albertgor schreef:Guardian72 schreef:albertgor schreef:
Van uw berichten is te zien dat u bent zelf van fietsdealz team
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
. Zou niet beter zijn de moiete doen om de service te verbeteren in plaats van de slechte imago van fietsdealz kunstmatig proberen te verbeteren in zulke forums.
Moet ik ook zeggen dat bellen naar fietsdealz is gewoonweg onmogelijk en email's keren ook steeds terug naar de verzender.
Hoe kan je dit zien dan?
Of is dit gewoon een boze reactie op het feit dat het bij (tenminste) een persoon wel goed gaat...
Normale gebruiker van de forum plaats niet in de berichten verwijzing link naar de website, als u goed oplet dan zult u zien in iedere bericht van "thelaw" een link en schrijfwijze van de berichten is te rooskleurig. Ik heb uw berichten ook gelezen in deze forum en ben overtuigd dat u bent ook een echte "Guardian" van bovenvermelde bedrijf, elke bericht van uw bevat verdediging, maar tevergeefs, klachten stromen in.
Aha dus op basis van de
vier reacties van Thelaw die bovendien alle vier in dit topic staan met een aanmelddatum van 25 mei (de bestelling van de fiets was ook op 25 mei) van de username concludeer jij dat Thelaw bij die winkel werkt en het imago wil oppoetsen?
Je hebt op zijn minst te weinig vergelijkbare data om een beschuldiging van deze aard te maken. Dat sommige mensen wel de spullen krijgen en een positieve reactie geven mag geen reden zijn om zo te reageren. Zelfs in de ergste scams zijn er mensen die gewoon spullen krijgen.
Let wel ik zeg niet dat de winkel goed is of niet, ik reageer alleen op de beschulding van imago oppoetsen. Als er werkelijk veel klachten zijn dan lijkt mij een aanmelddatum van 25 mei een beetje kort dag. Wanneer je denkt dat een winkel meerdere (valse) gebruikersnamen aanmaakt moet je de forumbeheerders of wie daar ook maar over gaat inlichten.
Stinger2u2 schreef:Fietsdealz.nl
raar maar waar 5 verschillende bedrijven ( waaronder 4 dezelfde eigenaren )??
HaBa Internationaal Beheer B.V.
KVK 51134764 0000
Hoofdvestiging
Nieuweweg 275, 6603BN WIJCHEN
Gerwo Trading B.V.
KVK 09188332 0000
Hoofdvestiging
Nieuweweg 273 275, 6603BN Wijchen
HaBa Beheer B.V.
KVK 09188326 0000
Hoofdvestiging
WoGer Trading B.V.
KVK 24364843 0000
Hoofdvestiging
Haker B.V.
KVK 09188362 0000
Hoofdvestiging
Dit is helemaal niet raar in het bedrijfsleven. Het is heel normaal om een bedrijf binnen een bedrijf te hebben. Een voorbeeld hoe bovenstaande zou kunnen:
Het moederbedrijf is HaBa Internationaal Beheer B.V.
Die heeft 1 dochteronderneming:
HaBa Beheer B.V.
HaBa Beheer B.V. heeft weer drie dochters:
Gerwo Trading B.V.
WoGer Trading B.V.
Haker B.V.
Dit is een constructie die zelfs voor 1-mans bedrijven op kan gaan. Je hoeft geen extra personeel in dienst te hebben om meerdere B.V.'s te maken.
Dit hoeft dus niets te betekenen hebben.