LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up-date paspoort en curitele

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
monique48

up-date paspoort en curitele

Ongelezen bericht door monique48 »

hallo allemaal,
nou we zijn alweer een stapje verder, BKR geen notering van de kpn, wel werd geadviseerd om de kpn te bellen om het te na te kijken,
ik bel het nummer krijg een mevrouw aan de lijn, en ik vraag of er een factuur op mijn dochters naam staat wat geblokeerd is, (tenminste dat wou ik vragen) dat mens ging helemaal uit haar dak, letterlijk zei zij,mevrouw wilt u een abb. of niet vraagteken, ik vroeg terug nee, ik wil wat weten over een abb. van mijn dochter dubbele punt, tja ik ben de beroerste niet als we met woorden gaan spelen, ging dat mens helemaal over de rooie, wie ik wel niet was, niet goed bij mij hoofd ofzo,en toen hing ze op, ik was en ben nog steeds perplext, zo gaan ze dus om met de klant.
verder wacht ik nog op bericht van het kanton gerecht, I.V.M paspoort
vr.gr monique

Chocomelk

Re: up-date paspoort en curitele

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wat een aardige telefoniste zeg, niet dus. :twisted:

aaten

Ongelezen bericht door aaten »

heb je even niet de juiste persoon gesproken ga ik even vanuit. opmerkelijke reactie. Gewoon nog een keer bellen, krijg je vast iemand anders aan de lijn.

Ben erg benieuwd naar de uitspraak.

Pavlova

Ongelezen bericht door Pavlova »

Dat er niets bekend is bij het BKR klopt wel, sinds 1 januari 2011 worden abonnementen voor mobiele telefonie er niet meer geregistreerd, en bestaande registraties zijn per die datum vervallen.

monique48

hallo allemaal,
Heb uitnodiging van de rechtbank ontvangen, om het een en ander duidelijk te maken waarom ik van het curitele schap af wil,
Ik wil daar natuurlijk met een goed onderbouwd plan komen,
heeft iemand tips, hoe ik dat moet aanpakken.
En er is uiteraard een probleem bij gekomen, mijn dochter is naar het MEE
gestapt, en ze maken een behandel plan voor haar, de man die mij belde vertelde mij, dat onze handtekening wel nodig is om dit waar te kunnen maken, ze wil begeleid wonen doen, dit klinkt mooi, maar dit is al tig x gedaan en tig x mislukt.
ik heb er eigelijk helemaal geen zin in om me weer in deze materie te verdiepen,
weer met PGB ( je snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen, voor iemand die gewoon kan werken ) maar goed, iemand moet daar de verandwoording
voor dragen, en dat mag ik dan weer doen, zou ik dit kunnen bespreken met de rechter, of blijf ik dan toch nog met de curitele zitten, ik moet 23 juni bij de rechtbank zijn, en zal het raport van het MEE deze week nog binnen krijgen, voor als nog teken ik niks
Zo heel verhaal, maar voor mij erg belanrijk om het juiste te doen.
gr monique

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

monique48 schreef:hallo allemaal,
Heb uitnodiging van de rechtbank ontvangen, om het een en ander duidelijk te maken waarom ik van het curitele schap af wil,
Ik wil daar natuurlijk met een goed onderbouwd plan komen,
heeft iemand tips, hoe ik dat moet aanpakken.
Zoek iemand die verstand van deze materie heeft, en juridisch onderlegd is.
Zeker met zaken die via de rechtbank lopen, heb ik gemerkt, is dit soort hulp nodig.

Succes.

monique48

Hallo allemaal,
ik wilde toch nog even de afloop laten weten,
de rechtbank heeft ons ontheven van het curatorschap, dat is fijn, ik mag haar uitschrijven op ons woon adres, dacht ik, dat vertelde de rechter, toen de papieren binnen waren en er een andere curator aangewezen was, Kreeg ondertussen tel. van een crisis opvang waar zij verblijft, en of ik al haar post kon opsturen, dit heb ik ook gedaan, daar zaten ook 2 boetes bij van zwart reizen,
die zijn dus ook mee verstuurd, en ik dacht dat het zo opgelost was, nieuwe curator, hij was per 26 juni aangewezen, kon hij meteen aan de gang, ik kreeg verder geen bericht van de nieuwe curator, dus na 6 weken, dus besloot ik zelf maar eens te bellen, dit omdat er 2 incasso,s waren binnen gekomen, meneer begon meteen van de hoogst toren te blazen, waar al haar post was, en ja hoor daar is die weer, haar PASPOORT, ik heb de man 5.08 minuten aan de lijn gehad, waarin hij mij vertelde, dat ze uitgeschreven is op ons woon adres,( want anders kon ze toch geen uitkering hebben ) moet ik dus nog na gaan. heb al gebelt met het gemeente huis, maar dat mag niet door de tel.
verder begon hij dus over dat paspoort, ik vertelde hem wat de rechter heeft verteld, dat wij het paspoort bij ons mogen houden, en dat ik geen plannen had omdat nou zo aan een wild vreemde op te sturen, let wel, ik heb contakt met hem opgenomen, hij niet met mij, meneer verdelde, als ik het niet opstuur, hij een civiele procedure opstart tegen mij, ik vertelde de man, dat mijn dochter labiel en naief is, en dat het paspoort voor haar eigen bestwil niet aan haar wordt gegeven, i.v.m. buitenlandese cellen enzo.de man heeft hiet geen begrip voor.
ik heb wel contakt gezocht met de rechtbank, ik wordt daar over terug gebelt, omdat het dossier even nageken moet worden.
dus alweer geen happy end
gr monique

Gesloten