| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort laks met deblokkeren
Telfort laks met deblokkeren
telfort is laks met deblokkeren van je telefoon nummer.
tussen de betaaltijd en het deblokkeren zit een week, en moet hierover zelfs nog bellen ook na de week, om hun even te laten weten dat ze me moeten deblokkeren. dit is toch echt van de zotte
tussen de betaaltijd en het deblokkeren zit een week, en moet hierover zelfs nog bellen ook na de week, om hun even te laten weten dat ze me moeten deblokkeren. dit is toch echt van de zotte
Re: Telfort laks met deblokkeren
Moet je gewoon op tijd betalen 
daar gaat het toch helemaal niet om. als ik het geld via gwk heb gestort, waar ik 8 euro extra voor betaal, en ze hebben het wel binnen, maar ze doen er een week niks mee, dat vind ik niet normaal
Tja dat is jouw mening.
ja idd dat is mijn mening.
kan altijd voorkomen dat het vergeet, en je betaald extra om te zorgen dat het er meteen is
kan altijd voorkomen dat het vergeet, en je betaald extra om te zorgen dat het er meteen is
Kan ook altijd voorkomen dat Telfort jou dan weer 'vergeet' aan te sluiten.
als je niks zinnigs te zeggen hebt wat doe je hier dan...
Wat wil je horen dan, wat vindt je wel zinnig.
niks van jou in ieder geval. leg hier gewoon een probleem voor.
Misschien zit bij Telfort niet 24/7 iemand een bankrekening te checken of ene An al heeft betaald.An1978 schreef:daar gaat het toch helemaal niet om. als ik het geld via gwk heb gestort, waar ik 8 euro extra voor betaal, en ze hebben het wel binnen, maar ze doen er een week niks mee, dat vind ik niet normaal
Misschien zijn ze wel met opzet traag om ervoor te zorgen dat je de volgende keer wel op tijd betaald....
onzin, dit is de 1e keer dat dit gebeurt.
heb es navraag gedaan in mn omgeving, bijna alle providers deblokkeren met 24 uur, en je gaat extra betalen om ervoor te zorgen dat ze het meteen hebben
heb es navraag gedaan in mn omgeving, bijna alle providers deblokkeren met 24 uur, en je gaat extra betalen om ervoor te zorgen dat ze het meteen hebben
Dan stap je toch over naar een andere provider. Dan wordt je tenminste snel aangesloten als je weer s veel te laat betaald.
weer es???
dit is de 1e keer man.
en heb een contract lopen dus overstappen kan niet zomaar
dit is de 1e keer man.
en heb een contract lopen dus overstappen kan niet zomaar
Aha allemaal wanbetalers in je omgeving dus..........An1978 schreef:onzin, dit is de 1e keer dat dit gebeurt.
gottegot weer zon forum waar geen serieuze mensen zitten zeg
Ik ben wel serieus maar zeg iets dat niet in jouw straatje past.
Jij wilt mensen die je gelijk geven en zeggen dat Telfort fout bezig is.
Wellicht komen die nog, ik ben er niet een van.
Als jij op tijd betaald sluiten ze niet af en heb je dit probleem ook niet.
En vergeten te betalen is kul want het duurt wel ff voordat ze tot afsluiting over gaan.
Jij wilt mensen die je gelijk geven en zeggen dat Telfort fout bezig is.
Wellicht komen die nog, ik ben er niet een van.
Als jij op tijd betaald sluiten ze niet af en heb je dit probleem ook niet.
En vergeten te betalen is kul want het duurt wel ff voordat ze tot afsluiting over gaan.
ik zeg blokkeren!!
dat wil zeggen halfzijdig, dus niet afgesloten!!!
en nee ik hoef geen mensen die me gelijk geven, maar wel mensen die normaal kunnen reageren, als je iets vergeet ben je niet meteen een wanbetaler
dat wil zeggen halfzijdig, dus niet afgesloten!!!
en nee ik hoef geen mensen die me gelijk geven, maar wel mensen die normaal kunnen reageren, als je iets vergeet ben je niet meteen een wanbetaler
-
JeffreyVtn
Ik heb zelf al een poosje telfort... En je moet het bij hun wel heel erg maken wil je eenzijdig afgesloten worden. Laat staan compleet afgesloten.
Ik had ooit zonder dat ik het wist een factuur openstaan van 4 maanden oud. Ze zijn laks inderdaad, met het opsporen van wanbetalers en schoppen onder hollen verkopen... Ik heb alleen toen na die keer maand 5 nog niet te hebben betaald een blokkade gehad.
Telfort geeft ook in hun voorwaarden aan een week in beslag te nemen voor het verwerken van je betaling. Daarna moeten ze je nog heraansluiten.
Ik had ooit zonder dat ik het wist een factuur openstaan van 4 maanden oud. Ze zijn laks inderdaad, met het opsporen van wanbetalers en schoppen onder hollen verkopen... Ik heb alleen toen na die keer maand 5 nog niet te hebben betaald een blokkade gehad.
Telfort geeft ook in hun voorwaarden aan een week in beslag te nemen voor het verwerken van je betaling. Daarna moeten ze je nog heraansluiten.
ik ben week te laat. moest 18 mei betaald zijn
-
JeffreyVtn
En wat is je factuurdatum dan?