Een grote bende daar!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eredivisie Live verkoopt dooie mussen
Eredivisie Live verkoopt dooie mussen
Nooit eerder ben ik zo kwaad geweest op die gasten van Eredivisie live (UPC). Je betaalt lekker een abonnement bij UPC maar EL zendt de laatste 2 zondagen maar 4 wedstrijden live uit. Dus niet je eigen cluppie. Dat was vorig jaar ook al zo. Kwamen ze met een leuke code via internet. Niet lekker maar goed beter iets dan niets, maar het is niets. Leden krijgen een code die uitverkocht kan zijn. Wist ik veel. Dus ook niks via internet.
Een grote bende daar!

Een grote bende daar!
Re: Eredivisie Live verkoopt dooie mussen
Heeft weinig met EL te maken, maar met de eisen van de KNVB. EL heeft 'maar' vier kanalen en kunnen dus niet meer tegelijk uitzenden. Bijna de hele competitie zijn de wedstrijden zo over het weekend verdeeld dat je veel wedstrijden kunt zien en dat er weinig wedstrijden tegelijk worden gespeeld. Alles van de knvb in dienst van EL. Zo kunnen ze alle wedstrijden uitzenden. Maar de KNVB wil de laatste speelrondes de wedstrijden tegelijk laten spelen om competitievervalsing te voorkomen. En terecht. Dat betekent dus inderdaad dat je die rondes niet alle wedstrijden live kunt zien.
Blijf ik toch vreemd vinden. Normaal gesproken worden ze allemaal vertoond verspreid over vrijdag, zaterdag en zondag. Alle wedstrijden worden hoe dan ook opgenomen via EL. Dus ook op die twee laatste zondagen. Anders heb je geen samenvattingen. Daarbij was er wel een schakelzender. Dus alle wedstrijden worden wel degelijk uitgezonden. Maar EL wil ze niet vrijgeven aan de providers. Heeft volgens mij niets te maken met de KNVB. Daarbij doe je een hoop mensen te kort die betaald hebben voor wedstrijden die niet worden uitgezonden. Je kunt het zelfs oplichting noemen.
-
Toolboy
Helemaal Juist.PJ 66 schreef:Nooit eerder ben ik zo kwaad geweest op die gasten van Eredivisie live (UPC). Je betaalt lekker een abonnement bij UPC maar EL zendt de laatste 2 zondagen maar 4 wedstrijden live uit. Dus niet je eigen cluppie. Dat was vorig jaar ook al zo. Kwamen ze met een leuke code via internet. Niet lekker maar goed beter iets dan niets, maar het is niets. Leden krijgen een code die uitverkocht kan zijn. Wist ik veel. Dus ook niks via internet.
Een grote bende daar!![]()
![]()
en ze verschuilen zich allemaal achter de regeltjes die in het contract staan.
Groot geld grutters zijn het al die kabel/internet monopolisten.
Met stip op no 1 de UPC
T
-
renegade66
en wat heeft dit met eredivisie live te maken?Groot geld grutters zijn het al die kabel/internet monopolisten.
Met stip op no 1 de UPC
-
Toolboy
Chatten mag alhier niet.,Maar lezen wel.
Hoog tijd dat de commerciele omroep tros hier eens actie in onderneemt.
T
Hoog tijd dat de commerciele omroep tros hier eens actie in onderneemt.
T
-
renegade66
laster en smaad mag ook niet.
jou bericht is gemeld.
jou bericht is gemeld.
Het is mij niet geheel duidelijk wie hier schuld aan heeft, UPC denk ik niet want dan zou het alle providers moeten zijn. De KNVB? denk ik ook niet. EL, ja die hebben dit al jarenlang niet goed aangepakt. Verbaast me ook niks dat het erg slecht gaat met EL.
-
Toolboy
Lachen.renegade66 schreef:laster en smaad mag ook niet.
jou bericht is gemeld.
Ik ben geen meeloper.
En mag dus volgens u mijn mening., realisties inzicht melden.
Leg effe uit welke laster en smaad svp
T
Back to the topic boys.......EL heeft alle wedstrijden IN beeld maar zendt ze niet uit. Dat doen ze alleen als de wedstrijden verspreid zijn. Ik krijg het idee dat hier commerciele belangen bij zitten. De consument is hier de dupe van. Dat het van de KNVB niet mag vind ik lariekoek. Zou ook niet weten waarom en de providers kunnen makkelijk wat meer zenders toevoegen ipv die schamele 4.
upc verzorgt enkel doorgifte van eredivisie live, de clubs bezitten eredivisie live.
dus wat heeft upc ermee te maken toolboy.
ik zal je het andwoord alvast geven : helemaal niets
dus wat heeft upc ermee te maken toolboy.
ik zal je het andwoord alvast geven : helemaal niets
-
weer aan de beurt
ik heb ook aan de actie eredivisie live instappen van 1 t/m 31 mei 3 maanden gratis
maar toch een factuur krijgen van € 5,-
nu is het 22 juni 1 maand later en krijg ik ineens abonnement kosten 9,95,-
wat een ratten ongelovelijk.
het word tijd dat upc een word aangepakt
nu ben ik weer de klos of beter gezegd de consument is altijd de klos
(weer aan de beurt)
maar toch een factuur krijgen van € 5,-
nu is het 22 juni 1 maand later en krijg ik ineens abonnement kosten 9,95,-
wat een ratten ongelovelijk.
het word tijd dat upc een word aangepakt
nu ben ik weer de klos of beter gezegd de consument is altijd de klos
(weer aan de beurt)
-
seconds-out
Hoe kan een code nou "uitverkocht" zijn als je er al betaald voor hebt?PJ 66 schreef: Kwamen ze met een leuke code via internet. Niet lekker maar goed beter iets dan niets, maar het is niets. Leden krijgen een code die uitverkocht kan zijn. Wist ik veel![]()
![]()
Oftwel, heb je nog wel je geld terug gekregen?
gheh, zou me ook genaaid voelen wanneer je voor iets betaald, je ziet dat dit uitverkocht kan zijn. en wanneer het dan op moment van aanvraag uitverkocht is, toch kunt bestellen en je geld niet terugkrijgt.