Onlangs kregen wij een brief waarin stond dat ons abonnement (Premium 8u/1d mbit) zou komen te vervallen en dat Caiway ons indeelde bij het nieuwe Super (25u/3d mbit) abonnement. Dit betekende echter wel dat er per maand 2,50 euro meer zou worden afgeschreven.
Laat dat laatste nou net voor het weekend al hebben plaatsgevonden. Kennelijk wilden ze dat wél alvast op hun rekening hebben. Maar van de overzetting is geen sprake! Wij zitten (na meerdere modem resets gewoon nog steeds op een gammele 8mbit lijn te downloaden). Wij zijn sinds oktober van dit jaar een nieuwe klant van Caiway. We beschikken derhalve dan ook over een geschikt modern modem.
Daar ligt het dus niet aan. Tevergeefs hebben wij gepoogd Caiway te bereiken via het klantenservice nummer 1200 dat klanten (gratis) kunnen bellen. Maar het enige wat wij de hele dag kregen te horen (na het invoeren van de keuzes van het keuzemenu) is:
Fijn is dat. Morgen is het 3 mei, en als we dan nog steeds de snelheid niet hebben die ons is beloofd wegens de verplichte abonnement switch, dan gaan wij het afgeschreven bedrag storneren."Wij kunnen u op dit moment niet doorverbinden met één van onze medewerkers, de verbinding wordt nu verbroken"
Caiway heeft het kennelijk te druk met de overname door het andere maffia bedrijf "KPN". Jawel, het innovatieve bedrijf dat bepaalde concurrerende apps wilt gaan verbieden over haar mobiele netwerk. Het bedrijf dat onlangs 5000 mensen eruit knikkerde maar wel het salaris van de bestuurders verhoogde. Daarnaast is het een beetje vreemd dat er nu wel geld is (miljoenen!) om dan Caiway over te nemen?
wie herkent zich in de problemen (premium naar super!?)