Beste mensen,
Ik krijg sinds afgelopen week smsjes van 2828.
Ik er even 1 over typen:
Het is weekend! Mooi weer! Ik heb geen plannen, en jij hopelijk ook niet anders schip ik ze graag in de war. Straight to the point... Iets afspreken? Kus Tatjana
Als je hier niet op reageert krijg je dit:
Goedemorgen kanjer. Ik probeer het nog 1x dan is het klaar. Gister vroeg ik om af te spreken! Vandaag doe ik het weer! wil je? Ja of nee? liefs Tatjana
Ik vind het heel raar dat deze persoon mij via dit nummer kan smsen. Ik heb mij nergens voor aangemeld of heen gesmst! Ik heb geen idee wie of wat dit is en heb nadat smsje op internet rond gekeken over wat dit was en ik kwam op een site terecht waar ik dit nummer kon blokkeren. Dit heb ik ook gedaan en heb verder ook geen smsjes meer gehad van dit nummer.
Ik vind het heel raar dat deze persoon met dit nummer mij kan smsen! Ik ben hier niet van gediend laat staan dat ik deze smsjes moet betalen! Als dit zo is begin ik ook zo'n nummer en stuur elke mobiel in NL een sms. Moet je kijken wat je kunt verdienen. Het is stelen (ook al gaat het om een paar cent)
Toen ik aan het rond surfen wat op internet naar dit nummer kwam ik erachter dat deze persoon al sinds 2009 bezig is. Misschien al wel langer! Maar dit moet/mag niet kunnen!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smsjes van 2828
Re: Smsjes van 2828
Kijk eens op Consuwijzer. Wacht de rekening af en als er geld is gerekend voor die sms dan klagen bij je provider.
Re: Smsjes van 2828
Je kunt op www.smsgedragscode.nl opzoeken van welk bedrijf smsdienst 2828 is.
Targetmedia.nl, in dit geval.
Daar kunt u per e-mail een klacht indienen. Ze hebben mij ook goed geholpen.
Targetmedia.nl, in dit geval.
Daar kunt u per e-mail een klacht indienen. Ze hebben mij ook goed geholpen.