passende oplossing te vinden. Ons verzoek is om uw hotelkamerveiling usernaam via dit forum, via een mailtje naar [email protected] of via 0900 4584357 aan ons door te geven. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Het het Hotelkamerveiling support team
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ik heb maandag een waardebon gewonnen bij Hotelkamerveiling, voor 3 dagen Gent in het Sandton hotel. Ik wil dit natuurlijk erg graag boeken en ik snap dat dit maximaal 5 dagen van te voren kan. Maar elke keer als ik kijk dan is er in Gent geen plek. Zelfs ook niet als ik op toeslag klik van € 160 (Wat veel is in vergelijking met andere hotels), alle vakjes staan in het rood, bij elke maand (6 maanden lang, zolang de bon geldig is). En als ik bijvoorbeeld bij andere plaatsen kijk dan kan ik gewoon boeken op een beperkte aantal dagen als ik toeslag aan klik.
Nu ben ik dus een beetje gaan zoeken op Radar en hotelkamerveilingen, en dus blijkt dus dat meer mensen hier problemen mee hebben, met het boeken van een kamer.
Ik wil erg graag tot een oplossing komen, en hoop gewoon dat ik een hotelkamer kan boeken. Als dit niet kan wil ik gewoon mijn geld terug.
Nu ben ik dus een beetje gaan zoeken op Radar en hotelkamerveilingen, en dus blijkt dus dat meer mensen hier problemen mee hebben, met het boeken van een kamer.
Ik wil erg graag tot een oplossing komen, en hoop gewoon dat ik een hotelkamer kan boeken. Als dit niet kan wil ik gewoon mijn geld terug.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 sep 2011 00:26
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ik ben al bijna een jaar in het bezit van een waardebon (Hotelkamerveiling.nl) voor Tulip Inn Leiderdorp. Telkens was/is uw contingent aan beschikbare kamers volgeboekt.
- Gisteravond (9september) heb ik getracht te boeken om 00.00uur en bleek de kamer(s) voor donderdag(15) op vrijdag(16 september) al niet meer mogelijk.
- Ook vannacht heb ik om 23.59 uur geprobeerd om in te boeken- toen (1 minuut voor middernacht)was dat voor vrijdag op zaterdag nog niet mogelijk.
Direkt daarna heb ik weer ingeboekt om 00.00 uur en bleek de kamer(s) alweer volgeboekt te zijn.
Dit is m.i. ongeoorloofd en zal hiervan een klacht maken, daar u internet fraude pleegt!
Dit is Tulip Inn onwaardig.
Ook 13 september (evenals 9,10,11 en 12 sept.) komt er om 00.00 uur geen kamer beschikbaar.
De laatste 4 dagen ben ik om 00.00 uur gaan inloggen om in Tulip Inn Leiderdorp een kamer te bespreken, Echter er is geen van deze dagen een kamer "beschikbaar".
Dit wil zeggen, dat u de kluit beduveld. U laat de mensen op Leiderdorp bieden, maar wilt daarmee uw kamers in de andere hotels mee laten profiteren en vol krijgen. Hiermee beduveld u de klant.
Ik ga hier niet mee akkoord en zal daartoe wederom een klacht indienen. Evenals de vorige keren.
- Gisteravond (9september) heb ik getracht te boeken om 00.00uur en bleek de kamer(s) voor donderdag(15) op vrijdag(16 september) al niet meer mogelijk.
- Ook vannacht heb ik om 23.59 uur geprobeerd om in te boeken- toen (1 minuut voor middernacht)was dat voor vrijdag op zaterdag nog niet mogelijk.
Direkt daarna heb ik weer ingeboekt om 00.00 uur en bleek de kamer(s) alweer volgeboekt te zijn.
Dit is m.i. ongeoorloofd en zal hiervan een klacht maken, daar u internet fraude pleegt!
Dit is Tulip Inn onwaardig.
Ook 13 september (evenals 9,10,11 en 12 sept.) komt er om 00.00 uur geen kamer beschikbaar.
De laatste 4 dagen ben ik om 00.00 uur gaan inloggen om in Tulip Inn Leiderdorp een kamer te bespreken, Echter er is geen van deze dagen een kamer "beschikbaar".
Dit wil zeggen, dat u de kluit beduveld. U laat de mensen op Leiderdorp bieden, maar wilt daarmee uw kamers in de andere hotels mee laten profiteren en vol krijgen. Hiermee beduveld u de klant.
Ik ga hier niet mee akkoord en zal daartoe wederom een klacht indienen. Evenals de vorige keren.
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Hier nog een gebruiker van hotelkamerveilingen.
Mijn ervaringen zijn verschillend: de Sandtonbonnen zijn goed te reserveren,
zeker als er weer een mogelijkheid is om dat langer dan 5 dagen van te voren te kunnen doen.
Maar ik heb ook een bon van 2 overnachtingen in de Ardennen die gewoonweg niet te boeken is.
Het hotel is een tijdje helemaal van de site af geweest.
Nu weer terug maar nooit beschikbaar of als je veel geluk hebt alleen beschikbaar met bijbetaling !
Wat is dát nou weer voor onzin !
Dit riekt dus gewoon naar oplichting of op z'n minst naar misleiding
Ik heb daarover via mail contact gehad met de site.
Als ik 2 weken voor het verlopen van de bon nog niet heb kunnen reserveren moet ik nog maar eens contact opnemen,
over het feit dat er gewoonweg geen kamer beschikbaar is maar met geluk alleen met bijbetaling
heb ik nooit meer een reactie op gehad.
Jammer
Mijn ervaringen zijn verschillend: de Sandtonbonnen zijn goed te reserveren,
zeker als er weer een mogelijkheid is om dat langer dan 5 dagen van te voren te kunnen doen.
Maar ik heb ook een bon van 2 overnachtingen in de Ardennen die gewoonweg niet te boeken is.
Het hotel is een tijdje helemaal van de site af geweest.
Nu weer terug maar nooit beschikbaar of als je veel geluk hebt alleen beschikbaar met bijbetaling !
Wat is dát nou weer voor onzin !
Dit riekt dus gewoon naar oplichting of op z'n minst naar misleiding
Ik heb daarover via mail contact gehad met de site.
Als ik 2 weken voor het verlopen van de bon nog niet heb kunnen reserveren moet ik nog maar eens contact opnemen,
over het feit dat er gewoonweg geen kamer beschikbaar is maar met geluk alleen met bijbetaling
heb ik nooit meer een reactie op gehad.
Jammer
Re: Hotelkamerveiling geschillen
De geschiedenis herhaalt zich (spijtig genoeg voor mij). Ik probeer al weken om 1 nacht te reserveren in Hotel Bom te Burgh Haamstede of Hotel De Wageningsche Berg. Zonder succes. Het eerste hotel neemt de telefoon niet op en antwoordt niet op mailtjes. Het tweede hotel had één keer een nacht beschikbaar (een datum die voor mij onmogelijk was). Toen ik belde om te reserveren bij de Wageningsche Berg zonder te vermelden dat het om een bon van Hotelkamerveiling, bleken er wel kamers vrij te zijn. Maar ze werden niet vrij gegeven voor deze bons. Dus liever kamer laten vrij staan, dan de waardebon te honoreren.
Een klacht bij Hotelkamerveiling ingediend had als resultaat : geen antwoord.
Ze hebben natuurlijk liever dat je belt op hun tel. nr. a rato van 0.25 euro per minuut. Kwestie dat ze je nog eens kunnen pluimen.
Een klacht bij Hotelkamerveiling ingediend had als resultaat : geen antwoord.
Ze hebben natuurlijk liever dat je belt op hun tel. nr. a rato van 0.25 euro per minuut. Kwestie dat ze je nog eens kunnen pluimen.
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ook ik heb inmiddels de tweede mail verstuurd naar hotelkamerveiling.nl, en wel om de volgende reden.
Ik merkte dat het pas mogelijk was om vijf dagen van te voren te boeken, dat heb ik dus gedaan direct na middernacht.
Gelukt, weliswaar met een upgrade, dat vonden we geen probleem.
Echter twee dagen later werd mijn moeder met spoed opgenomen in het RKZ en kwam op de hartbewaking terecht, in overleg met de cardioloog hebben we besloten te annuleren, kreeg keurig een bevestigigsmail van het hotel ( van der valk houten), de vraag diende ik echter voor te leggen aan hotelkamerveiling.nl.
Tot nu toe gaan respons, ben benieuwd.
Ik merkte dat het pas mogelijk was om vijf dagen van te voren te boeken, dat heb ik dus gedaan direct na middernacht.
Gelukt, weliswaar met een upgrade, dat vonden we geen probleem.
Echter twee dagen later werd mijn moeder met spoed opgenomen in het RKZ en kwam op de hartbewaking terecht, in overleg met de cardioloog hebben we besloten te annuleren, kreeg keurig een bevestigigsmail van het hotel ( van der valk houten), de vraag diende ik echter voor te leggen aan hotelkamerveiling.nl.
Tot nu toe gaan respons, ben benieuwd.
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ook ik heb bonnen via hotelkamerveiling gekocht,maar jullie raden het al....
Helaas geen kamer te boeken in de periode dat ik wil en in 1 hotel (vd valk Hengelo) is uberhaupt geen kamer te boeken. Ik voel me echt besodemieterd. Heb Hotelkamerveiling nu een mailtje gestuurd zoals ze op het Forum aangeven. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. Iemand ervaringen?
Helaas geen kamer te boeken in de periode dat ik wil en in 1 hotel (vd valk Hengelo) is uberhaupt geen kamer te boeken. Ik voel me echt besodemieterd. Heb Hotelkamerveiling nu een mailtje gestuurd zoals ze op het Forum aangeven. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. Iemand ervaringen?
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ik heb telefonisch contact gezocht met hotelkamerveiling.nl, aangezien ik genoodzaakt was mijn reservering te annuleren i.v.m. familieomstandigheden.
Ik ben keurig geholpen, en mijn voucher is nog te gebruiken tot volgend jaar augustus.
Bedankt hotelkamerveiling !
Ik ben keurig geholpen, en mijn voucher is nog te gebruiken tot volgend jaar augustus.
Bedankt hotelkamerveiling !
Re: Hotelkamerveiling geschillen
17 oktober een mail verstuurd naar Hotelkamerveilingen. Op 18 oktober kreeg ik een mail retour waarin ik de vraag kreeg om bankgegevens e.d. door te geven. Vandaag stond het volledige bedrag weer op mijn rekening. Keurig opgelost door Hotelkamerveilingen, ik kan niet anders zeggen. Het geeft me vertrouwen in de organisatie. Mijn klacht is naar volle tevredenheid opgelost. Bedankt!
Re: Hotelkamerveiling geschillen
ben geweest in een heel duur hotel, maar geen problemen , ik geloof zelfs maar een paar dagen er voorConsuspijter schreef:Zoals zo velen ben ik ook genept door hotelkamerveiling.nl danwel door de deelnemende hotels. Heb meerdere bonnen, voor in totaal 13 hotels; vrijwel allemaal niet te gebruiken voor een weekend in maart.
Heb natuurlijk een klacht ingediend, maar gezien de verhalen hier zal daar niet veel uitkomen.
Weet iemand ook waar ik een geschil aanhangig kan maken? Ik kan er een rechtszaak van maken, maar dat kost jezelf ook nogal wat, dus dat doe je niet zo snel. Maar is er ook een instantie die zich hiermee bezighoudt?
telefonisch een kamer geboekt, mocht zelfs kiezen welke , geen probleem
welk hotel is dit dan ?.
.
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Ik sluit me ook maar even aan.
Heb 2 bonnen Van der Valk Hengelo waar we regelmatig overnachten. Bij Hotelkamerveiling staat : op weekdagen beperkte beschikbaarheid. Dan mag je er vanuit gaan dat ze in het weekend een 'gewone' beschikbaarheid hebben.
Maar nee.
Door de weeks hebben ze van de ruim 200 kamers er 2 beschikbaar voor deze waardebonnen en in het weekend, hou je vast, maar liefst VIER. Of, kan ook, ze hebben niets (te druk met reguliere reserveringen).
Hoezo 'beperkte beschikbaarheid'...
Inderdaad, een loterij, je moet er 's nachts om 00.00 uur direct er bij zijn anders zijn die bonnen waardeloos.
Ik heb gesproken met het hoofd receptie aldaar en die bevestigde bovenstaande beschikbaarheid.
Van der Valk verkoopt zo meer bonnen dan ze aan overnachtingen kunnen bieden. Ook een manier om geld te verdienen.
Nooit meer doen dus.
Reactie van Hotelkamerveiling.nl schieten we ook niks mee op:
‘Echter is het wel zo dat de beschikbaarheid waar u het over heeft niet de actuele beschikbaarheid van het hotel is.
Dit is een momentopname geweest want er worden meerdere kamers beschikbaar gesteld via onze website. Ook is het zo dat elk hotel ook nog andere kanalen heeft waar ze de kamers via verkopen. Het kan dus inderdaad zo zijn dat het op het ene moment moeilijker is om te boeken dan het andere. Mocht het onverwachts niet lukken om een reservering te plaatsen voor het vervallen van u waardebon dan vernemen wij dat graag van u.’
Gisteren bij Radar gezien hoe Groupon werkt: precies hetzelfde dus, het is allemaal 1 pot nat.
Heb 2 bonnen Van der Valk Hengelo waar we regelmatig overnachten. Bij Hotelkamerveiling staat : op weekdagen beperkte beschikbaarheid. Dan mag je er vanuit gaan dat ze in het weekend een 'gewone' beschikbaarheid hebben.
Maar nee.
Door de weeks hebben ze van de ruim 200 kamers er 2 beschikbaar voor deze waardebonnen en in het weekend, hou je vast, maar liefst VIER. Of, kan ook, ze hebben niets (te druk met reguliere reserveringen).
Hoezo 'beperkte beschikbaarheid'...
Inderdaad, een loterij, je moet er 's nachts om 00.00 uur direct er bij zijn anders zijn die bonnen waardeloos.
Ik heb gesproken met het hoofd receptie aldaar en die bevestigde bovenstaande beschikbaarheid.
Van der Valk verkoopt zo meer bonnen dan ze aan overnachtingen kunnen bieden. Ook een manier om geld te verdienen.
Nooit meer doen dus.
Reactie van Hotelkamerveiling.nl schieten we ook niks mee op:
‘Echter is het wel zo dat de beschikbaarheid waar u het over heeft niet de actuele beschikbaarheid van het hotel is.
Dit is een momentopname geweest want er worden meerdere kamers beschikbaar gesteld via onze website. Ook is het zo dat elk hotel ook nog andere kanalen heeft waar ze de kamers via verkopen. Het kan dus inderdaad zo zijn dat het op het ene moment moeilijker is om te boeken dan het andere. Mocht het onverwachts niet lukken om een reservering te plaatsen voor het vervallen van u waardebon dan vernemen wij dat graag van u.’
Gisteren bij Radar gezien hoe Groupon werkt: precies hetzelfde dus, het is allemaal 1 pot nat.
Re: Hotelkamerveiling geschillen
Het lijkt wel zakkenvullerij.
Geboden op een kavel en ik was de 'gelukkige''.
Even later hoorde ik de ervaring dat er vaak iets niet in orde is met hetgeen je op geboden hebt. Ander hotel met minder kwaliteit
Daarover heb ik contact gehad met Hotelkamerveiling.nl.
Kreeg niet de garantie dat ik zou ontvangen waar ik op geboden had. Wel aanmaningen dat ik betalen moest. Kassa dus!
Afzeggen is wel mogelijk tegen een betaling van €25,=.
Laatste mail was dat mijn account geblokkeerd was, tot ik betaald had..
Verder niks meer van Hotelkamerveiling.nl vernomen.
Tot na ongeveer 6 weken je een schrijven van een incasso bureau ontvangt. Betalen, binnen 1 week plus rente en incassokosten.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
Geboden op een kavel en ik was de 'gelukkige''.
Even later hoorde ik de ervaring dat er vaak iets niet in orde is met hetgeen je op geboden hebt. Ander hotel met minder kwaliteit
Daarover heb ik contact gehad met Hotelkamerveiling.nl.
Kreeg niet de garantie dat ik zou ontvangen waar ik op geboden had. Wel aanmaningen dat ik betalen moest. Kassa dus!
Afzeggen is wel mogelijk tegen een betaling van €25,=.
Laatste mail was dat mijn account geblokkeerd was, tot ik betaald had..
Verder niks meer van Hotelkamerveiling.nl vernomen.
Tot na ongeveer 6 weken je een schrijven van een incasso bureau ontvangt. Betalen, binnen 1 week plus rente en incassokosten.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!