Oh nou het is in ieder geval prettig mijn vrije dag te beginnen, met een berichtje van de wel gewaardeerde Angela van de service, die denkt dat mijn topic verzonnen is?
Nou Angela, dat mag jij vinden daar lig ik totaal niet wakker van. Dat is het kopje in het zand steken. Je ( sorry heb geen behoefte je aan te spreken met U, zo'n gentleman ben ik inmiddels niet meer, naar Practicomfort-medewerkers) insinuatie dat ik de waarheid niet zou spreken, omdat ons probleem jullie niet bekend is ( Typisch!) lijkt me meer te zitten in het feit dat jullie geen service verlenen, dwars zijn van sociale vaardigheden en bovendien zijn er voldoende andere voorbeelden, dat jullie ook fouten maken, zie hier aan de reacties, en links ( dank daarvoor mensen
) .
Nu fouten maken, doen we allemaal maar, wie een fout maakt moet dit ook durven toegeven, en proberen een fout op te lossen. Omdat ik geen behoefte heb om te erkennen of jij diegene bent waarop ik doel ( maar dat heb je zelf al min of meer op deze manier aangegeven, aangezien je reageert
) heb ik geen namen genoemd, maar nu gooi je min of meer wel je eigen ruiten in, toch een beetje schuld gevoel?
Waar ik een beetje goed misselijk en kwaad van word, is het feit dat de opzet van jullie berichten niet zozeer is gericht om ons probleem te verhelpen, maar wel om jullie zelf schoon te praten!
Mijn advocaat heeft inmiddels ( zoals conform jullie regels) een net maar duidelijk briefje in elkaar getypt, met daarin alles wat jullie dienen te weten, en wat ik eis. Dus ik zou daar even op wachten Angela, en verder zou ik op prijs stellen, wanneer je de moeite ( even) had genomen mijn gehele topic goed door te lezen! Mijn Zus wil niets meer met jullie van doen te hebben, en dus gooi ik me als Broertje graag in de strijd, maar waarom denk je dat mijn Zus zo reageert? ga er eens aan staan? ze heeft jullie meerdere malen gebeld, en iedere keer werd ze afgescheept, met: Stuur maar een brief, conform onze regels!
Hoe kun je dan beweren, dat jullie en jullie geweldige monteurs zo'n fantastisch service verlenen? wil je dat ik even ga citeren, quoten? dan heb je huiswerk voor een redelijk lange tijd aan leesvoer hoor Angela.
Toch bedankt voor je reactie, gedurfd maar totaal zinloos( Conform de Jurist) .
Voor iedereen, behalve Angela: Bedankt voor jullie reacties! Mijn Zus belde gister avond dat ze over 3 weken een WMO- Adviseur aan huis krijgt, die haar komt adviseren, je hebt verschillende scootmobielen natuurlijk, en er moet bekeken worden, wat voor haar het beste zal zijn. dus met een beetje geluk kan ze op goede dagen rond tuffen nog voor de vakantie!
Mvg Anton